kanker natuurlijk genezen

Dit middel valt onder de benzimidazolen. Het eerste deel van het woord zegt het al, het is een verbinding tussen het uiterst giftige en kankerverwekkende (!) benzeen en imidazol, een alkaloide. Valt dus wel degelijk onder vergiftigen.

Mike

Ok Mike, ja benzeen ben ik ook niet zo tuk op.

Alkaloiden: tja dat is een dubbel ding, ook in de natuurgeneeskunde.

Alkaloiden hebben volgens mij soms genezende eigenschappen, al kunnen ze als je ze te veel gebruikt ook giftig zijn idd.

Hier trouwens nog een link over de zwarte trekzalf uit de ehbo-doos die zou helpen tegen borstkanker en melanomen: die zouden er snel afvallen. http://www.thc-nieuws.nl/2011/12/zw...p;utm_medium=rss&utm_campaign=zwarte-zalf

Weet niet of het al vermeld werd, maar een natuurlijke en geheel kosteloos geneesmiddel (tegen kanker en andere ziektes) is urinetherapie.

Verder zou ik de healing codes ook gebruiken. Een andere goedkoop geneesmiddel is watertherapie. Ik geloof dat het dr. Batmanghelidj is die zegt dat water een geneesmiddel is.

Er is ook een dokter geïnterviewd door ihealthtube die zei dat het hij niet wilde dat zijn familieleden zich lieten testen op kanker want uit zijn praktijk zag hij dat de stress die gepaard gaat met zo'n kankerdiagnose de kanker in feite doet verergeren. Er zijn ook veel mensen die wel eens kanker hebben of gehad naar het schijnt zonder het zelf te weten maar dat hun immuunsysteem dat zelf weer in order brengt. Zolang je er zelf geen last van hebt en gezond eet en leeft is er geen reden om er naar te zoeken. Dat vind ik zo'n onrespectvolle attitude naar het lichaam toe om je te laten testen op kanker ook al voel je je niet ziek. Dan verwacht je gewoon dat er iets mis zal lopen en mijns inziens kan zo'n mentaliteit ziekte alleen maar in de hand werken.

Info over salvestrolen is hier ook op zijn plaats:

Quote:
Salvestrolen is een verzamelnaam voor een groep stoffen die oorspronkelijk in vele soorten groente, fruit en kruiden voorkwamen. Het zijn afweerstoffen die de plant van nature aanmaakt om zich te beschermen tegen schimmels, bacteriën en insecten. Door deze te bespuiten met bestrijdingsmiddelen tegen bijvoorbeeld schimmels wordt de plant minder gestimuleerd zèlf salvestrolen aan te maken. Ook andere moderne landbouwmethoden zoals plantenselectie en veredeling hebben er toe geleid dat tegenwoordig veel minder salvestrolen in ons dieet te vinden zijn. Terwijl zij een grote bijdrage kunnen leveren bij de bescherming van gezonde cellen en weefsels.

http://www.salvestrolen.nl/NewsItem.asp?IDNews=54

Quote:
Salvestrolen hebben bij de mens een kankerremmende werking; tumorcellen sterven af terwijl gezonde cellen ongemoeid blijven. Salvestrolen zijn bitter en komen in relevante hoeveelheden alleen voor in biologisch geteelde groenten, fruit en kruiden. Mensen die biologische producten gebruiken zijn waarschijnlijk beter beschermd tegen allerlei vormen van kanker dan mensen die kiezen voor gangbare producten.

Quote:
Deze fytoalexinen, die het afweersysteem van de plant vertegenwoordigen, zijn voornamelijk te vinden in de schil van vruchten, in zaden, bladeren en de buitenzijde van wortels; delen van de plant die met de stressor in aanraking komen. Afhankelijk of de plant in contact komt met de stressor bevat het een kleine (basale) of grotere hoeveelheid fytoalexinen. Salvestrolen verschillen onderling wat betreft biologische activiteit, biologische beschikbaarheid, halfwaardetijd en water- of vetoplosbaarheid. Ze zijn natuurlijk, niet-toxisch voor gezonde cellen en komen voor in voedsel dat kanker helpt voorkomen. Veel traditionele medicinale kruiden hebben een hoog gehalte aan salvestrolen.

Quote:
Groenten worden het beste bereid door stomen of roerbakken; salvestrolen kunnen redelijk tegen hitte maar blijven wel in het kookwater achter.

Quote:
Belangrijke biologische bronnen van salvestrolen

Groenten: groene groenten, artisjokken, asperges, waterkers, rucola, alle koolsoorten, pepers, avocado, gekiemde sojabonen, wilde wortelen, selderie, komkommer, spinazie, pompoen, courgette, aubergine;

Fruit: rode vruchten, olijven, bessen, druiven, appels, aardbeien, pruimen, vijgen, frambozen, mandarijn, sinaasappel, moerbei, peer, meloen, ananas, mango;

Kruiden: peterselie, basilicum, rozemarijn, tijm, salie, mint, paardenbloem, rooibos, weegbree, rozebottel, mariadistel, meidoorn(bes), kamille, agrimonie, citroenverbena.

http://www.salvestrolen.nl/ResearchItem.asp?IDResearch=41

Gelukkig heb ik geen ervaring met kanker natuurlijk hoop ik dat zo te houden.

Volgens mij staan er al erg veel goede dingen in dit topic om uit het "normale" genezings circuit te blijven (hoe het normaal genoemd kan worden...)

Wat ik zeker zou overwegen is om contact op te nemen met Robert Gorter, een Nederlander die naar Duitsland is gegaan om zijn werk door te kunnen zetten, of hij het echt weet..... geen idee maar hij bereikt wel meer dan de regulieren artsen!

Hier is een stuk uit Ode over hem met een link naar zijn site: http://nl.odemagazine.com/doc/0089/Warmlopen-tegen-kanker/

In het stuk staat iets over vaccineren wat mij gelijk tegenstaat. Maar het gegeven om koorts te gebruiken voor genezing klinkt mij erg goed in de oren, net als het gebruik van lichaamseigen stoffen. In combinatie met andere info uit dit topic lijkt het mij redelijk goed en zelfs een uitstekend alternatief voor de reguliere verziek-kunde eh geneeskunde

Het lijkt me dat er voldoende andere middelen zijn om koorts op te wekken. Geen idee waar dat vaccin uit bestaat, maar waarom niet gewoon oraal?

Ik denk ook niet dat ik zijn behandeling zou kiezen, niet zomaar tenminste. Maar wel eerder dan bestralen oid. De kennis die hij heeft is wel interessant.

Het vaccin word gekweekt uit je eigen witte bloedlichamen lijkt alsof het lichaamseigen is......

Natriumbicarbonaat is geen wondermiddel. Het zuivert en zou schimmels doden, MAAR of kanker een schimmel is zoals dr. Simoncinni beweert daar is men nu niet meer zo zeker van...

Waarom zou borstkanker dan hormoonaal zijn ???

Ik weet het ook niet aagjeadvocado. Ik post het omdat ik het tegen kwam, maar heb het zelf niet onderzocht.

Ik ken wel iemand die 2 terminale kankerpatienten heeft genezen met hennepolie die hij zelf maakt, niet van de zaden, niet van de toppen (zoals wiet of hasj), maar van de planten zelf.

http://phoenixtears.ca/

Ik ben zelf ook gespoeld na de operatie met natriumbicarbonaat, een dag of 5 maar want het maakt je vaten stuk.

De arts daar heeft me zelf verteld dat BICA geen wondermiddel is. Ze heeft al een aantal keren meegemaakt dat kanker terugkomt bij patienten.

Ik heb ook goede verhalen gehoord over hennepolie. Al zijn al de alternatieve behandelingen onbetaalbaar. Het heeft mij al duizende euro's gekost.

Een vit c infuus met een aantal homeopatische verdunneingen, 100 eur, een ozonbehandeling 40 eur, een tymusinject. 30 eur. Vit B17 heb ik zelf in Amerika besteld 300 eur. 30 ampullen. De arts rekende hier ook nog 10 eur voor. Een Hypertermie beh. 100 eur. Ik was 280 eur kwijt per behandeling en dat 2 x in de week, vanaf eind juli....

Quote:
Because cancer cells are relatively low in an intracellular anti-oxidant enzyme called catalase, the high dose vitamin C induction of peroxide will continue to build up until it eventually lyses the cancer cell from the inside out! This effectively makes high dose IVC a non-toxic chemotherapeutic agent that can be given in conjunction with conventional cancer treatments. Based on the work of several vitamin C pioneers before him, Dr. Riordan was able to prove that vitamin C was selectively toxic to cancer cells if given intravenously. This research was recently reproduced and published by Dr. Mark Levine at the National Institutes of Health.

http://www.riordanclinic.org/research/research-studies/vitaminc/

Stel dat bovengaande passage klopt in de zin dat kankercellen weinig catalase bevatten: hoe kun je dan kankercellen doden met h202 (want dan valt h202 toch niet afdoende uiteen als kankercellen niet of weinig catalase hebben?)

Hoe zit het eigenlijk met abrikozenpitten, moeten we die ook weken?

Het blauwzuur dat in de pit zit is effectief tegen kankercellen

Dan hoeven we deze pit niet te weken ??

Hoi Aagje,

Je zou deze discussie van boven tot onder even kunnen doornemen..super-interessant!

http://zaplog.nl/zaplog/article/vitamine_b17_ofwel_amygdaline_als_natuurlijk_medicijn_tegen_kanker

He Debsy interessante informatie weer. Begrijp jij dat een arts als Valster roept dat B17 niets doet terwijl er zoveel informatie is dat het wel degelijk werkt ???

Heb 30 infussen met B17 er op zitten. Kauw ook wel pitjes als ik er aan denk....

Maar het wel of niet weken is me niet duidelijk. Het lijkt mij dat het zuur in de pit moet blijven...Dus in dit geval niet weken ??

Er zit geen fytinezuur in abrikozenpitten, dus weken is niet nodig. Het gaat om pitten die een kaf/vlies hebben, zoals zonnebloempitten.

Mike

Je hebt gelijk. Ik heb het net opgezocht en er wordt links en rechts wel degelijk geadviseerd om de pitten te weken, omdat ze toch fytinezuur bevatten. Ik had het kunnen weten, want de pit bevat de levensvonk en fosfor is een van die levensvonken. Fosfor wordt door fytinezuur gebonden totdat de juiste omstandigheid daar is om de levensvonk los te laten.

Mike

Toch wel jammer dat artsen die het als therapie geven, dat niet weten/zeggen

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan