Kaart met WAP'ers en WAPF-locaties

Welk advies pinklady? Bedoel je de rating? Denk je eraan de website en het telefoonnummer van het bedrijf in het daarvoor bestemde veld te zetten en niet bij description? Super overigens dat je zoveel opvoert. Ik ga zelf een andere categorie opvoeren.

 
Er is iemand die een woonplaatsmarker in Nijmegen heeft geplaatst maar zijn/haar forumnaam er niet bij heeft gezet. Kan diegene dat nog even aanpassen?

 
Dat advies van een beginnende, ervaren of wannabe-Wapper ;)

En telefoonnummers van Zeeland, Noord-Brabant en Limburg staan nog verkeerd door het gebrek aan tabbladen in FF. Vanaf halverwege Gelderland staan ze als het goed is wel goed?

Als ik alles heb ingevoerd, ga ik dat corrigeren waar het niet klopt.

 
@Poekie

Ik voeg het zeezout wel toe zodra ik alle ingevoerde boerderijen heb aangepast (tekst in juiste velden zetten).

 
@pinklady

Ja, da's waar. Hmmm, ik weet niet waarom, maar ik laat het nog even zo staan. Wellicht wordt het later duidelijk. Ik corrigeer de ingevoerde punten wel, maak jij de lijst maar af. :-)

 
is er ook nog een kleur voor voedingswinkels en voor andere biologische producten.

Ik heb nl. een fruitkwekerij en een biologische slagerij ingebracht maar er is geen item voor.

En ik heb een webwinkel ingebracht die beddengoed/keukengoed verkoopt van biologisch katoen etc.

Dus graag nog twee kleurtjes erbij voor 'voedingswinkels' en 'andere biologische toepassingen'.

Doe maar even een voorstel, namen kunnen ook anders zijn.

Lia

 
Leuk he, om hier mee bezig te zijn. Was ook zo enthousiast bezig toen ik mijn site ontwikkelde.

Lia

 
Quote:
wanneer is iemand beginnend wapfer en wanneer ervaren, wat is het criterium?


Ik denk dat dit ook iets is wat je zelf wel weet (bijvoorbeeld in hoeverre je mee kunt komen qua kennis op dit forum).

 
@Poekie

Wat zijn voedingswinkels? Fruitkwekerijen kunnen bij Boerderijen toch?

@Paradogma

Maar misschien toch handig om wat richtlijnen te stellen. Kennis en ervaring zijn twee verschillende zaken. Maar het is allemaal niet zo zwart-wit, dat wel.

 
een fruitkwekerij is toch geen boerderij, een boerderij zie ik met dieren en zo.

Je zou ipv van voedingswinkel ook kunnen zeggen: overige voeding.

Dan heb je nog de slagerij en zo, of een biologische groenteboer bijvoorbeeld.

Lia

 
@Poekie

Dan stel ik voor van Natuurvoedingswinkels gewoon Winkels of Voedingswinkels te maken. Dan kan daar alles onder geplaatst worden. Een onder Boerderijen valt niet alleen veeteelt maar ook akkerbouw (waar je fruitteelt weer onder kan plaatsen). Ik denk dat het aantal markers echt beperkt moet worden, anders wordt het veel te ingewikkeld. Een categorie Overige wil ik vermijden omdat dat ruimte voor interpretatie en daarmee fouten geeft.

 
Volgens mij heb ik alles gehad zo. Wel een heel verschil waar je woont, zeg. Op sommige plekken heel veel boerderijen en op sommige heel weinig.

 
Pinklady,

Klopt, bij de vlees adresjes heb ik bijvoorbeeld in Zeeland geen enkel adres.

Heb je de vleesadresjes er ook bij gezet?

Lia

 
@pinklady

You're an angel! Volgens mij heb ik alle info van markers in Zeeland en noord-Brabant gecorrigeerd. Was dat alles? Ennuh, ben jij toevallig diegene uit Nijmegen die wel een huisje heeft geplaatst maar de forumnaam er niet bij heeft gezet? ;-)

 
Limburg en het deel van Gelderland dat ik nog niet gehad had al gecorrigeerd? Ik loop ze wel even na :)

En nee, ik ben het niet in Nijmegen. Eerlijk gezegd zie ik ook geen huisje zonder naam? In Nijmegen zie ik alleen Mike. Misschien zie jij meer als beheerder, dat zou kunnen.

Edit: volgens mij heb ik ze nu allemaal nagelopen.

 
@pinklady

Links in beeld staat Categorized Markers. Bij Ervaren WAP'ers staat iemand in Nijmegen zonder naam.

 
O, inderdaad, ik zie het.

Ik ben trouwens benieuwd of er iemand is die zich Wannabe-WAP-per noemt ;)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.156
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan