Jensen

Jensen heeft het over onderstaand artikel

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1256008265/oproep-frictie-met-een-vriend-in-of-familielid-door-complottheorieen

AMSTERDAM - Complottheorieën tieren welig online. Voor een online artikel voor VROUW zoeken wij vrouwen die in hun directe omgeving (gezin, familie of vriendenkring) te maken hebben gekregen met mensen die bijvoorbeeld corona als een hoax zien, of aanhangers zijn van QAnon. Hoe ga je hiermee om?

Goh ze zien Q-anon toch wel als groot gevaar...

Dorothé

Die laatste paar minuten zijn belangrijk: je groeit hierdoor, door bij jezelf te blijven, in je innerlijke kracht te leren staan en niets aan te leren trekken van wat anderen van jou vinden. Krachtig!

Mike

De laatste uitzending van Jensen was voor de nieuwe wakkeren want het was grotendeels herhaling van info.

Ik merk dat ik af begin te haken en minder de noodzaak voel om Jensen bij te houden. Let wel, DIT IS NIET NOODZAKELIJK VERKEERD! Het gaat niet om mij, mijn ego hoeft niet bevredigd te worden met nieuwe info, deze haal ik wel bij andere bronnen. Jensen heeft een belangrijke redpill-functie voor 'wakkere schapen', mensen die voorheen sliepen en nu pas de ogen open doen. Alleen omdat ik niet tot deze categorie behoor wil niet zeggen dat hij geen belangrijke functie heeft.

Mike

Ik merk dat ik af begin te haken en minder de noodzaak voel om Jensen bij te houden.

Hier precies hetzelfde! Het viel mijn zoontje ook op hij vroeg waarom kijk je geen jensen meer? Ik zei ik vind hem nog steeds een topper maar het wekt mama’s interesse niet meer. Ik heb dat overigens ook met andere kanalen hoor. Het is ook allemaal wat veel om bij te houden. Beetje informatie moe en als het dan al niet echt hele nieuwe info is dan haak ik snel af.

Ik kreeg een beetje het gevoel dat Robert niet zo overtuigd is van Trumps herverkiezing. 🤔

Het kan aan mij liggen maar ik heb dat niet eerder aan hem gemerkt.

Ja, dat heb ik ook gehoord.

Hij sprak over een kleine kans en dat de hooggerechtshoven zich niet waagden aan de rechtsspraak.

Tja, hij heeft natuurlijk ook niet de waarheid in pacht, maar wel vaak gelijk.

Dit vind ik dus eerder verontrustend dat hij dit zo mededeelt.

Vandaar is het goed dat hij toch nog gevolgd wordt, want dan kunnen we het er hier over hebben en zien hoe anderen en Mike erover denken.

Dorothé

Ik denk dat de opmerking van Jensen eerder bedoeld was om mensen iets duidelijk te maken. Wat is er logisch aan een rechtbank die een zaak niet in behandeling wil nemen ondanks overweldigende bewijslast?

Wat is er logisch aan een kiesraad die Biden gekozen zou hebben? Hoe kan die kiesraad bestaan als nog niet eens duidelijk is welke kiesmannen nu gekozen zijn?

Hoe kan het zijn dat de kiesraad vanuit alle staten nu ineens steun geeft aan Biden terwijl vorige week bijna alle staten nog overhoop lagen met elkaar en de staat Texas initiatief nam om naar het hoge gerechtshof te gaan?

Media realiteit versus echte realiteit!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan