Jensen

Jazeker. Ik ben het wel met de volgende punten oneens:

Twitter is helemaal niet 'verschrikkelijk'. Twitter is fantastisch, de enige ware frontlinie op social media!

Maurice de Hond is geen 'onbetrouwbare hond'. Volgens mij speelt hij een dubbelrol, getuige het feit dat hij met 1 been in de MSM staat maar ook banden onderhoudt met Cafe Weltschmertz en Viruswaarheid.

De waarheid over Jeffrey Epstein zal wel degelijk uitkomen. Heeft Jensen de tweets van Lin Wood hierover gemist?

Ik merk dat ik een beetje 'Jensen-moe' ben geworden. Het gaat echter niet om mij, Jensen doet goed werk en spreekt gewoon een andere doelgroep aan. Zijn focus is vooral op de media en alleen maar omdat dit voor mij oud nieuws is wil nog niet zeggen dat zijn boodschap niet heel belangrijk is.

Mike

Jensen gelooft er niet meer in helaas. Wel in Trump maar niet in Q en een miraculeuze herverkiezing voor Trump  in de komende twee weken

Ik heb hem uitgezet Jensen nadat hij zei "Trump kan ook nog altijd een tweede termijn krijgen na vier jaar".  Waarom ik niet geloof dat er dan nog een Amerika bestaat na Biden dat lees je morgenvroeg

Ik heb hem uitgezet Jensen nadat hij zei “Trump kan ook nog altijd een tweede termijn krijgen na vier jaar”. Waarom ik niet geloof dat er dan nog een Amerika bestaat na Biden dat lees je morgenvroeg

Valt mij echt heel erg tegen van Jensen zeg, had ik niet verwacht van hem.net als Mike heb ik de laatste uitzendingen ook niet meer gezien om dezelfde reden.

Mijn man zei hetzelfde dat Trump wel terugkomt over 4 jaar (neem het hem niet echt kwalijk want qua info loopt ie zwaar achter) ik antwoordde dus: nou dan bestaan we waarschijnlijk niet eens meer joh. Met Biden wordt het de hel op aarde kan ik je verzekeren.

Ik vond deze uitzending juist goed, het vergelijk van de oneerlijke verkiezing met een verkochte voetbalwedstrijd...niet opgeven. over de mensen uit Ohio... stel je eens voor hoe die zich nu voelen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan