kanker natuurlijk genezen

Bij de "comments" van het filmpje van de dokter uit Hawai..stond een

vereenvoudigd recept.

This process makes more sense:

1. Put 1.5 cups water in your blender

2. Add 1 tablespoon ascorbic acid, run blender for one minute

3. Add 3 tablespoons lecithin, run blender for a couple minutes

4. Add mixture to ultrasonic cleaner and run

(1.5 cups of total solution = 12 ounces = 24 tablespoons. 1 tablespoon ascorbic acid = 3 teaspoons = 12 quarter teaspoons. So each ounce of solution (two tablespoons) has a quarter teaspoon of vitamin C which is approximately 1 gram vit C.)

Dia.

Ik wil bij deze waarschuwen voor sojalecithine! Ook in een biologische niet-GMO variant is dit zeer schadelijk!

Mike

@ Mike............ik vind net dit..

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2011/02/19/the-dirty-little-secret-hidden-in-much-of-your-health-food.aspx

Dan snap ik dus ook weer niet...waarom Mercola niets daarover zei in het interview met

die andere dokter.

Maar goed...ik heb het mengsel gemaakt..de Ph is lager dan 4..(verder gaan m'n stripjes niet) en het stinkt.

Het is zo zuur als brem...veel zuurder dan Ascorbine poeder in water opgelost.

Omdat ik niks had om te testen..of het daadwerkelijk vermengd was..heb ik wat op mijn

arm gesmeerd...die voelt nu zo zacht als een babybips :-)

Ik heb ook nog wat van de lecithine korrels geproefd...best lekker..en dat is verdacht..

want ik heb het pas met mijn eco-plaza eigenaar gehad over smaakversterkers...en lees

nu net dat dit soms gebruikt wordt als smaakmaker...

@ Lievergezond...misschien een eidooier met een schep vit. C poeder erdoor????

En misschien kan het lecithine/vit. C mengsel gebruikt worden als huidverzorging..???

Weet niet hoever die lecithine door de huid in de bloedbaan komt..

Dia.

Dank U...scheelt mij weer een hoop speurwerk...dan gaat het nu door de gootsteen :-)

@Lievergezond...we gebruiken het apparaat maar voor onze sierraden :D

Dia.

@ Dia

Quote:
@Lievergezond...we gebruiken het apparaat maar voor onze sierraden [:D]

Nou ik weet het zo net nog niet!

Ik ben wel allergisch voor soja, maar niet noodzakelijk voor alle bestanddelen.

Meestal zijn het alleen de proteinen in de soja.

Ff kijken of er misschien nog alternatieven zijn.

Ik wil me eerst nog verder verdiepen.

Ik was wild enthousiast.

Mijn enthousiasme is wat getemperd maar helemaal weg is het nog steeds niet!

En idd anders dan wordt het een schoonmaakapparaat voor mijn brilmonturen!

Ook handug!

Ik hoop niet dat ik je te veel heb meegesleept in mijn enthousiasme.

Ben je nu echt helemaal ontmoedigd?

Ik wacht ff de testen af van mijn therapeut of de soja lecithine kan.

Die gaat het over 2 dagen testen.

@ Lievergezond....nee...ik ben alles behalve ontmoedigd :D

Veel gelezen door jouw links...

ook weer veel geleerd..

Frisse lucht gehad doordat ik dat apparaatje ook wilde hebben..dus op de fiets naar de stad..

En morgen ga ik me verdiepen in de zonnebloem-lecithine ;-)) want ik geef ook niet zo vlug op...

Vandaag was het 2 jaar geleden dat ik mijn hart-infarct heb gehad...het was voor mijn gevoel meer beladen dan vorig jaar....maar je hebt me er leuk doorheen gesleept :D

zonder dat je dat wist ;-))))

Dia :D

Mike,

Jan Kraak heb ik regelmatig mee gemaild

jaren geleden,hij is ook zo´n rauwe melk voorstander als ik me herinner

mijn 1e kindje was toen een maand of 2 en hij vertelde me destijds dat ik mijn zoontje als ik eens weg moest(kolven kreeg ik nooit zo voor elkaar]dat ik hem dan 2/3 volle gekookte melk met 1/3 water mocht geven.Zo deed ik dat af en toe.

Maar wat ik je wilde vragen las daar een tijd geleden eens op zijn site en las dat hij en zijn vrouw overleden zijn.Weet jij waaraan?

Groet Danielle

Quote:
morgen ga ik me verdiepen in de zonnebloem-lecithine

Als sojalecithine een afvalproduct is afkomstig van de productie van soja-olie, dan is zonnebloemlecithine een afvalproduct afkomstig van de productie van zonnebloemolie.

Mike

Quote:
Maar wat ik je wilde vragen las daar een tijd geleden eens op zijn site en las dat hij en zijn vrouw overleden zijn.Weet jij waaraan?

Zijn vrouw is overleden aan de complicaties van diabetes. Jan zelf is overleden aan hartklachten.

Mike

Ik ga me hierin verdiepen en kom er nog op terug. De lecithine is uitsluitend nodig als emulgator. Er moeten betere alternatieve emulgators te vinden zijn. Wordt vervolgd!

Mike

@ Dia: een hartinfarct: dat moet wel schrikken zijn geweest voor je 2 jaar geleden.

Waarom was het voor jou nu meer beladen dan vorig jaar?

Of weet je dat niet?

@Mike: He te gek Mike, ja ik kan me ook niet voorstellen dat / als het niet anders zou kunnen.

Je zult even moeten experimenteren. Wie ei goed kan verdragen kan 1 of meerdere rauwe eieren toevoegen. Ei bindt water en olie/vet uitstekend, omdat ei lecithine bevat. Dit is de reden waarom ei vroeger werd gebruikt voor het maken van vla en iedereen die zelf bechamelsaus maakt weet dat ei een goed bindmiddel is.

Wie ei niet goed kan verdragen kan olijfolie proberen. Mijn appelsmoothie bevat water en vetten en het is de olijfolie die als emulgator fungeert in deze smoothie. Denk ook aan de alternatieve leverreiniging (ei, olijfolie, citroensap), die wordt ook 1 geheel door het ei en de olijfolie. Het drankje dat je neemt bij de reiniging van Clark of Moritz is op basis van citroensap of grapefruitsap met olijfolie en ook dat wordt 1 geheel.

Als alternatief voor soja- of zonnebloemlecithine raad ik dus ei of olijfolie aan.

Mike

@ Lievergezond...geen idee waarom ik er dit jaar meer mee bezig was...

Die lecithine is i.d.d. een emulgator...maar laat door deze procedure

(in apparaat) zijn eigen vet los en vormt een liposomenlaagje om alle

vitamine C.

Je zou i.d. ei en olie kunnen gebruiken..maar dan heb ik geen enkel idee meer van

de verhouding van de Vit. C. maar ik heb geen idee of het dan hetzelfde werkt.

Het idee erachter was toch een "vervanging" voor een vit. C infuus..

Dia.

Hoi Dia en Mike, zou ei(geel) niet gewoon ook lukken?

Ik weet niet of die liposomen ook in olijfolie zitten.

Geen idee verder, maar men zegt bijv. dat de lecithine van zonnebloemen niet vloeibaar mag zijn, geen idee waarom niet.

Moet me ook nog verder verdiepen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan