Jensen

Klopt! de laatste tijd wel vaker subtiel verwijzingen naar de ware toedracht van de Cabal en hun gebruiken.

Bill Gates zegt iets heel essentieels op minuut 26.00

Geen raketten maar mycobacteriën.

Voorafgaand zei hij:

Als iets 10 miljoen mensen kan doden in de komende decennia...

is het hoogstwaarschijnlijk een zeer besmettelijk virus en geen oorlog.

Mijn opmerking is: Een virus is toch GEEN bacterie!

Even gezocht op internet:

https://zelfzorg.nl/veelgestelde-vragen/wat-het-verschil-tussen-een-virus-en-een-bacterie

Wat is het verschil tussen een virus en een bacterie?
Ziektes of infecties kunnen worden veroorzaakt door een virus of een bacterie. De oorzaak van bijvoorbeeld griep is een virus, van een verkoudheid meestal ook. Een infectie van de luchtwegen kan echter ook worden veroorzaakt door een bacterie. Voor de patiënt is het moeilijk om het verschil tussen de symptomen van een virusinfectie en een bacteriële infectie te zien.

Afweer en behandeling
Er is een belangrijk verschil in de behandeling: een besmetting door een bacterie kan in principe worden behandeld. Een arts schrijft als dat nodig is antibiotica voor waardoor de bacteriën worden gedood.

Tegen virussen bestaan echter geen geneesmiddelen.

Mijn opmerking: HCQ werkt op bacteriën en niet op een virus. Dus hebben we hier met een bacterie te doen. Bill Gates had het dus al aangekondigd.

Dorothé

Volgens mij heeft Mike al heel lang geleden al geroepen dat virussen niet bestaan. Laatst kwam ik een artikel tegen, waarin stond dat virussen eigenlijk afvalstoffen van onze cellen zijn. Kan het artikel helaas niet meer vinden, maar sloot helemaal aan bij wat ik hier jaren geleden al eens had gelezen.

Ja, dat weet ik heel goed. Dat is niet wat ik wil zeggen. Ik wil alleen maar zeggen dat Bill Gates dus zelf gezegd heeft

Dus dat we hier nu helemaal niet met een virus te doen hebben (wat wij dus al weten) en dat daarom HCQ een geneesmiddel kan zijn.

Dorothé

De meest beruchte bacterie als het gaat om longaandoeningen is de streptokok. Deze kan zeer gevaarlijk zijn en is potentieel dodelijk. Niet zelden zijn er ook blijvende letsels en worden ook het zenuwstelsel en/of andere delen van het lichaam aangedaan. Zo wordt een ernstige vorm van rhematoide arthritis ook door deze bacterie veroorzaakt.

Het is niet zonder reden dat mensen met chronische aanslepende ziektes zich plots een stuk beter voelen na een anti-biotica kuur. Het is mogelijk dat een streptokokken-infectie aan de basis ligt van talloze chronische ontstekingsaandoeningen.

Meningitis bijv., en epilepsie. De gevolgen van zo'n infectie zijn dus zeer ernstig en worden nogal eens over het hoofd gezien.

Deze zaken worden meestal veroorzaakt door een bacterie en zijn daarom met antibiotica behandelbaar. Een virusinfectie (?) is niet behandelbaar door antibiotica.

Epilepsie wordt veroorzaakt door een storing in de hersenen.

Maar goed, misschien steken de zaken uiteindelijk wel heel anders in elkaar.

Dorothé

Misschien dat het lachen me nog vergaat in de toekomst, maar ik moest echt lachen toen Jensen op 3 min. zei “de mensen zijn thuis maar het licht brandt niet. Hij heeft wel humor! En zonder dat kom je er niet de komende weken, ik heb nog nooit naar zo’n lange film gekeken.

Bijzonder want na minuut 7 noemt ie het verhaal dat Trump in airforce bovenin de lucht blijft hangen en internet uit gaat zetten, een sprookjesverhaal. Dat is toch een beetje wat veel Q volgers wel beweren.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan