Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rithesestraat 192 breda. Altijd eieren. Biologische groente van eigen tuin, dus het is seizoensgebonden en niet altijd. En varkensvlees, ongeveer 1 keer per jaar. Ik Edit er zo het mailadres nog bij.
Ik schreef gisteren dat ik vandaag het adres van mijn eierboer ging bekijken. Dus hij staat er nog niet op. Heb nu voor het eerst alles neergeschreven.
Is het mogelijk om een apart kopje te maken voor wapf-professionals? Zoals Suzan, Ad, http://www.echtgezondeten.nl/gaps-dieet . Dus niet zozeer natuurartsen enzo, maar professionals die daadwerkelijk met voeding bezig zijn zoals we hier ook bezig zijn.
en kan er ook zonder marker gewerkt worden, maar wel een lijstje? Daar zou ik dan de webwinkels doen, webwinkels hebben geen marker nodig toch?
Eventueel wel de natuurartsen die hier veel genoemd worden, maar erbij zetten dat ze niet volgens WAPF voedingsadviezen werken. Hetzelfde geldt voor sommige andere therapeuten die zich laten horen (of hebben laten horen), staan wel achter de zienswijze van deze voedingswijze, maar ook nog andere dingen. Zoals Indigo. Maar dat kan je dan wel vermelden. Als je dan advies inwint bij deze mensen, dan staan ze in ieder geval niet afwijzend tegenover je als je zegt dat je geen brood eet