Hoi Ysbeer, Leuk dat je het kon volgen!
Mensen met interesse, die geef ik graag de info van de andere 4 avonden.
Kwestie van hier e-mailadres neerzetten of beheerder Mike vriendelijk vragen of hij emailadressen wil doorgeven aan mij.
Andere geinterviewde gasten oa Leigh Erin Connealy
http://www.cfnmedicine.com/, David Getoff www.naturopath4you.com (voedingsdeskundige: die is ook pro Weston Price), Burton Goldberg, Mike Adams www.naturalnews.com , Marcus Freudenmann, Thomas Lodi (soort homeopatische zeer gerichte chemotherapie met opsporingsmethode op basis van insuline omdat kanker suiker eet, zeer interessant en je haren vallen niet uit!
http://www.anoasisofhealing.com/discover-your-life-without-cancer-naturally/dr-lodi) en Francisco Contreras
http://www.oasisofhope.com/.
Belangrijke aspecten van de besproken natuurlijke kankertherapieen:
-
ontgifting: vegetable juices - ook veel groene groente (13 keer per dag 8 ounces, koffieklysma´s (bij Gerson 6 x per dag!), liverflush, water: niet te veel (dierlijke) vetten en eiwitten - maar dat is dan omdat deze mensen vaak opname- en vergiftigingsproblemen hebben;
-
nutrientekorten suppleren;
-
dieet: geen suiker/koolhydraten, soms zelfs ook geen complexe suikers, maar daarover is discussie - anekdote: ik geloof dat de petscan ook gebaseerd is op de wetenschap dat je met insuline kankercellen kan aantonen omdat die het eerste door het lichaam ermee gevoed worden: dan vervolgens krijgen de kankerpatienten wel suikerlolly´s bijv of wordt hen niet ontraden om suiker te eten!;
-
oxygen/ vitamine c: vormen van zuurstoftherapie (ozontherapie meestal) - soms ook alleen in de kankercel ingebracht (volgens mij bij Contreras);
-
pancreasenzymen (6 per dag bij Gonzalez in elk geval);
-
laetril (amygdaline);
-
curcuma, medicinale paddestoelen;
-soms via
microchemotherapie, of ik geloof dat het insuline responsive therapy (of zoiets!) heet ook (Thomas Lodi): opsporing van de exacte locatie en uitvinden van het exacte type kanker door weefselonderzoek daarna wel chemo gericht in de weefsels in kwestie toepassen, maar maar 10% van de normale reguliere dosissen gebruiken.
-In Duitsland is volgens Burton Goldberg www.burtongoldberg.com een firma
www.biofocus.de die precies de rondvliegende kankercellen in het lichaam kan aflezen of er nog iets gaande is -het lichaam afstruinen op uitzaaiingen volstaat niet om iemand als kankervrij te bestempelen.
-De psyche ook ontgiften door
giftige relaties e.d. te beeindigen bijv.;
-Meestal
geen reguliere kankertherapieen omdat de kankerpatienten in de meeste gevallen daaraan juist sterven, niet aan de kanker zelf. Uiteraard zijn er kankers bij welke agressieve benadering wel kan helpen, zoals bij sommige leukemieen of zo,
-
Gecombineerde theapieen zijn altijd beter, omdat die meer aspecten van de ziekte aanpakken en niet iedereen is voor alles zeer gevoelig: hoe zeker hoe beter een combinatie is:
-
Een dokter moet meer dan 2uur nemen voor een of zelfs 2 3 4 hours om met mensen te praten die doodziek zijn
-
Early stages of breast cancer met vitamine c alleen in het begin wel heel goed,
-Verder op niet bij too far progress dan low dose chemo (volgens Marcus Freudenmann) of metronomic treatment low dose chemo in combinatie met hyperthermia gecombineerd and coock it;
-Ten slotte komen de gastsprekers allemaal terug op het aspect van: wat gaan de mensen doen als ze weer
in hun gewone leven terug zijn na de behandeling? Als ze dan op de oude voet doorgaan (wat vaak gebeurt), dan is het waarschijnlijk dat het weer terugkomt.
-En: de leus: ¨
Buy the diagnosis, not the prognosis¨ (de prognose is gebaseerd op het uitgangspunt dat iemand doorleeft op de voet van voor de kanker aanving, ook is de prognose gebaseerd op dat iemand chemo doet, bestraling en/of een opratie plus dat een prognose van een korte duur mensen in de doodsangst krijgt waardoor ze nieuwe typen kanker ontwikkelen).