Fauci is een rookgordijn. Mensen trappen in het narratief dat er 'iets' is gecreëerd in Wuhan waar mensen op grote schaal aan dood gaan.
Fauci is geen rookgordijn. Hij is een instrumentele speler in dit wereldwijde bedrog, evenals Drosten met die PCR-test (wat betekent dat ook Koopmans hangt als dit uit gaat komen). Het is Robert Jensen die rookgordijnen opwerpt, bewust of onbewust. Er is wel degelijk iets gecreeerd in Wuhan. Jij en ik weten dat dit niet half zo dodelijk was als wordt beweerd (onschadelijk gemaakt door de white hats?), maar waarheidsvinding gebeurt in stadia. Zelfs als aanvankelijk het medianarrarief van een 'dodelijk' virus dat is 'ontsnapt' uit dat lab opgang maakt, dan nog is dit niet erg. Voor nu is belangrijk dat de ogen van de wereld gericht zijn op Fauci en Wuhan, dat is het enige wat nu telt en de rest volgt later. Gaandeweg gaan we alsmaar meer te weten komen over gain of function, ik begrijp niet dat een slimme vent als jij dat niet ziet. Sterker nog, je schrijft het zelf:
Dat Fauci daar met onzalige experimenten bezig is geweest geloof ik direct, and be afraid, in dat het geval gaat het ergste misschien nog wel komen.
Nothing can stop what is coming. Maar als je geen Q-volger bent, zoals Jensen, dan ben je ziende blind en horende doof. Misschien moet hij eens wat minder vaak naar Adam Curry luisteren. Ik vond Jensen bijv. veel leuker toen hij millennials bestempelde als DE MEEST GEHERSENSPOELDE GENERATIE OOIT, maar volgens Curry zijn ze onze redding omdat ze Bitcoin-miljonairs proberen te worden.
Maar het is in ieder geval NIET COVID. Daar zijn de sterftecijfers te laag voor en daarbij moet je ook nog in rekening nemen het verdwijnen van de jaarlijkse griep (whatever that causes).
ALLE griep- en verkoudheids'virussen' zijn COrona VIrus Diseases (COVID), dus als C19 knutselwerk is, dan zijn alle andere dat ook. Dit gaat allemaal nog uitkomen. En nee, COVID is nowhere near zo dodelijk als wordt verondersteld, maar daarmee is Fauci nog steeds geen rookgordijn. Integendeel, we gaan nu eindelijk te weten komen wat ons elk jaar weer verziekt en verzwakt en. (in sommige gevallen) doodt!
Tenzij... kwamen de voorgaande griepgolven OOK uit Wuhan ? In dat geval beheersen ze daar dus de jaarlijkse griep.
Dat zou maar zo kunnen. Wie weet wat er nog onthuld gaat worden, zet je schrap!
Wat ik denk is dat in Wuhan de angstgolf is gecreëerd die zich over de wereld heeft verspreid, een angstvirus dus. Ik zeg bewust gestart door de Chinezen om de ondergang van het Westen te bewerkstelligen. De media zijn het voertuig, en de corrupte politici van het WEF, de WHO en landelijke politici (Bildergerg ?) en noem maar op, de uitvoerders.
Dat is slechts de propaganda-arm van deze sinistere agenda, het gaat veel verder en dieper dan dat. En daarvoor moet de vinger eerst wijzen naar Fauci en Wuhan. Nogmaals, ik kan er maar niet bij dat je dit niet ziet en die onzin van Jensen zo serieus neemt.
Ik acht het eerder aannemelijk dat Fauci zich daar bezig heeft gehouden met het ontwikkelen van de vaccins -die nu koste wat kost moeten worden ingespoten- dan met de ontwikkeling van COVID.
Waarschijnlijk is het allebei. Maar is het dan niet belangrijk dat we nu juist naar Fauci en Wuhan gaan kijken? Dan moeten we zo'n schertsfiguur als Jensen dus juist negeren!
Word eens wakker zeg. COVID is een krantenartikel, verder niks. De vaccins, die zijn het gevaar.
Zoals gezegd, waarheidsvinding verloopt in stadia. Het grote publiek leeft nu ruim een jaar onder de illusie dat we te maken hebben met een levensgevaarlijke pandemie en dat vaccinatie onze enige uitweg is. Laat dit narratief eerst maar eens afbrokkelen door uit te laten komen dat het knutselwerk in Wuhan was o.l.v. Fauci, dan pakken we vanaf dat punt wel door naar de vaccins en alle andere bedrog dat nog moet uitkomen. Ik vind het zeer kwalijk dat
juist uit onze eigen kringen disinfo naar buiten komt. Of Jensen nu benaderd is en onder druk gezet of niet, hij gedraagt zich ineens als een poortwachter van de heersende macht. Exit Jensen, wat mij betreft.
Mike