Jensen

En heb vandaag ook mogen ervaren dat mensen het zat beginnen te worden.2 vakkenvullers in de Lidl nu al muilkorf zat, ze hingen dat ding aan hun oor ze waren beiden benauwd. Ik heb ze nog wat info gegeven lees: wakker geschud. Mooi toch weer een zaadje geplant. Ze kunnen ons online censureren tot ze een ons wegen maar hoe gaan ze dat doen in reallife? Dat is best lastig? Iedereen in huis opsluiten is de enige optie.
Ook in de Jumbo hulde aan de caissières! Ze waren hardop met een wakkere klant het hele corona beleid en corona vaccins belachelijk aan het maken! Ik heb hard gelachen en de klanten met muilkorf in de rij zeiden echt helemaal niks.

Wat Jensen hier zegt is dat je niet moet wachten tot Trump je komt redden. We moeten het ZELF doen, SAMEN! Is vanaf het begin af aan zijn boodschap geweest en daar heeft hij groot gelijk in.

Mike

Samen, inderdaad. Maar verdeel en heers wordt met deze griepidioterie succesvol toegepast. 99% makke schapen met kontmapjes op. Juist die mondkapjes zorgen door hun zichtbaarheid voor een tweedeling bij de bevolking. Bij hen waar het licht brand zal het gezonde verstand moeten zegevieren en we zullen mild moeten zijn met de angstigen en de misleidden. Velen waar het licht nog niet brandt zullen niet kunn egeloven dat de wereld zo snel kan veranderen, van de ene dag op de andere in een soort oorlogssituatie, nog zonder bommen, maar wel met geweld: de vrijheid om ons vrijelijk te bewegen, de vrijheid van meningsuiting, het is al weg. Het wordt nog geen avondklok genoemd maar de horeca 's avonds dicht is onlogisch en uitermate schadelijk.

Elke grote epidemie, zoals bijvoorbeeld de Spaanse griep kon alleen maar gedijen door de armoede die er heerste waardoor mensen weinig afweer hadden. De maatregelen die nu genomen zijn, zorgen opnieuw voor een verminderde afweer via meerdere invalswegen. Als dit zo blijft gaan er pas echt grote epidemieën ontstaan.

Besef dat boven een ander staan niet werkt, niemand vindt het prettig om gekoeioneerd te worden, dus liefdevolle aandacht voor wat een ander in de klem laat houden, meestal is dat angst, kan zeer goed werken.

Er is echter één tegenstander die we niet met liefdevolle aandacht tot inkeer kunnen brengen, dat zijn de mensen die al te ver heen zijn in hun niets ontziende machtswellust, dat zijn namelijk psychopaten.

Herken je bepaalde personen hierin?:

Hervey Cleckley, een psychiater, beschreef in 1941 de stoornis in zijn boek The Mask of Sanity, vernoemd naar het feit dat psychopaten zich normaal kunnen voordoen en met een masker hun psychische stoornis verbergen. De zestien kenmerken volgens Cleckley:

Oppervlakkige charme en normale tot bovengemiddelde intelligentie
Afwezigheid van wanen en irrationeel denken
Gebrek aan angst of andere neurotische symptomen, is kalm en verbaal soepel
Onbetrouwbaarheid, veronachtzaming van verplichtingen en geen gevoel van verantwoordelijkheid
Leugenachtig gedrag en onbetrouwbaarheid
Ongepland antisociaal gedrag
Antisociaal gedrag met inadequate motieven
Slecht beoordelingsvermogen of falen om te leren uit ervaringen
Pathologisch egocentrisme en afwezigheid van liefde en gehechtheid
Afwezigheid van diepe en blijvende emoties
Het ontbreken van zelfinzicht en onvermogen zichzelf te zien zoals anderen dat doen
Ondankbaarheid voor vriendelijkheid en vertrouwen
Hinderlijk gedrag, vulgariteit, grofheid, snelle stemmingswisselingen, streken voor entertainment
Geen geschiedenis van echte zelfmoordpogingen
Onpersoonlijk en triviaal seksleven
Het ontbreken van een levensplan en een geordend leven, behalve voor destructieve doeleinden

Ohm dat is mooier dan k had durven hopen. Straks allemaal stemmen voor FVD die minder dan 50%?

Tja, daar ligt een frictiepunt. Ben wel benieuwd of Baudet eerlijk genoeg is om hier openheid van zaken te geven. Hij is wel redelijk goed bezig maar soms haalt hij dingen aan waarvan hij zelf niet goed genoeg weet hoe het in elkaar zit. Maar goed, dat is nog altijd stukken beter dan wat de rest er van bakt.

Ben eigenlijk wel benieuwd op welke punten Baudet volgens jou de plank misslaat. Zijn feitenkennis en voorbereiding is nl. wat mij betreft juist uitmuntend!

Mike

Mike, ik acht even terug aan een video waarin hij argumenten over Co2 aanvoert die niet helemaal kloppen met de wetenschap, hij leek zelf wat te mager geïnformeerd over de, overigens zeer complexe, natuurkundige materie die bij klimaatonderzoek om de hoek komt kijken.

Als er 1 politicus is geweest die de feiten over klimaat en CO2 paraat had/heeft, dan is het Baudet wel!

Mike

Op z'n website staat een link naar een artikel en het heeft (van Jensen!) de titel gekregen 'october surprise?". Kan niet anders of hij volgt Q.

Ja de aanwijzingen zijn sterkt dat Jensen en bijvoorbeeld ook Adam Curry met No Agenda het hele Q verhaal volgen. Toch zullen ze hier nooit openlijk voor uit gaan komen, want dan krijg je de big tech gestapo op je dak.

Ja Jensen en Adam Curry hebben hun eigen platforms, maar toch hebben ze nog steeds het grootste bereik via de Google en Apple diensten. Ze moeten dus heel erg oppassen.

De nieuwe Jensen is er al maar nog niet op YouTube

Zondag met galbak.

Lijkt me een zeer goede uitzending. Ik ga hem spoedig bekijken.

Dorothé

Jensen ging in deze uitzending vol en grof in de aanval op Arjan Lubach. Nou kijk ik zelf zelden televisie maar heb toch wel enige afleveringen van Lubach gezien. En soms dacht ik daar heeft Lubach wel een punt en dat bracht hij met humor. Andere keren dacht ik, van man, had je huiswerk beter gedaan en je meer in je onderwerp verdiept...

Ik begrijp nu dat hij terzijde 1 korte opmerking in zijn uitzending over Jensen gemaakt heeft, en die gaat hierover nu flink tekeer...

Maar is dat nu wel zo slim? Het wachten is nu op Lubach die flink te keer zal gaan over Jensen in zijn eigen uitzending. Wat heeft dit moddergooien nu voor zin??

Wie schiet daar iets mee op? Ik denk Jensen zeker niet. Die moet het hebben van volgers en mensen die hem het voordeel van de twijfel geven.

Ik kijk graag naar de shows van Jensen, maar ik denk dat hij in deze aflevering niet slim bezig was, om Lubach af te branden.

Ik denk dat Jensen zichzelf niet populairder maakt met modder gooien, maar zich beter kan blijven concentreren op de feiten betreffende wat er gaande is, en die te ventileren. Daar is hij goed in!

Hoe denken jullie daarover?

Ik heb het zo ervaren dat Jensen aan de kaak wilde stellen dat Lubach meedanst met de MSM en dit wordt nog eens onderstreept door het feit dat de vrouw van Ollongren in het spel zit. Lubach heeft een hele groep die tegen de MSM ingaat af zitten branden en hierdoor de kijkers van die MSM weer op het verkeerde been gezet. Verder heeft hij aangegeven hoe zo een spel van zoeken op de alternatief media verloopt. Hiermee is hij volledig voorbijgegaan aan het feit dan mensen die de MSM niet volgen en die MSM niet geloven kritische denkers zijn en niet zomaar elke willekeurig bericht op de social media voor zoete koek aannemen. De MSM volgers doen dat dus wel en de eindconclusie was dan ook, mensen terug in je hok en volg alleen maar de MSM dan zit je goed (hij zei dit natuurlijk in zijn woorden). Dit werd nog eens onderstreept door het feit dat hij het goed vond dat dus google, twitter etc. aan factchecking deden en de alternatieve berichten de das om deden. Dus hij propageert en censureert en dat is een kwalijke zaak.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan