Kaart met WAP'ers en WAPF-locaties

Rithesestraat 192 breda. Altijd eieren. Biologische groente van eigen tuin, dus het is seizoensgebonden en niet altijd. En varkensvlees, ongeveer 1 keer per jaar. Ik Edit er zo het mailadres nog bij.

petralauwen at hetnet punt nl

 
Staat die boerderij er al op Alexandra? Ik herinner me dat iemand nog een huisnummer moest natrekken. Was dat dit adres?

Wommes, je staat genoteerd.

 
Ik schreef gisteren dat ik vandaag het adres van mijn eierboer ging bekijken. Dus hij staat er nog niet op. Heb nu voor het eerst alles neergeschreven.

 
Is het mogelijk om een apart kopje te maken voor wapf-professionals? Zoals Suzan, Ad, http://www.echtgezondeten.nl/gaps-dieet . Dus niet zozeer natuurartsen enzo, maar professionals die daadwerkelijk met voeding bezig zijn zoals we hier ook bezig zijn.

en kan er ook zonder marker gewerkt worden, maar wel een lijstje? Daar zou ik dan de webwinkels doen, webwinkels hebben geen marker nodig toch?

 
Je hebt een punt (of eigenlijk twee). Mogelijkheden voor zo'n lijstje ben ik nog niet tegengekomen.

Die aparte markers voor professionals klinken eigenlijk wel goed. Moondust en Poekie, hoe denken jullie daarover?

 
En mwtje voor het testen.

Eventueel wel de natuurartsen die hier veel genoemd worden, maar erbij zetten dat ze niet volgens WAPF voedingsadviezen werken. Hetzelfde geldt voor sommige andere therapeuten die zich laten horen (of hebben laten horen), staan wel achter de zienswijze van deze voedingswijze, maar ook nog andere dingen. Zoals Indigo. Maar dat kan je dan wel vermelden. Als je dan advies inwint bij deze mensen, dan staan ze in ieder geval niet afwijzend tegenover je als je zegt dat je geen brood eet ;)

 
Ik kan me daar wel in vinden, in de aparte markers voor wapf professionals.

Het is toch niet erg dat er een marker staat voor de webwinkels, aan de linkerkant van de kaart staat zo wie zo een lijstje.

Alexandra,

wil je een overzicht maken van die andere therapeuten die jij bedoeld, zul je het forum door moeten gaan spitten.

Mail me dan maar een lijstje toe met hun naam, adres en website. Ook graag de korte omschrijving die erbij mag staan.

Ik heb er zelf geen tijd voor. MIsschien kan iemand anders jou helpen.

Dan kun je het naar me toe mailen, zet ik het erop.

Lia

 
Je staat er op. Je kunt het niet zelf doen: Pinklady, moondust en ikzelf hebben de bevoegdheden (wat klinkt dat officieel joh).

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.899
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan