Kanker, einde stadium tips

Dit heb ik rechtstreeks gehoord van de zuivelboerin waar deze man een jaar lang dagelijks rauwe melk kwam halen. Hij is volledig genezen van kanker. Ik heb nog gevraagd of ik zijn verhaal mocht optekenen, maar dat wilde hij helaas niet.

Mike

 
Quote:
The Biochemical Magic of Raw Milk and Other Raw Foods:


Quote:
One of the many benefits of raw milk may be its ability to promote the production of a wonderful little compound called “glutathione” — this tiny compound consists of just three amino acids, but it is the master antioxidant and detoxifier of the cell.


Quote:
Humans appear to make about 185 milligrams of glutathione per day when they meet the requirement for protein and sulfur amino acids. A “milk fast” on 1500 calories of raw milk per day would provide the requirement for protein and sulfur amino acids and supply an extra 100 milligrams of glutathione-boosting power. This should theoretically boost glutathione levels over 50 percent. It should not be surprising, then, that such “milk fasts” have proved useful in the past for boosting immune function, recovering from illness, and regenerating vibrant health.


http://www.westonaprice.org/blogs/c...-of-raw-milk-and-other-raw-foods-glutathione/

Quote:
The Importance of Glutathione in Protecting Against Chronic Illness

Glutathione is critical for one simple reason: It recycles antioxidants. You see, dealing with free radicals is like handing off a hot potato. They get passed around from vitamin C to vitamin E to lipoic acid and then finally to glutathione which cools off the free radicals and recycles other antioxidants. After this happens, the body can "reduce" or regenerate another protective glutathione molecule and we are back in business.

However, problems occur when we are overwhelmed with too much oxidative stress or too many toxins. Then the glutathione becomes depleted and we can no longer protect ourselves against free radicals, infections, or cancer and we can't get rid of toxins. This leads to further sickness and soon we are in the downward spiral of chronic illness.

But that's not all. Glutathione is also critical in helping your immune system do its job of fighting infections and preventing cancer. That's why studies show that it can help in the treatment of AIDS.(i)

Glutathione is also the most critical and integral part of your detoxification system. All the toxins stick onto glutathione, which then carries them into the bile and the stool -- and out of your body.

And lastly, it also helps us reach peak mental and physical function. Research has shown that raised glutathione levels decrease muscle damage, reduce recovery time, increase strength and endurance and shift metabolism from fat production to muscle development.

If you are sick or old or are just not in peak shape, you likely have glutathione deficiency.

In fact, the top British medical journal, the Lancet, found the highest glutathione levels in healthy young people, lower levels in healthy elderly, lower still in sick elderly and the lowest of all in the hospitalized elderly. (ii)


http://www.huffingtonpost.com/dr-mark-hyman/glutathione-the-mother-of_b_530494.html

Ik ga morgen meteen drie liter rauwe kefir drinken :wink:

 
Haydarpasa,

Ik weet dat Ron Velthuis uit Zutphen vitamine c infusen geeft. Nu weet ik het niet 100% zeker, maar volgens mij doet hij ook aan h2o2 infusen. Dus actieve zuurstof rechtstreeks het bloed in.

Evan

 
Quote:
Veel opties inderdaad.Volgens mij kun je deze therapie ook in Duitsland doen.



In Duitsland zijn ze veel verder met ozontherapie dan in NL.

Lia

 
Een vriend van onze buren heeft gisteravond te horen gekregen in ziekenhuis dat hij leverkanker heeft met uitzaaiingen en dat zijn lever verschrompeld is. Ze weten het ook eigenlijk weer niet zeker. Maar woensdag moet hij naar Rotterdam en gaan ze naar hem kijken hoe het ervoor staat.

Hij is 40 jaar en een stressig typje. Hij drinkt graag een biertje maar halverwege de avond moet hij vaak afhaken omdat hij dan "op" is, wordt dan ook vervelend en irritant.

Hij gebruikt begrijp ik al heel lang, sinds zijn jeugd medicatie tegen coeliakie.

Einde verhaal, of nog een kans.........?

 
Marijan,

Ik hoop echt dat je nog iets kunt doen.Meestal staan mensen er niet voor open.Dat is het grootste probleem.

Een vriendin waar ik deze topic voor gestart had is er momenteel heel slecht aan toe en kan bijna niets meer eten, zit aan de zuurstof en is flink afgevallen en dus uitgeput.

Heb haar toen meteen advies gegeven om geen koolhydraten/suikers meer te eten en dus heel snel af te bouwen en daartegenover heel veel goede kwaliteit verzadigde vetten te eten en dus je lichaam vol met zuurstof te pompen.

Verder had ik ze ook aanbevolen zuurzak te halen en curcuma te gebruiken.

Naar mijn weten doen ze dat ook maar je weet niet in hoeverre ze het toepassen omdat ze niet zo veel kennis van voeding hebben als wij.

Het heeft bij haar helaas niet gebaat maar het kan ook zijn dat ze toch appels, peren, knollen, bieten, wortels, peulvruchten etc. eten omdat ze niet weten dat het toch flink wat koolhydraten zijn.

Niet om negatief te zijn maar je kunt als mensen er voor open staan naar mijn mening in elk stadium nog dit advies geven.

Succes.

 
Toen ik laatst belde vertelde haar man dat ze 'S morgens een klein beetje peperkoek at omdat ze bijna niets meer naar binnen krijgt.Ze hebben gewoon niet in de gaten dat dat het slechste is wat je kunt doen.

 
Ik heb gesproken met een man en die had een dochter met botkanker. Artsen hadden haar opgegeven en met chemo gestopt. Via via kwam hij aan een tip van abrikozenpitten. Heel veel abrikozenpitten eten, schijnt dat er natuurvolken zijn die dit eten en kankervrij blijven. De leatrile en b17 vernietigen de kankercellen (zit niet meer in ons dieet), maar het helpt niet naast chemo! En je moet er belachelijk veel van eten - ik kan navragen hoeveel die dochter at op een dag, maar haar botkanker is weggegaan, terwijl ze ten dode was opgeschreven. Er zit wel fytinezuur in de pitten, maar die kan je eruit wellen en als het je leven red zou ik daar niet al te druk over maken. Ze zijn wel heel smerig en je moet ze goed uitkauwen voor goede opname. Dit is de enige genezing ervan die ik van dichtbij ken en dus weet ik niet of dat voor iedereen kan helpen, of het aan de kankersoort ligt o.i.d. Wel heb ik een site gevonden waar meer mensen meldingen maken van genezingen.

http://www.morgenster.org/kanker.htm

 
Daar hoeven we helemaal niet mistig over te doen. Laetrile/B17/amygdaline is niet meer dan cyanide/blauwzuur. Het is dus een 'poor man's chemo'. De OORZAAK van de kanker los je er niet mee op, maar de kanker wel (als je geluk hebt).

Mike

 
Ik verdiepte me gisteren een beetje in de doodsoorzaak van Samuel West, een zogeheten lymfoloog.

Zijn zoon zegt dat hij vermoord is (hij is vreselijk gevallen in een rechtzaal op de plek waar hij op een gegeven moment zijn verhaal deed: hij bleef haken achter een loszittend iets).

Zo ook wordt dit beweerd door familieleden van Max Gerson: in dit geval dat hij is vergiftigd met arsenicum.

Als dit waar is en ik sta nergens meer van te kijken: in wat voor wereld leven we dan?

(in een vreselijke wereld die tegelijk ook heel mooi kan zijn of is).

 
dus die abrikozenpitten werken echt bij kanker... In de US zijn ze verboden. En meestal word je gewaarschuwd om ze niet te eten omwille van de blauwzuur, dat is een beetje dan hetzelfde verhaal als de kwik in vis ;-) Met de rest is het niet giftig.

Maar ook als de oorzaak niet wordt weggenomen is het wel fijn om de kankercellen ermee te vernietigen. Liever zon chemo dan een echte!

 
Juist, ik zou ook niet twijfelen bij kanker. Het mag dan misschien niet de oorzaak wegnemen, maar daar heb je dan later de tijd voor om uit te zoeken.

Dan maar een keertje wat fytinezuren, of blauwzuur. Als het maar helpt.

Je kunt ze natuurlijk wel even 24 uur weken, kleine moeite als je van plan bent grotere hoeveelheden pitten te eten.

 
hoi, vandaag hoorde ik van de buren over die vriend met kanker dat het inderdaad volgens het ziekenhuis leverkanker is. De ziekte waar hij al heel lang voor behandeld wordt is PCS http://www.mlds.nl/ziekten/87/primaire-scleroserende-cholangitis-psc/

Ik weet niet welke medicijnen, vermoed ontstekingsremmers.

Zijn lever schijnt al in verregaande staat van cirrose te zijn, verschrompeld.

Is hier met leverreinigingen nog wat aan te doen of heeft dat geen zin?

De artsen willen alles in het werk stellen omdat hij veel te jong is! (40)

Alleen wat is alles? Chemo, snijden, straling, medicatie....

 
Dag Marijan,

We leven hier met je mee.

In het geval dat jij aangeeft zit de oorsprong van alle klachten inderdaad in ontstoken galwegen en ik vind het logisch dat je aan leverreinigingen denkt. Moritz geeft in zijn boekwerk over kanker aan dat heel wat kankerpatiënten inderdaad galstenen in hun lever hebben.

Over het effect van reinigen in zo'n situatie weet ik te weinig.

In deze fase zal het combineren van verschillende therapieën het meeste voordeel voor hem opleveren. De switch maken naar biologische en onbewerkte voeding gecombineerd met kruiden bevordert zijn kwaliteit van leven. Hierbij kan je o.a. denken aan kurkuma opgelost in olijfolie, graviola, gember eventueel met voedingssupplementen aangevuld.

Er zijn meerdere vormen van behandeling mogelijk. Om de reden dat er sprake van cirrose is, zal het waarschijnlijk geen operatie worden.

Over de reguliere behandelingen valt meer te lezen op volgende links :

http://www.uzleuven.be/ig-hepatologie/radiofrequency-ablation-rfa

http://www.tegenkanker.nl/kankersoorten/leverkanker/behandeling.html

http://kanker-actueel.nl/NL/leverkanker.html

http://www.tegenkanker.nl/behandeling/reguliere-aanvullende-behandelingen.html

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.209
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan