Kaart met WAP'ers en WAPF-locaties

Klik eens een marker aan die je zelf hebt ingevoerd en druk dan in de witte ballon die verschijnt op "edit". Ik zie dan 3 tabbladen in de witten ballon. Jij ook?

 
Nee. Dan zie ik nog steeds wat ik net noemde.

Vandaar dat de telefoonnummer enzo gewoon in de omschrijving staan bij de door mij ingevoerde markers.

 
Ik zie het wel hoor, de 3 tabbladen.

Wat ik jammer vind is dat je later niets meer kunt editten.

Lia

 
Poekie wrote:
wie wil de biologische markten erop zetten: http://www.biologischeboerenmarkten.nl en http://www.puuruiteten.nl/boerenmarkten?vecookie=0

en deze: http://www.stichtingdemeter.nl/boerderijen/

en deze: http://www.vaneigenerf.nl/onzeboeren/

Je kunt het misschien ook samen met iemand doen.



Fantastisch, maar laten we eerst goede categorieën bedenken.

- Boerderijen

- Natuurvoedingswinkels

- Boerenmarkten

- Restaurants

Zoiets?

Het probleem met boerenmarkten is wel dat ze maar tijdelijk zijn, dus die moeten weer verwijderd worden als het voorbij is.

 
@ Moondust:

Als het goed is, ben ik geactiveerd.

Kan je bijvoorbeeld wel een bericht sturen...

En "membership awaiting" staat er nu.

 
Poekie wrote:
Wat ik jammer vind is dat je later niets meer kunt editten.



Dat is vreemd. Ik heb de site zo ingesteld dat je altijd de markers die je zelf hebt opgevoerd ook kunt wijzigen door de marker aan te klikken en dan op de knop "edit" te drukken.

pinklady wrote:
Nee. Dan zie ik nog steeds wat ik net noemde.

Vandaar dat de telefoonnummer enzo gewoon in de omschrijving staan bij de door mij ingevoerde markers.



Heb je je account wel geactiveerd d.m.v. de link in de email die je hebt gekregen? Wellicht dat je maar beperkt toegang hebt. Dit geldt trouwens ook voor Poekie.

 
Ah, ik snap het al. Met Firefox werkt dat niet, in IE zie ik die tabbladen ook. Ik zal straks verdergaan in IE en op een later moment nog de eerder ingevoerde adressen aanpassen.

 
De marker van mijzelf (poekie) kan ik wel editten maar de andere groene ballonnetjes niet.

Ja ik heb geactiveerd via de link in de email.

Lia

 
@Poekie

Wat mij betreft komt ALLE WAP-voeding in aanmerking voor vermelding. Ik wil alleen wel benadrukken dat we goede duidelijke categorieën maken, zodat iedereen kan selecteren wat hij/zij interessant vindt en de informatie op de kaart overzichtelijk blijft.

Het klopt dat je alleen de informatie van de markers die je zelf hebt opgevoerd kan veranderen. Anders kan iedereen zomaar alles weghalen, al dan niet per ongeluk. Leek me toch iets te risicovol.

 
pinklady wrote:
Ah, ik snap het al. Met Firefox werkt dat niet, in IE zie ik die tabbladen ook. Ik zal straks verdergaan in IE en op een later moment nog de eerder ingevoerde adressen aanpassen.



Ik heb ook firefox (versie 22.0) maar het werkt prima hier.

 
Misschien mis ik in FF dan een of andere plugin ofzo? Ik heb geen idee. Maar ik ga straks wel verder in IE.

 
Ik kan de markers die ikzelf heb ingebracht niet meer wijzigen als ze eenmaal groen gekleurd zijn.

Lia

 
Ik heb de topic titel aangepast met de url er in, hoef je niet elke keer het topic door te lopen als je op zoek bent naar de link.

Lia

 
Aah, ik zat nog op mapme.com.

Maar die is opgegeven begrijp ik nu, teruglezend.

Nu bezig me aan te melden op communitywalk.

 
Poekie wrote:
Ik kan de markers die ikzelf heb ingebracht niet meer wijzigen als ze eenmaal groen gekleurd zijn.


pinklady wrote:
Dat kan ik dan weer wel. Magische site is dat, zeg.



Eh, waar hebben we het over? Wat wijzigen? De kleur van de marker? Deze is verbonden met de Category. Wijzig de Category en je verandert de marker. Ik denk wel dat ik de enige ben die de categorieën kan aanpassen.

Ik heb nu ingevoerd

Groene marker voor boederijen

@Mojita

Je kan zelf adressen toevoegen aan de kaart. Daarvoor moet je jezelf wel even aanmelden. En dan kan je ook gelijk jezelf op de kaart zetten. Hoe meer WAP'ers dat doen, hoe beter we elkaar kunnen helpen en ondersteunen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan