Jensen doet niet meer aan nuance. het gaat om zijn gelijk.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dorothe, geloof het maar want het is waar. 10 april is deze operatie afgelopen. 4-10-20 = DJT, Donald J. Trump. 11 april wordt bekend gemaakt aan de wereld wat ze hebben gedaan. Zie ook de topic WWG1WGA!.
Mike
En dat de schade uiteindelijk is meegevallen, tja, komt door de maatregelen en vaccins. En daar gaat het om : controle en de VACCINS. Die worden ook in een lab gemaakt. Iets zegt mij dat Fauci zich eerder daar mee heeft beziggehouden dan met een 'virus'.
Het is ook nog zo dat als we er van uitgaan dat virussen niet bestaan, hij dat natuurlijk ook weet, en kan hij dat dus ook niet hebben mee ontwikkeld.
Niets dat in de MSM terecht komt komt daar zonder reden. We hebben van het weekend nog gezien hoe gemakkelijk ze honderdduizenden mensen op straat uit de media weten te houden. Maar het nieuws over Fauci kunnen ze niet tegenhouden opeens? Het komt naar buiten als ZIJ het willen. Zelfde verhaal met Hunter Biden. Crickets in de MSM indertijd, terwijl wij er toch van overtuigd waren dat het nieuws nu niet meer te stoppen was.
In dat kader citeer ik nog dit bericht van 13 maart 2020
Hier legt Andrew Kaufman wat er mis is met de germ theory.Dat is 1 en hetzelfde. Het 'virus' zit in het 'vaccin', ze hebben het ook verspreid via aerosolen. Het mag duidelijk zijn dat het via een spuit vele malen effectiever is voor de depopulatie-agenda, vooral als het ze lukt om het menselijk lichaam te foppen zodat het zelf deze s-eiwitten gaat reproduceren.
Dat ligt er aan hoe je 'virus' definieert. Wij gaan er van uit dat virussen niet bestaan als LEVENDE BEESTJES. Er is geen micro-organisme genaamd 'virus' met een eigen metabolisme en dus bestaan ze niet als zodanig. Het woord zelf betekent: gif. En dat bestaat natuurlijk wel. Het 'virus' is dus GIFTIGE EIWITTEN die ons immuunsysteem eerst overactief maken en vervolgens lam leggen. Dat onderscheid heb ik tig keer gemaakt, dus ben je nou zo onnozel of hoe zit dat? Wederom doe ik een beroep op je intelligentie.
Nee, dat is niet waar. Als de patriots willen dat het verhaal van Hunter gigantische vormen aan moet nemen dan zorgen zij hiervoor middels selectieve lekken. Patriots in control, weet je nog? Er gebeurt dus niets wat de PATRIOTS niet willen. Hunter volgt later, nu eerst Fauci en al het knutselwerk in Wuhan en andere labs in China.
Touche. Ik heb inmiddels wel geleerd om me niet meer te wagen aan accurate voorspellingen op basis van data. Maar juist daarom moet je de voorspellingen en analyses van Jensen ook in twijfel trekken. Wij hebben tenminste Q nog. Ikzelf en vele andere Q-volgers hadden geen flauw idee van de ramspoed die ons op dat moment te wachten stond i.v.m. C19 en de Q-posts zijn daardoor ook in een heel ander licht komen te staan want die gaan over het huidige post-Trump tijdperk. Ik vertrouw Q 100 x meer dan die blaaskaak van een Jensen!
Mike
Ik had Dave al geluisterd, dat doe ik iedere ochtend als 1e. Uiteraard hoop ik van harte dat het zo zal gaan, laat daar geen twijfel over zijn he. We'll see how it plays out.@FoolProof , beluister de nieuwe X22 Report. Dave zegt exact hetzelfde als ik: het hek is van de dam, de Deep State denkt Fauci te kunnen opofferen als 'fall guy' maar het spreidt zich nu ook uit naar de medeplichtigheid van Big Tech en let op Rand Paul. Ook zegt hij, net als ik, dat de patriots het voor het zeggen hebben met selectieve lekken, niet de media. Zelfs het Hunter Biden-verhaal komt nu weer terug in de openbaarheid. Drip, drip, FLOOD. En: all movies playing simultaneously. Zet je ego aan de kant, geduld is een schone zaak.
Mike
Ik volg Q ook met nieuwsgierigheid en ben onder de indruk van dit geniaal uitgedachte plan, maar ben geen discipel Wel helpt het Q-gedachtegoed van irregular warfare mij om vreemde dingen die gebeuren in de politiek en daarbuiten als een langetermijnstrategie te zien, die niet is wat hij lijkt. Bijv bij Omtzigt en Baudet. Ik ervaar dit wél als een toegevoegde waarde.Als de "white hats" goed werk doen, doen ze dat ook zonder mij als discipel.