Ik ben n.a.v. deze uitzending definitief klaar met Jensen. Ik kan deels meegaan met zijn kritiek op de 'Q limbo patriots', met name onze Engelse vrienden (Ward, Parkes, Stone) die idd de grootst mogelijke nonsens verspreiden. Sinds maart 2020 maken deze gasten opgang, maar denk ook aan Ossebaard hier in NL waar we godzijdank niets meer van horen. En met hen kwam een hele schare blinde en volgzame fans die de Q-beweging succesvol hebben weten te vervuilen, een uiterst effectieve disinfo-campagne.
Ik neem het Jensen kwalijk dat hij deze makkelijk manipuleerbare dwazen vereenzelvigt met Q, voor mij geeft dit aan dat hij niet de moeite heeft genomen om zich te verdiepen in de Q-posts. Mijn ouders zijn trouwe Jensen-kijkers en zij merkten recentelijk al op dat een half uur extra Jensen helemaal geen verbetering is. De beloofde verdieping kwam niet, hij heeft het volgens mijn ouders te vaak over zichzelf en hoe goed hij het mediawereldje kent. Daarnaast zitten mijn ouders niet te wachten op het uitgebreid behandelen van allerlei mails van kijkers. Het lijkt er op dat zijn ego er met hem vandoor gaat.
En de Wuhan-leugen? Het schandaal van de eeuw staat op het punt om uit te breken en hij noemt dit afleiding? De reden waarom Dave van X22 Report dit wel heel serieus neemt is omdat de media niet langer meer stil kan houden dat Fauci de in Amerika verboden 'gain of function'-experimenten verplaatst heeft naar het Wuhan Institute of Virology en dat C19 aantoonbaar knutselwerk is. Rand Paul, de Republikeinse senator die dit aan de kaak heeft gesteld heeft nu een envelop met wit poeder ontvangen, sinds 9/11 een klassiek signaal dat hij maar beter zijn mond kan houden. Afleiding? Leugen? Werkelijk?
C19 gewoon de griep? Wat is dan een 'gewone' griep? Wat op het punt staat om uit te breken is dat griep en verkoudheid altijd al knutselwerk met spike-eiwitten verspreid via vaccins en aerosolen zijn geweest en dat spotgoedkope anti-malariamiddelen en ontwormers een zeer krachtig eiwitoplossend effect hebben dat niet alleen griep en verkoudheid, maar ook kanker, AIDS en tal van andere aandoeningen veroorzaakt door s-eiwitten kan genezen.
Maar blijf vooral naar Jensen luisteren, hij weet hoe het zit. Helemaal klaar met deze egotripper!
Mike