kanker natuurlijk genezen

Bij mijn zusje is 12 jaar geleden borstkanker geconstateerd, ik begrijp dus wel ergens dat ze de medici aanhangt maar ik dus niet :mrgreen: ga met wat ik nu weet mezelf niet verloochenen.

Maar goed, we zijn vanmiddag een poosje aan de praat geraakt o.a. over dat het (onder)voedingscentrum adviseert dat je voeding voor 60% uit koolhydraten moet bestaan en mijn argument daartegen was dat koolhydraten stikstof = kanker...

Gelukkig kan mijn zusje daarmee omgaan dat ik dat zo breng, ik kan t ook niet anders brengen toch?

Mijn zusje stelde wel enkele kritische vragen omtrent daar waar kanker o.a. voorkomt.

Zoals hoe kun je longkanker (en bloed- en cardiokanker) krijgen als de longen (bloed, hart) alleen maar zuurstof transporteren door het lichaam?

Weet ik ook zo even geen antwoord op, maar vind het wel een goeie vraag.

Ik kan even de bron niet achterhalen, maar ik heb gelezen dat de reden dat longkanker kan bestaan is omdat de zuurstof die de longen opnemen als eerste afgegeven wordt aan het hart. De longen zijn dus eigenlijk niet de eerste die profiteren van de zuurstof die opgenomen wordt in het lichaam. Omdat ik mij de bron niet kan herinneren zou ik dit als ik jou was nog wel even opzoeken voordat je dit als antwoord aan je zusjes geeft (voor de zekerheid). Of misschien kan iemand anders bovenstaande tekst/theorie bevestigen?

Ik geef nog even niets door aan mn zusje Lampje, maar hoe jij het schrijft, hoe kun je dan cardio-(= hart) of bloedkanker krijgen dan?

Cardio kanker is uiterst zeldzaam en deze tumoren zijn zelden kwaadaardig, dus misschien heb je daar al je antwoord.

Onderzoekstitel: Efficacy of liposomal curcumin in a human pancreatic tumor xenograft model: inhibition of tumor growth and angiogenesis.

Uitleg: curcuma liposomaal maken leidt tot meer doeltreffendheid van hetzelfde produkt voor wat betreft de opname van de curcuma in ons lichaam.
Quote:
The major disadvantage associated with curcumin, a potent anticancer agent, is its poor aqueous solubility and hence low systemic bioavailability. However, curcumin can be encapsulated into liposomes to improve systemic bioavailability.

Bovenstaand citaat komt uit bovengenoemd onderzoek naar het effect van liposomaal gemaakte curcuma: je kunt dit doen met een ultrasone sieradenreiniger: daarin doe je water, het kruid en dan lecithine (niet aangeraden door Mike) of rauwe ei.
Quote:
CONCLUSION: These data clearly establish the efficacy of liposomal curcumin in reducing human pancreatic cancer growth in the examined model. The therapeutic curcumin-based effects, with no limiting side-effects, suggest that liposomal curcumin may be beneficial in patients with pancreatic cancer.

Het onderzoek is van: Amalendu P Ranjan, Anindita Mukerjee, Lawrence Helson, Rohan Gupta, Jamboor K Vishwanatha, Abstract Source: Anticancer Res. 2013 Sep ;33(9):3603-9. PMID: 24023285. Article Affiliation: Department of Molecular Biology and Immunology, and Institute for Cancer Research, Graduate School of Biomedical Sciences, University of North Texas Health Science Center, Fort Worth, Texas, 76107, USA. Jamboor.vishwanatha@unthsc.edu.

http://www.greenmedinfo.com/article...n-pancreatic-tumor-xenograft-model-inhibition

Bronnen hier op de site over liposomaal vitamine c; https://www.fatsforum.nl/topic/liposomeren-vitamine-c

https://www.fatsforum.nl/topic/kanker-natuurlijk-genezen/page/5

Natuurlijk is dat goed. Ik reageer alleen een beetje kriegel op die hele 'liposomaal'-hype. Je kunt wat dan ook 'liposomaal' maken door het te combineren met vet. Daar heb je geen schadelijk afvalproduct van olieperserijen voor nodig!

Mike

En bloedkanker is ook goed te verklaren.

Bloed wordt aangemaakt in het beenmerg waar het uitrijpt en daarna pas in de bloedbaan komt.

Leukemie is dus een beenmergziekte en het beenmerg kan een zuurstofarme ruimte zijn.

Ook heb je nog lymfeklierkanker. Ook daar kun je het verklaren door een slechte doorbloeding en lymfestromen waardoor er minder zuurstof in de klieren komt.

Quote:
Natuurlijk is dat goed. Ik reageer alleen een beetje kriegel op die hele 'liposomaal'-hype. Je kunt wat dan ook 'liposomaal' maken door het te combineren met vet. Daar heb je geen schadelijk afvalproduct van olieperserijen voor nodig!

Betekent dat dan dat de dure vetoplosbare vit. C ook niet nodig is? en goedkopere vit. C van bv. Nutribiotics (http://www.iherb.com/NutriBiotic-As...min-C-Crystalline-Powder-5-lbs-2-26-kg/38040)

voldoende is gecombineerd met vette kefir bv?

Of haal ik nu dingen door elkaar :roll:

Vetoplosbare vit. C (ascorbylpalmitaat) is een ander verhaal. Dat is een chemische verbinding die ascorbinezuur en palmitinezuur met elkaar zijn aangegaan.

Mike

Vanavond op Duitslandzender NDR. Het programma heet Visite, lastig om dan te weten waar het over gaat. Het ging over gezondheid. Het ketogene dieet bij MS en kanker.

In dit geval hadden ze de hoofdzaak bij MS, maar kanker werd ook genoemd. Ik heb het idee dat het in Duitsland zo langzamerhand meer bekendheid krijgt.Ketogene ernahrung.

Is het Atkins-dieet ook niet zoiets? geen koolhydraten maar vetten enz. ?

Ja, van oorsprong is Atkins dat ook. Nu is het meer verworden tot een commerciele variant, waarbij ze vooral hun repen en andere producten willen verkopen.

Mike

Ja, dure produkten dus. Maar het Atkins boek heeft mijn dochter in huis. Dat kan mooi dienen als inspiratie voor: Wat zullen we nu weer eten. Er is een puberdochter in huis, ik had vette kippesoep gemaakt maar "Ik hoef geen soep".

Uiteindelijk heeft ze het toch gegeten. En deze oma zegt nu tegen haar: van suiker krijg je kanker. Om allerlei redenen heeft het even tijd nodig en helaas kunnen we mensen niet dwingen. Maar mijn dochter wil gelukkig wel.

BOEK ARD PISA

Na het afronden van een tweejarige opleiding voor personal coaching in 2006, startte Ard Pisa (1971) vanuit zijn gedrevenheid voor gezondheid, eigen onderzoeken op, om te achterhalen wat nu wél en niet gezond is op het gebied van voeding, beweging en emotionele huishouding. Zijn vastberadenheid, die hij ontwikkelde in het bankwezen (voormalig bedrijfskundig ingenieur), leverde hem historische ontdekkingen op. Tijdens zijn jarenlange gezondheidsonderzoek kwam hij de briljante wetenschappelijke kankeronderzoeken van wijlen dr. Otto Warburg en professor Brian Peskin tegen.

Na het uitkomen en lezen van het boek ‘Het verzwegen verhaal over kanker’ van prof. Brian Peskin, gebaseerd op de wetenschap van Nobelprijswinnaar dr. Otto Warburg, heeft Ard nog maar één missie: dit moet iedereen weten!

Het kan niet waar zijn dat de oorzaak van kanker sinds 1926 bekend is, maar dat de kankerindustrie met zijn farmaceutische spelers met miljarden omzet er niets van wil weten. Komt de volgende fraude aan het licht? Het wordt tijd om de waarheid boven tafel te krijgen maar bovenal mensen beter voor te lichten over de ziekte en preventie ... daar gaat zijn boek over!

In duidelijke, soms choquerende bewoordingen gaat er een nieuwe wereld voor je open. Word niet boos als je andere dingen leest dan waar je tot nu toe in hebt geloofd. Soms is het moeilijk wennen aan een andere of nieuwe zienswijze.

Op 13 april 2013 verscheen in de Telegraaf het artikel/interview 'Kanker de Baas'. Een top-kankeronderzoeker van het Antoni van Leeuwenhoek in Amsterdam doet de volgende zeer schokkende en onthutsende uitspraken:

"75% van alle kankermedicijnen werkt niet ... drie van de vier patiënten hebben geen baat bij de medicijnen die hen gegeven worden. Chemo is een botte bijl tegen alles wat snel deelt."

Lees (klik) hier verder.. voor meer info over het boek (Wat Angelina (Joly) niet wist over kanker maar wel had moeten weten), dat vandaag (25 september 2013) is verschenen.

Ton Claessen (68), lid/mede-initiatiefnemer (net als Mike destijds) landelijke Werkgroep Welzijn Kankerpatienten (WWK) : http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.nl/

PS

Tijdens de totstandkoming van het boek heb ik kontakten onderhouden met Ard Pisa. In het boek zijn ook een aantal bijzondere verhalen van mensen (waaronder ex-kankerpatienten) opgenomen. Dr. Wim Huppes (bij Mike bekend), internist en ex-kankerpatient (zie eventueel verder op mijn weblog hierboven) heeft het voorwoord geschreven.

Quote:
Je kunt wat dan ook 'liposomaal' maken door het te combineren met vet. Daar heb je geen schadelijk afvalproduct van olieperserijen voor nodig!

Ik vind dat 'speciale' aan ultrasoon toepassen ook overdreven. Wat doet ultrasoon behandelde voedingstoffen beter ten opzichte van niet ultrasoon behandelde voedingstoffen? Naar mijn idee niets.

Het komt allemaal in de maag, wordt allemaal omgezet en gecombineerd en komt allemaal terecht in de bloedbaan. Mits de darmen goed hun werk doen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan