Jensen

Het gaat idd veel verder dan de zijdelingse opmerking die Lubach maakte over Jensen. Overigens denk ik dat Jensen omwille van copyright ook niet veel langere clips van die bewuste uitzending kon laten zien en daarom heeft besloten enkel en alleen dat hele korte fragment te laten zien. Verder merk ik dat Jensen nog altijd niet openlijk de kant van Viruswaarheid heeft gekozen en bij mijn weten ook geen enkele keer tot nu toe zelfs maar die naam heeft uitgesproken. Hij noemt wel Lange Frans en geeft aan zijn eigen doen te doen, net zo goed als dat LF, VW en anderen dat doen. Het affikken van Lubach was even nodig, want deze galbak wordt volop gedeeld, met name via Fuckbook. Een koekje van eigen deeg was meer dan nodig!

Mike

je kunt 2 kanten op praten, maar ik denk dat Jensen het goed doet
Hij wordt gevolgd door de meer en minder ontwaakten. De meerdere zoals wij zien wat hij doet en kijken verder. De mindere kunnen Q ed nog een stap te ver vinden en door zich daar van te distancieren, houdt hij die erbij. En dit is wel de belangrijkste groep, hier draait het om!
En wat is er nu mooier dat de nieuw ontwakende mensen kunnen kiezen waar ze zich goed bij voelen. Bij Thiery, bij viruswaarheid, bij Jensen, bij..
En als iedereen bij elkaar op schoot gaat zitten, kan het voor een deel een stap te ver zijn. Dat is 1
Of als ze wel bij elkaar op schoot gaan zitten, versterken ze elkaar, dat is 2. De white hats zullen het wel bestudeert hebben.
Ik denk ook Ufo dat het wel verstandig is dat hij Lubach heeft afgebrand. Velen denken toch van hem dat het onschuldig vermaak is en/of hij brengt twijfel.

Dat zal allemaal wel zo zijn Mike en Naief!!

Maar om iets te noemen: Robert gaat ineens los op het kapsel van Lubach. Who cares?

Jensen heeft zelf al dertig jaar hetzelfde kapsel. Who cares?

Ik vind dit zinloos moddergooien. Een tegenstander kun je onderuithalen met feiten, maar hem proberen belachelijk te maken omdat je zijn kapsel niet mooi vind, lijkt me kinderachtig en zinloos.

Kijk, als dat kapsel nou paars met witte stippen was, zou ik me daar iets bij voor kunnen stellen. En als een of andere minister Hugo zichzelf met clownsschoenen wil profileren snap ik ook dat mensen daar een mening over willen ventileren.

Maar ik vind deze aanval van Jensen op Lubach echt amateuristisch overkomen. Heb vele betere shows van Jensen gezien!!

Dat gezeik over het uiterlijk van iemand is niet heel belangrijk. Dat leidt alleen maar af van veel belangrijkere inhoud. Zinloos moddergooien dus.

Nieuw T-shirt:
<p style="text-align: center;">Holland</p>
<p style="text-align: center;">***for ***</p>
<p style="text-align: center;">Trump.</p>
Die is toch wel heel erg gaaf. Ik denk dat ik die ga bestellen!

Dorothé

Zoiets?

zv2732cge0lsrdfymj4dr4738earqzcz.jpg

En vanaf 13:15 begint Robert opnieuw over de haarlijn van Lubach...zucht...

Is haardracht een fetish van Jensen??

Ook in deze show waren het helaas veel woorden maar weinig nieuws helaas.

Het echte nieuws hoor je hier op het forum en momenteel even niet van Jensen. Die roeptoeterd veel in deze en voorgaande show, maar zeker zijn meest recente show was echt zonde van mijn tijd om naar te kijken. Erg jammer en teleurstellend! Hopelijk heeft hij in zijn volgende show weer wat interessants te melden zoals hij tot voor kort zo vaak deed!!

Ik vind juist dat Jensen vandaag veel boeiends heeft gedeeld over censuur en een klein opstapje naar alles wat ons te wachten staat met de Biden's

Jensen maakt in zijn afleveringen wel vaker mensen belachelijk. Dat is nu eenmaal zijn stijl. Ik kan we wel ok lachen.

Ik zie werkelijk het probleem niet, Ufo. Lubach roept dit keihard over zich af, een koekje van eigen deeg!

Mike

Nou, dit was toch wel een eerbetoon aan Trump. Een geweldige uitzending.

Dit geeft energie, dit is het gewoon.

Dorothé

Ik zie werkelijk het probleem niet, Ufo. Lubach roept dit keihard over zich af, een koekje van eigen deeg!

Bedankt voor jouw visie hieromtrent Mike!

Maar hoe zou jij het vinden indien er aan het einde van je lezing, een man ineens roept: Die kerel kan me nog meer vertellen...Hij ziet er niet uit....zijn haar zit niet goed....zijn schoenen hebben de verkeerde kleur....

Zou jij dan niets zoiets hebben als, is dat belangrijk dan? Val me aan op mijn verhaal en als je het er niet mee eens bent dan kunnen we er over discussiëren?

Dat discussiëren  leidt wellicht tot wederzijds begrip voor elkaars standpunten.

Een discussie over je uiterlijk zal een oeverloze en zinloze tijd verspillende discussie zijn...

Ik vond het moddergevecht tussen Lubach en Jensen kinderachtig en zinloos en afleidend van de zaken die momenteel daadwerkelijk spelen, maar daar mag jij uiteraard heel anders over denken.

Geen probleem.

Fijn dat de nieuwe aflevering van Jensen weer een stuk interessanter was!!

Lubach heeft inhoudelijk niets te melden en maakt alleen maar 'humor' ten koste van anderen. Nu was hijzelf aan de beurt om belachelijk gemaakt te worden. De hoogste tijd!

Mike

Goede aflevering van Jensen deze keer! Ik blijf me wel ergeren aan het feit dat hij de Amerikaanse grondwet een 'klein document' noemt, maar dat schijnt anderen hier niet te deren. No probs, ik heb ook meer moeite met Facebook dan anderen hier.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan