Kaakchirurg??

Toch tijd voor een minimaal voorstelrondje blijkbaar. "It's complicated".

Colon:

1. Zelfstandig naamwoord: dikke darm.

2. Leesteken, waarna een toelichting, verduidelijking volgt. Ik hou van duidelijk maken.

3. Jongens(!)naam, afgeleid van het Latijn Columbus, of te wel Duif, waar dat ook allemaal voor moge staan.

Quixote:

Naam: oorspronkelijke Spaanse schrijfwijze van de naam van de eigenzinnige held Don Quichot de la Mancha van schrijver Cervantes.

Alles bij elkaar dus een eigenzinnige man die iets met darmen heeft en daarbij wel eens tegen windmolens moet vechten (vul zelf in). Vrouwvriendelijk ook, want hij draagt al zijn (ingebeelde?) heldendaden op aan zijn geïdealiseerde geliefde Dulcinea. Ik koester mijn vrouwelijke kanten, misschien dat dat daarom hier of daar een bepaalde indruk achter gelaten heeft, maar voel me toch op en top man. Een harmonisch (hoop ik) vat vol tegenstrijdigheden dus. :roll:

 
Hmmm.... Mike had (alweer :evil: ) gelijk :)

Zoals ik al zei, als ik t niet direct uit de naam kan herleiden, dan ben je voor mij gewoon een vrouw. Lekker kort door de bocht en vooral niet moeilijk :lol:

 
Mike had als moderator natuurlijk al lang mijn website gezien en die laat daarover geen twijfel. En als iemand denkt dat ik een vrouw ben, uit wat ik schrijf, dan vind ik dat niet vervelend, in tegendeel.

Ik moet 'in real life' toch al zo oppassen dat ik niet te streng overkom . . . :lol: :wink:

 
Ik had (en heb) je website niet bekeken. Ik ontleende je geslacht puur aan je reacties. Ik kan er niet mee zitten als ik 'streng' of 'hard' overkom, ben ook niet gevoelig voor wat anderen over mij denken en ook nooit geweest. Dat zouden meer mensen moeten doen!

Mike

 
Ik heb gisteren je website nog specifiek "onderzocht" maar kon niet vinden of je man of vrouw was. En het komt niet voort uit wat je schrijft, maar mijn eigen vooringenomenheid. En soms ook luiheid, dan ga ik niet op zoek naar het voorsteltopic van iemand. En vaak doet t er ook helemaal niet toe van welk geslacht je bent, maar soms is het wel handig om te weten.

 
sommige mensen zijn zo glibberig als een paling in een emmer met snot, ik zou ze niet om me heen kunnen verdragen...!!

gr,

dick

 
Duurde even, maar de post van Danielle staat gelijk onder die van mij. Ik kan me dus aangesproken voelen. Ik wil dus wel graag een verklaring.

En Dick moet gewoon stoppen met roken, knapt tie vast van op :lol:

 
Ik vermoed dat de FY naar mij was gericht. Mijn gevecht tegen de weke oestrogenen van dit weekend duurt voort! Ik denk dat ik op haar lange tenen heb getrapt toen ik schreef:

Quote:
Ik kan er niet mee zitten als ik 'streng' of 'hard' overkom, ben ook niet gevoelig voor wat anderen over mij denken en ook nooit geweest. Dat zouden meer mensen moeten doen!


Hierbij dan ook een officiele waarschuwing aan het adres van Danielle: als jij je niet aan de fatsoensregels kunt houden, heb ik geen andere keus dan je te blokkeren als forumlid.

Waar de reactie van dick vandaan komt en waar deze op slaat, is mij een raadsel.

Mike

 
Misschien verklaren ze zich nog, misschien ook niet. Mijn sensatie-ik wil t erg graag weten. De ik waar ik naar ga luisteren interesseert het helemaal niets. Die staat erbij en kijkt ernaar.

 
@mike
Quote:
Waar de reactie van dick vandaan komt en waar deze op slaat, is mij een raadsel.


mijn reactie is gebaseerd op de antwoorden van de "wetenschappers" op dit forum, 't was een spontane reactie omdat ik me ergerde aan bepaalde reacties van een "wetenschapper" in dit topic.

ik vind ze niet te vertrouwen en zo ongelooflijk glibberig, zeker in hun manier van dingen goed te praten - recht praten wat krom is, net zoals in de politiek - terwijl het éne na 't ander wetenschappelijke fraude-geval boven water komt.

wetenschaps-fraude:

http://nos.nl/op3/artikel/433144-35-fraudezaken-in-wetenschap-boven-water.html

http://www.ru.nl/vox/@717863/pagina/

http://www.nu.nl/wetenschap/3010208/vooral-mannen-plegen-fraude-in-wetenschap.html

blijven beweren dat alles alleen maar goed komt door middel van wetenschap terwijl al héél lang duidelijk is dat ze juist de boel naar de filistijnen helpen, ergert me.

sorry voor 't posten van mijn reactie zonder uitleg, maar wat ik zei; 't was spontaan en heb daarna ook direct uitgelogd.

gr,

dick

 
OK, maar houd je respect. Je veegt colonquixote op 1 hoop met zeer onethische en frauduleuze personen en dit vind ik onterecht.

Mike

 
@mike
Quote:
OK, maar houd je respect.


doe ik, maar soms schiet er spontaan weleens wat uit de vingers terwijl je er eerst ff over moet nadenken.

en wat colonquixote betreft, ik noem zijn naam niet in mijn uitleg en ook zeg ik: "ik vind ze niet te vertrouwen" met de nadruk; ik vind!!

maw ik vertrouw ze niet en wat andere mensen vinden of moeten vinden heb ik niks over te zeggen...

gr,

dick

 
Danielle laat je niet op de kast jagen joh! Ik zal je missen als je er niet meer bij bent. Echt waar, niet boos worden als ik dit zeg, maar ga eens kijken op http://www.thework.com/nederlands/ en help jezelf, Mike is echt alleen een spiegel, heeft zo veel met jou te maken en zo weinig met hem. Gun het jezelf.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.550
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan