Jensen

De nieuwe Jensrn, check op 22 min. Ik ga echt stuk. Kijk die lichaamstaal van Rutte. Wat een looser. Dag kaartenhuis 🤣🤣

Wat een creativiteit hier op het forum Medusa, leuk dat je er meteen een tegeltje van maakte.

Even wat kritiek, want dit zit me niet lekker:

Ik begrijp best dat als je voortdurend op Engelstalige nieuwsbronnen zit je regelmatig moeite hebt om de Nederlandse woorden te vinden. Heb ik bij Dotcom Radio ook af en toe last van.

Maar de 'Consitution' van de Amerikaanse Foumding Fathers een 'boekje' noemen omdat je niet op het woord 'grondwet' kunt komen, dat slaat echt nergens op. Je ziet en hoort hem denken en hij kan er maar niet op komen. Had je dan beter voorbereid of leg de opname stil en zoek het dan snel even op, die luxe heb je omdat het niet live is. Nu wek je de indruk dat je niet goed weet waar je over praat. Het echte geluid?

Verder zegt Jensen dat de Democraten pissig zijn omdat Trump tijdens zijn presidentschap nog een nieuwe opperrechter kan benoemen, maar daar gaat het niet om. Het gaat er om dat hij dit NOG VOOR DE VERKIEZING van 3 nov. mag doen en ook gaat doen. En deze rechters zijn VOOR HET LEVEN benoemd en hiermee krijgt Trump EEN ABSOLUTE MEERDERHEID in het Hooggetechtshof. Waarom legt Jensen dat niet fatsoenlijk uit? Het echte geluid? You can do better than that!

Mike

@Mike , dankjewel , het kwam op mij al onduidelijk over, jammer van Robert , heeft jaren in America gewoond dus je verwacht meer duidelijke info  , misschien goed hem dit te mailen ?  Gr Assie .

het stoort mij niet Mike. Hij zwakt het door verkeerd woordgebruik af en ik denk dat dat ook beter is voor zijn gemiddelde publiek. Hij schud al heel hard. Te hard is ook niet goed.
De meeste mensen weten ook het belang van de grondwet niet niet. Ik twijfel er zelf ook aan, aangezien die continue met voeten getreden wordt en dat zelfs door de rechters bekrachtigd wordt. In het huidige systeem is de grondwet niet zo heel sterk.
Het gaat erom dat hij de interesse wekt voor de founding fathers. Zonder dit forum had ik niet geweten waar ze voor stonden. En wie weet dat nu wel?
Al die fouten die Jensen maakt en af en toe dat gestuntel, wel, het maakt van hem in mijn ogen een burgeronderzoeker. Hé, ik ben ook een burger. Zou ik ook kunnen onderzoeken?
Persoonlijk vind ik dit beter, dan als de show gelikter zou zijn. Dan staat het weer boven je. Is het weer iets wat jij niet kan. En we kunnen al zou weinig, want vanaf jongs af aan hebben we geleerd dat je overal diploma's voor nodig hebt.
Schaken Mike, niet dammen!

Vanwege een aantal drukke dagen vanavond pas de gelegenheid gehad om de vrijdag uitzending van Jensen te kijken.

Ook ik heb me persoonlijk niet gestoord aan zijn uitleg over het hele Ruth Bader Ginsberg verhaal. Jensen heeft het in zulke Jip en Janneke taal uit kunnen leggen, dat een gemiddelde kijker nu snapt wat "The Big Deal" nu eigenlijk is.

Tuurlijk had hij meteen de diepte ik kunnen gaan over de Founding Fathers, het tot stand komen van het boekwerk wat de Amerikaanse grondwet vormt etc etc.Echter raak je dan wel heel veel kijkers kwijt, omdat die zich simpelweg nog nooit in dit soort zaken verdiept hebben.

Volgens mij de eerste keer dat Jensen het over adrenochrome heeft! 'Iemand nog een glaasje babybloed?' Jensen is beetje bij beetje bezig om de normies steeds dieper het konijnenhol in te brengen, en op een hilarische manier!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan