Kanker, einde stadium tips

Ik ben daar niet van overtuigd. Ik denk dat verhitting (breken van cellulose) geelwortel eerder krachtiger maakt qua werking.

Mike

 
Ik heb ook mijn twijfels, omdat het juist zo lekker is in de curry hoopte ik al dat je zoiets zou zeggen.

 
Kurkuma Longa of Indiase geelwortel-turmeric is breed inzetbaar bij gezondheidsklachten waaronder kanker. Het is ook een geschikt alternatief voor veel medicijnen. Er zijn inmiddels meer dan 5600 wetenschappelijke studies (Pubmed) verschenen over kurkuma. De plant wordt geassocieerd met 600 therapeutische toepassingen en heeft 175 verschillende positieve fysiologische effecten.

De werkzame stof van kurkuma is curcumine, waarvan de poedervorm bestaat uit 5% en de capsulevorm maar liefst 95% (extract) bevat. Het is pas echt effectief in het lichaam als het wordt gebruikt in combinatie met zwarte peper (werkzame stof piperine) en olijfolie of andere vetachtige substantie (kokosvet/olie). Het ligt dus voor de hand om de capsulevorm te gebruiken voor de hoogst mogelijke concentratie werkzame stof (curcumine).

De biologische beschikbaarheid van curcumine is zeker niet optimaal te noemen maar kan worden verbeterd door de inname te combineren met zwarte peper en vet. Zwarte peper werkt als een katalysator (ook voor veel andere supplementen) en kan de werkzaamheid van curcumine meer dan 1000x versterken! Olijfolie (biologisch) of een andere vetachtige substantie dient als transporteur (ook naar kankercellen) omdat curcumine... niet in water oplosbaar is!

Meer (zeer veel) info op mijn pagina/dossier: http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.nl/2010/08/curcuma-longa-een-super-supplement.html

Ton Claessen (68) die al menig wondertje heeft mogen aanschouwen waarbij curcumine betrokken was.

 
Quote:
Mike, ik weet niet of ik dat hier mag melden, anders verwijder je mijn post maar weer, een kennis van ons heeft zelf geelwortel geimporteerd uit Indonesie, hij komt daar zelf heel vaak en laten mengen met ik dacht 10% zwarte peper.

En ik moet het navragen, maar ik dacht 400 a 500 gram in een pot voor 25 euro.


De (biologische) geelwortel met 10% zwarte peper kost inderdaad 25 euro en is een pot van 400 gram.

De verzendkosten komen daarbij.

Als iemand belangstelling heeft mag hij naar mij mailen, stuur ik je mail door naar de kennis.

 
Ik vind de smaak van curcuma in grote hoeveelheden door het eten niet lekker, wel in een curry maar die maak ik niet elke dag.

Daarom heb ik een mengsel gemaakt van curcuma en zwarte peper (ik geloof ongeveer 20% zwarte peper) en dat mengsel heb ik in gelatinecapsules gedaan (met capsuleermachine gaat dat heel makkelijk) en hiervan neem ik er elke dag 1 in tijdens de maaltijd.

 
@ Marijan Ik heb wel interesse in de geelwortel met peper. Hoe kan ik je een mail sturen?

 
Ik ben even los over dit topic aan het lezen. De curcuma waarover jullie spreken, is dat de poeder in een potje? Ik heb toevallig vorige week verse curcuma-wortel gekocht in ons dorp bij de bioboer. Is die op de zelfde manier te gebruiken? Hij ligt nu nog te wachten in de koelkast, maar ik wou hem in hele kleine stukjes snijden en dan aan een gerecht toevoegen. Ik moet even nog nadenken in welk gerecht ...

 
Wimck,
Quote:
@ Marijan Ik heb wel interesse in de geelwortel met peper. Hoe kan ik je een mail sturen?



misschien kan Mike of Poekie onze emailadressen doorgeven?

 
Haydarpasa en Marijan, Hoe gaat het nu met jullie vrienden/kennissen?

 
Ik zie (als ik goed heb geskimmed) maar 1 keer (onverwerkte)emoties langs komen. Wanneer kanker fysiek wordt bestreden zonder de ware oorzaak op te lossen(als deze oorzaak dus niet(of gedeeltelijk) fysiek is, is het dweilen met de kraan open.

Denk ook eens aan EFT(voor de emoties en traumas), GNM, dood accepteren(maar om juist verder te kunnen leven), ontstressen, een doel/roeping in het leven(al ben je 150), stimulerende hobby's, plezier maken. Enzovoort, enzovoort.

Peace,

Aardeman

 
Mike schreef in deze draad eerder:
Quote:
Herinnert iedereen zich nog dat mislukte 'experiment' dat men had gedaan met probiotica bij alvleesklierpatienten? Alvleesklierkanker is een van de meest dodelijke kankersoorten die er bestaat, dus dan heb je al minder kans van slagen.


Gisteren hoorde ik over dit experiment wat er dus niet bijverteld is destijds: dat de mensen die destijds stierven aan de probiotica deze ingespoten kregen!

Als dat klopt: dat heeft men dan verzuimd erbij te vertellen!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.478
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan