kanker natuurlijk genezen

Met veel aandacht gelezen, hardstikke bedankt hoor.

En wat die lange teksten betreft, als je dat op een bepaald moment niet uitkomt om al die tekst te lezen, nou dan scroll je toch gewoon door. Zo kan ieder er zelf uithalen cq lezen waar je aan toe bent.

Hoi Ysbeer, Leuk dat je het kon volgen!

Mensen met interesse, die geef ik graag de info van de andere 4 avonden.

Kwestie van hier e-mailadres neerzetten of beheerder Mike vriendelijk vragen of hij emailadressen wil doorgeven aan mij.

Andere geinterviewde gasten oa Leigh Erin Connealy http://www.cfnmedicine.com/, David Getoff www.naturopath4you.com (voedingsdeskundige: die is ook pro Weston Price), Burton Goldberg, Mike Adams www.naturalnews.com , Marcus Freudenmann, Thomas Lodi (soort homeopatische zeer gerichte chemotherapie met opsporingsmethode op basis van insuline omdat kanker suiker eet, zeer interessant en je haren vallen niet uit! http://www.anoasisofhealing.com/discover-your-life-without-cancer-naturally/dr-lodi) en Francisco Contreras http://www.oasisofhope.com/.

Belangrijke aspecten van de besproken natuurlijke kankertherapieen:

-ontgifting: vegetable juices - ook veel groene groente (13 keer per dag 8 ounces, koffieklysma´s (bij Gerson 6 x per dag!), liverflush, water: niet te veel (dierlijke) vetten en eiwitten - maar dat is dan omdat deze mensen vaak opname- en vergiftigingsproblemen hebben;

-nutrientekorten suppleren;

-dieet: geen suiker/koolhydraten, soms zelfs ook geen complexe suikers, maar daarover is discussie - anekdote: ik geloof dat de petscan ook gebaseerd is op de wetenschap dat je met insuline kankercellen kan aantonen omdat die het eerste door het lichaam ermee gevoed worden: dan vervolgens krijgen de kankerpatienten wel suikerlolly´s bijv of wordt hen niet ontraden om suiker te eten!;

-oxygen/ vitamine c: vormen van zuurstoftherapie (ozontherapie meestal) - soms ook alleen in de kankercel ingebracht (volgens mij bij Contreras);

-pancreasenzymen (6 per dag bij Gonzalez in elk geval);

-laetril (amygdaline);

-curcuma, medicinale paddestoelen;

-soms via microchemotherapie, of ik geloof dat het insuline responsive therapy (of zoiets!) heet ook (Thomas Lodi): opsporing van de exacte locatie en uitvinden van het exacte type kanker door weefselonderzoek daarna wel chemo gericht in de weefsels in kwestie toepassen, maar maar 10% van de normale reguliere dosissen gebruiken.

-In Duitsland is volgens Burton Goldberg www.burtongoldberg.com een firma www.biofocus.de die precies de rondvliegende kankercellen in het lichaam kan aflezen of er nog iets gaande is -het lichaam afstruinen op uitzaaiingen volstaat niet om iemand als kankervrij te bestempelen.

-De psyche ook ontgiften door giftige relaties e.d. te beeindigen bijv.;

-Meestal geen reguliere kankertherapieen omdat de kankerpatienten in de meeste gevallen daaraan juist sterven, niet aan de kanker zelf. Uiteraard zijn er kankers bij welke agressieve benadering wel kan helpen, zoals bij sommige leukemieen of zo,

-Gecombineerde theapieen zijn altijd beter, omdat die meer aspecten van de ziekte aanpakken en niet iedereen is voor alles zeer gevoelig: hoe zeker hoe beter een combinatie is:

-Een dokter moet meer dan 2uur nemen voor een of zelfs 2 3 4 hours om met mensen te praten die doodziek zijn

-Early stages of breast cancer met vitamine c alleen in het begin wel heel goed,

-Verder op niet bij too far progress dan low dose chemo (volgens Marcus Freudenmann) of metronomic treatment low dose chemo in combinatie met hyperthermia gecombineerd and coock it;

-Ten slotte komen de gastsprekers allemaal terug op het aspect van: wat gaan de mensen doen als ze weer in hun gewone leven terug zijn na de behandeling? Als ze dan op de oude voet doorgaan (wat vaak gebeurt), dan is het waarschijnlijk dat het weer terugkomt.

-En: de leus: ¨Buy the diagnosis, not the prognosis¨ (de prognose is gebaseerd op het uitgangspunt dat iemand doorleeft op de voet van voor de kanker aanving, ook is de prognose gebaseerd op dat iemand chemo doet, bestraling en/of een opratie plus dat een prognose van een korte duur mensen in de doodsangst krijgt waardoor ze nieuwe typen kanker ontwikkelen).

Om op de oorspronkelijke vraag terug te komen: ik zou ze het boek "Kanker is geen ziekte, maar een overlevingsmechanisme" van Andreas Moritz laten lezen.

Het is heel controversieel voor velen misschien, maar er staan genoeg verwijzingen naar wetenschappelijk onderzoek. Hij legt in zijn boek uit hoe kanker ontstaat, wat de factoren zijn, hoe je het kunt voorkomen (zoveel mogelijk) en heel veel achtergrond informatie over de onderzoeken.

Verder staan in "Medisch Dossier, wat artsen je niet vertellen", het tijdschrift, heel veel artikelen over alternatieven voor chemo en bestraling. Ook met verwijzing naar de gedane onderzoeken en de invalshoeken waarom ze het onderzocht hebben enz.

Echter worden dit soort onderzoeken altijd onderop de stapel geplaatst en nooit breed uitgemeten in de media.

Er word zoveel gelogen in de media, de literatuur, de schoolboeken dat de wereld nu in een waan van 'common sense' verkeerd. De mensen die thuis avond aan avond zelf hun huiswerk doen krijgen steeds meer authoriteit. De leugens kunnen niet in stand blijven, want feiten blijven toch wel bovenkomen.

Echter wimpelen de simpelen van geest alles naar het rijk der fabelen omdat de media erg sterk is. Ik lees zelf geen kranten meer, kijk geen televisie, luister geen radio meer. Het brainwashen is over, al jaren.

Als je mensen wilt helpen zichzelf te overtuigen van een andere kijk op zaken, dan moet je letterlijk hun visie aanpassen. Hoe doe je dat? Door ze een beeld te schetsen, een wereldbeeld. Zomaar wat roepen heeft geen zin, want dat zijn voor zulke mensen losse flodders. Je schiet niet met een kanon op muggen, je moet voorzichtig zijn.

Houd het bij jezelf en vertel je eigen verhaal, dat is de beste manier om een beeld te schetsen. Men neemt veel eerder iets aan van jou als je jouw energie en enthousiasme kunt overbrengen.

Mijn moeder wilde eerst niets weten over ons waterfiltersysteem. Toen ik vertelde over mijn alternatieve kijk op kanker en het genezen ervan, begreep ze me ook niet. "Ik ga toch een keer dood". "Ik zie het dan wel weer hoor". "Ik laat het wel aan God over". enz.

Tot ik vertelde over je eigen verantwoordelijkheid en je eigen invloed op de kwaliteit van leven. Wij zijn hier thuis ook met kleine stapjes onze leefstijl gaan veranderen. Minder vlees, geen varkensvlees, meer water, minder suiker enz. Je hoeft niet het oudste van allemaal te worden, maar de jaren tot je dood kun je misschien zo plezierig mogelijk maken door eens wat bewuster te worden van je leefstijl. Je kunt er losbandig op los leven en eerder je dood tegenkomen of je plezier spreiden over zoveel mogelijk jaren en de makkelijke geneugten laten staan. De energie, de positiviteit en dus plezier die ik nu heb samen met mijn vrouw daar gaat geen drankfestijn tegen op zeg maar.

En toen wilde ze ook wel dat boek lezen van Andreas Moritz. Sindsdien wil ze ook wel een waterfilter en is ze ook gaan beperken met allerlei rommel te consumeren. Zij heeft ook nog wel een lange weg te gaan, maar de knop is om. Nu moet de motor, de motivatie, nog op volle gang komen.

Begin echt met je eigen verhaal, waarom doe je wat je doet? En daarna hoe doe je wat je doet zodat men het kan overwegen ook te gaan doen. Zeg nooit dat anderen iets moeten of dat jij het zo en zo nooit zou doen. Dat werkt averechts.

Stel ook zoveel mogelijk (slimme) vragen, zodat ze zelf tot antwoorden kunnen komen. Degene die vragen stelt is in controle van het gesprek. Daarmee kun je hun gedachten sturen en ze een bepaalde visie schetsen. Pareer lastige vragen ook met vragen. Ontwijkend gedrag, afwimpelen, negatief bestempelen, de media erbij halen enz. Allemaal angst en twijfel om maar niet te hoeven veranderen.

Nu vraagt mijn moeder mij om advies en ze luistert ook echt naar mij. Helaas laat ze dan toch haar galblaas verwijderen deze week i.p.v. een flush aan te durven. Maar goed, dat is haar eigen beslissing...

Quote:
Wij zijn hier thuis ook met kleine stapjes onze leefstijl gaan veranderen. Minder vlees, geen varkensvlees, meer water, minder suiker enz.

Je vleesconsumptie verminderen en je waterconsumptie verhogen is niet noodzakelijk een positieve verandering van je leefstijl. Je bent hier net nieuw, maar je kunt hier links en rechts lezen waarom ik dit beweer. Te beginnen met mijn artikelen op het Alleen Lezen-forum.

Mike

Hoi vrysuyver, ik vind je tekst heel mooi, over de worsteling van hoe ga ik om met de medemens die nog in een andere bewustzijnsvorm zit als het gaat om gezondheid.

Dat is ook mijn worsteling.

Vragen stellen, dat klinkt als een heel goed advies.

Mike Adams zei ook zoiets, maar dan net iets anders.

Bij familie is het allemaal NOG moeilijker om adviezen te geven dan aan iemand die wat verder van je af staat.

Hij zei: het verste dat je kan gaan is (nu gaat het over kanker genezen): dat je zegt: besef je ook dat er minder toxische manieren zijn om van de kanker af te komen?

En daar kun je het verder het beste bij laten.

Ik ga dat wel proberen, hoe moeilijk het voor me is.

Ik wilde alweer een sapmachine gaan meenemen als cadeau voor de kankerpatient in mijn buurt.

Maar ik werd weer afgeremd en ik denk terecht nu.

Mijn intentie is goed, maar mijn weg is de acceptatie van dat anderen anders in elkaar zitten.

Ik zou zo graag helpen.

In mijn jeugd al heeft mijn moeder haar sapcentrifuge uitgeleend aan de moeder van onze buurvrouw die ermee van de kanker kwam.

Die kwam met haar verhaal toen in de krant.

Het zou de normaalste zaak van de wereld moeten zijn dit!

Ik heb trouwens sinds kort ook geen tv-radio-abonnement meer.

Ik merk dat ik het gemak van soms die tv aan wel mis hoor, maar tegelijk ga ik nu zelf meer naar info op zoek die echt meer ¨tailormade¨ is voor me.

Kranten lees ik al enkele jaren niet meer, tv kijk ik amper en als ik kijk alleen leuke programma's, radio is niet zo mijn ding. En constant krijg ik van mensen te horen dat ik het nieuws wel moet volgen omdat je anders 'helemaal niks meer weet'. Men vergelijkt dat dan met dom zijn. Je weet niet wat er in de wereld te koop is, je loopt achter.

Vroeger moest ik van mezelf de zaterdageditie van de volkskrant gelezen hebben.

Wat een armoe denk ik nu: wat een mens zichzelf allemaal niet aandoet!.

Als ik naar mijn werk ga dan struikel ik over de mensen die me dagbladen proberen in mijn strot te duwen of men wil me strikken voor donaties voor Aidsmedicijnen.

Of er komen hier van die goedbedoelende mensen met collectes voor het kankerfonds.

Het nieuws dat ik moet weten krijg ik toch wel te weten. Want dat raakt toch wel ergens iemand in mijn buurt. Maar het feit dat prins Bernard was overleden kwam bij mij pas 3 dagen later aan.

Heel veel nieuws is dus niet binnen mijn 'circle of influence' van nut, dus wat moet ik ermee met die informatie?

Ik ben meer op zoek naar kennis, dan naar wetenschap. Al is dat soms heel moeilijk om te onderscheiden. Heel veel is namelijk zo triviaal en ik ben toch geneigd alles tot me te nemen.

Lievergezond, ik snap je frustratie over het willen delen van de goede dingen. Zo heb ik daar ook last van. Maar zou jij van een ander een ketel accepteren als je liever je waterkoker gebruikt en iemand zet zo een ketel neer en zegt dat je die maar moet gebruiken. Wij hebben nu zelf een ketel, maar dat is niet mijn punt ;-)

Doseren en tact gebruiken. Hoe komt iets bij jou over en zou je dat zo een ander laten beleven. "Wat gij wilt dat u geschiedt doet dat een ander".

Quote:
Je vleesconsumptie verminderen en je waterconsumptie verhogen is niet noodzakelijk een positieve verandering van je leefstijl

Dat zal. Ik geef even weer wat wij hebben gedaan en hoe een ander daar op kan reageren. Dat is ruim een jaar geleden en we zijn nu weer stappen verder met onze aanpassingen in onze leefstijl.

Noodzakelijk positief of niet, we voelen ons stukken beter en mijn vrouw is nu een stuk balast kwijt.

Ik heb nog niet alles gelezen van het alleen lezen forum.

Quote:
Maar zou jij van een ander een ketel accepteren als je liever je waterkoker gebruikt en iemand zet zo een ketel neer en zegt dat je die maar moet gebruiken. Wij hebben nu zelf een ketel, maar dat is niet mijn punt

@Vrijsuiver: ik heb die ketel geaccepteerd ja! Ook al heb ik een waterkoker (wat een heerlijkheid! de waterkoker!).

Maar goed, dat electrisch opwarmen van water met een waterkoker daar is vast iets niet goed aan,

Punt is dat de dop van de ketel achter mijn fornuis is gevallen.

maar ik hou wel van het gemak van de waterkoker.

Ik heb er wel eentje van ijzer.

Die plastic-en dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden...

Steeds vaker zie ik ook de glazen waterkoker.

Even op je eigenlijke punt terugkomend: ik ben allergisch voor opdringerige adviezen.

Dat is het ergste!

Op bijv mensen die mails sturen en een leesbevestiging vragen.

pffff.

Dus je hebt helemaal gelijk!

De pancreas heeft ivm kanker een belangrijke functie volgens Charlotte Gerson (kankerdeskundige): dit orgaan herkent kwaadaardige cellen en doodt ze. Overigens zegt ze ook dat dierlijk voedsel slecht is voor de mens/pancreas vanwege dat de mens een langere darm heeft dan carnivoren. Ze zegt zelfs dat dierlijke proteinen de pancreas de functie ontnemen om kwaadaardige cellen te herkennen en te doden!

&feature=fvwrel zie ongeveer vanaf 1 uur en 5 minuten

Ik kwam laatst deze inspirerende website tegen..

Ik zal hem even toevoegen.

http://mijnstrijdtegenkanker.wordpress.com/

Dan zouden de oermensen massaal kanker hebben gehad of zo, want die aten alleen maar/voornamelijk dierlijk.

Zo jammer, die onzin van: rood vlees veroorzaakt kanker. Rode vleeseters als Indianen, Eskimo's, Aboriginals en Masai wisten niet eens wat kanker was! Wie een gezond dier eet wordt gezond. Wie een ziek dier eet wordt ziek. Het zegt dus meer of de rotzooi die in commercieel vlees zit dan het vlees zelf.

Mike

Zie dit filmpje &feature=related op 3 minuten: studies die kankerpatienten vergelijken die behandeld zijn en niet-behandeld zijn: de niet-behandelde kankerpatienten leven langer!

Hieronder dan wel geen natuurlijk middel om kanker het lichaam uit te krijgen, maar toch vermeldenswaard vind ik: het gaat om een goedkoop antiwormmiddel dat je zonder recept bij de apotheek kan krijgen.

Niet het hele artikel heb ik hieronder gezet, maar voor interesse klik op de link waar ook de verwijzingen staan naar wetenschappelijk onderzoek naar dit middel.

http://www.thc-nieuws.nl/2011/12/me...mp;utm_medium=rss&utm_campaign=mebendazol

Quote:
Mebendazol: Goedkoop geneesmiddel tegen kanker

Ons lichaam verdedigt zich tegen kankercellen en ze worden meestal vernietigd voor ze schade kunnen aanrichten. Voor sommige mensen is de strijd echter niet zo gemakkelijk.

Er is goed nieuws. Er is een medicijn verkrijgbaar waarvan vele tijdschriften hebben aangetoond dat het kanker helpt genezen. Zonder bijwerkingen. En Big Pharma hoopt dat je er nooit over zult horen.

Het heet mebendazol en is zonder recept te krijgen bij de apotheek. Als je ooit kinderen hebt grootgebracht ken je het misschien als Vermox, Ovex, Antiox of Pripsen. Het middel wordt doorgaans gebruikt tegen wormen.

Hoe werkt het?

Een belangrijke misvatting is dat een cel alleen bestaat uit een nucleus en een celwand en dat alles in de cel (cytoplasma) beweegt in een vloeistof of gel. Het binnenste van een cel bevat echter microtubules die spindels worden genoemd. Dit netwerk van onverzettelijke microtubules geeft de cel haar vorm, structuur en het vermogen organellen en verschillende moleculen naar andere gebieden binnen de cel over te brengen, waardoor ze in feite werken als een soort treinspoor. De meest vitale functie van deze microtubules is celdeling.

Je leert de rol van spindels gemakkelijk begrijpen door deze korte animatie te bekijken:

De onderstaande video laat zien hoe microtubules werken en herinnert ons hoe complex het leven is:

Mebendazol verstoort de opbouw van spindels waardoor celdeling wordt voorkomen. De cel sterft uiteindelijk af door ouderdom of apotose. Mebendazol is zeer selectief en valt op de één of andere manier alleen kankercellen aan (naast een hele serie darmparasieten).

De farmaceutische industrie heeft geen interesse in mebendazol. De grote farmaceuten bevorderen juist de meer giftige chemotherapie en aanverwante medicijnen omdat met mebendazol veel minder winst wordt gemaakt.

Dit is rommel. Lees hier de bijwerkingen:

Quote:
De bijwerkingen die eventueel kunnen optreden, zijn maagdarmklachten, huiduitslag en overgevoeligheid. Bij baby's kunnen wel, zeer zelden, ernstige bijwerkingen ontstaan.

Zelden

Buikpijn en zeer zelden diarree en winderigheid. Dit kan echter ook komen door de worminfectie zelf.

Zeer zelden

Huiduitslag of overgevoeligheidsreacties, zoals galbulten. Een ernstige overgevoeligheidsreactie is te merken aan benauwdheid, een opgezollen gezicht of een ernstige huidafwijking. Stop dan met het gebruik en raadpleeg uw arts. U mag dit middel in de toekomst niet meer gebruiken. Geef aan de apotheek door dat u overgevoelig bent voor mebendazol. Het apotheekteam kan er dan op letten dat u het middel niet opnieuw krijgt.

Bij baby's, zeer zelden

Koorts of stuipen. Waarschuw dan uw arts. Gebruik dit middel bij kinderen onder de 2 jaar alleen op advies van een arts.

Na langdurig gebruik van hoge doses, zeer zelden

Afwijkingen in het bloed, de nieren of de lever. Dit kunt u soms merken aan keelpijn, koorts, blaren in de mond, snel blauwe plekken of geelzucht. Waarschuw dan uw arts.

Trek je niets aan van de benamingen 'zelden' of 'zeer zelden', deze bijwerkingen komen vaker voor dan men wil toegeven! Er zijn betere en gezonde manieren om kanker te genezen.

Mike

Mike, ik ben er zelf nog niet helemaal uit of de bijwerkingen die beschreven worden ontgiftigingsverschijnselen zijn of echt bijwerkingen in de zin van: vergiftigingsverschijnselen door de mebendazol zelf.

Je hebt bijv. ook antiworm kruidenmiddelen. En die roepen ook vrij krachtige reacties op.

Dan zou je volgens mij ook niet zomaar zeggen dat je die niet meer moet gebruiken of?

Hier http://www.viewzone.com/mebendazole.html is trouwens het oorspronkelijke engelstalige artikel te vinden over dit onderwerp.

Maar dat 'niet natuurlijke' middel is dan toch weer een symptoombestrijder.

Men moet het voedingspatroon wijzigen. Dat is een veel betere manier dan een chemisch middel slikken.

Poekie, wat mij betreft is er niets tegen symptoombestrijding (mits veilig), maar dat is mijn persoonlijke insteek, als je ondertussen ook de oorzaken aanpakt.

Soms bij kanker zit die kanker zo in de weg (verdrukken andere organen bijv) en dan moet je volgens mij ook echt de kanker zelf aanpakken: en dan liever geen snijden en branden en vergiftigen etc.

Bijv. de abrikozenpitten hebben hetzelfde effect als dit middel in de zin van: kankercellen sec helpen stoppen te delen.

Maar vaak zijn de abrikozenpitten niet toereikend bij de verdergevorderde stadia.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan