kanker natuurlijk genezen

@ Lievergezond...als de lecithine vloeibaar is..is het een erg plakkende olie.

en olie en water vermengen niet...daar heb je altijd een emulgator bij nodig.

Omdat de lecithine korrels wel water opnemen en hun vet pas afgeven in de

ultrasoon apparaat...krijg je een homogene massa...

Wat je zou kunnen proberen...is een "dressing" maken..

1 eetlepel water met opgelost ascorbinezuur en 3 eetlepels olie.

Dan heb je het apparaatje niet nodig.......maar ik weet dan niet hoeveel % vit. C

erin zit.

Het lijkt mij dat dat zou moeten lukken..de vit. C is net zo zuur..zoal niet zuurder dan azijn.

Dia.

Dia jij snapt het beter dan ik al.

Ik kan het toch nog niet loslaten dat gebeuren met het ultrasone apparaat, maar ik snap wat je zegt, dank daarvoor!

Ik gebruik altijd vitamine c poeder van vruchten in mijn citroenmengsels in de blender, dus in die zin zou ik daar dan al van moeten kunnen profiteren en ik doe er altijd ook creme fraiche bij, maar nooit in de verhouding die jij hierboven noemt, wat zeker wel een idee is.

@ Lievergezond...het draait allemaal om de liposomen..

Hier http://jetskeultee.nl/2011/11/04/liposomen/ legt Jetske het allemaal duidelijk

uit....en dan kom je toch weer uit op lecithine..dat schijnt het enige transportmiddel te zijn.

De link gaat dan wel over huidverzorging....maar ik denk dat het inwendig ook

zo werkt..

De "dressing"...was ook maar een idee...en misschien niet eens goed.

Ik krijg n.l. 1/8 spoon...moeilijk opgelost in 200 ml. water...of ik moet warm water

pakken...maar dat vermindert de werking van de vit. C.

En volgens de gebruiksaanwijzing op mijn pot vit. C poeder...heb je 1/4 spoon per dag

nodig.

Maar ik zoek nog verder.. :-)

Oh ja..en ook voorzichtig zijn met je bril in het apparaatje doen..mijn montuur sloeg

compleet wit uit...

Dia.

Hoi Dia, is je bril nu ook nog naar de kl...?

Ik durf mijn bril er nu niet meer in te stoppen zeg.

Wat een onding!

Ik had die link al gezien waar je me op wijst!

Ik word er voor mijn gevoel alleen niet wijzer van!

Ik wacht nog maar even op de resultaten van de test van mijn behandelaar.

En ik heb ook nog gevraagd of olijfolie of eigeel misschien wel werkt met vitamine c (en water) qua synergetisch effect richting veel grotere ¨biobeschikbaarheid¨.

Weet je wat het is Dia: als ik of mijn omgeving opeens een verschrikkelijke ontsteking krijgt of kanker dan maakt het me ineens niet genoeg meer uit dat/als soja bij zit, bij de vitamine c.

Maar voor lange kuren wil ik eerst wel verzekerd zijn dat ik mezelf niet iets toe zit te dienen dat mijn lichaam tegenwerkt.

Lees ik nu slechte resultaten van het apperaat? Blij dat ik het niet gekocht heb dan, het was hier in Almere-Muziekwijk niet meer voorradig.

Wel stil nu op het forum.

Komt het vanavond op journaal trouwens? NOS?

Fijn weekend allemaal, Aagje

Ik heb alles laten testen (dat is van mij uit puur op basis van vertrouwen, dat is mijn persoonlijke vertrouwen in iemand die het test: dus daar hoeft niemand zich verder iets van aan te trekken) ivm vitamine c (niet alleen vitamine c: je kunt het met meer dingen doen) liposomaal maken:

-i.p.v. soja lecithine is ei/eierdooier goed;

- heb ik ivm ei / liposomaal c dan het ultrasone apparaat nog nodig/ ja

- of is de blender genoeg/nee

- en is het liposomale effect van de vitamine c dan ook gelijk aan dat van de sojalecithine / zonnebloemlecithine die gehomogeniseerd is in het ultrasone apparaat ?/ ja

- kan ik dus echt niet goed tegen die liposomale c van sojalecithine/ nee, slecht /

- zonnebloemlecithine/ nee, slecht

- moet het ei rauw zijn/ ja

- of kan het ook met gekookt ei/ nee

ik moet de verhoudingen nog beter laten testen.

en ik ga ook nog opnieuw vragen over olijfolie.

Hey Lievergezond...dan ga ik het zo eens proberen..

1/4 teaspoon vit. C oplossen in water..dan blenderen met eigeel en in de ultrasonic.

En dan dapper zijn...want heb nog nooit een rauw eigeel op...

Dia.

p.s. de bril is niet erg..het is m'n computerbril maar.. :-)

Dia, ik ben ook helemaal geen ster met rauw ei!

En raar maar waar, maar die persoon die het getest heeft die test rauwe eieren meestal ook als niet goed voor de gezondheid.

Tja, dus dat is dan wel raar.

Maar goed, ik denk dat het dan voor dit doel wel als enige goed werkt in de zin van liposomaal maken van vitaminen en kruiden bijv.

Hoe kom je op de verhoudingen uit die je nu beschrijft?

Gelukkig dat het je computerbril dan maar betrof zeg!

Hier in mijn stad staan de ultrasone reinigers trouwens nog gewoon in de schappen bij het kruidvat.

die 1/4 teaspoon staat aangegeven op het potje vit. C poeder van Solgar..dan krijg

je per keer 1125 mg vit. C binnen.

Ik doe dit nu met 1/8 teaspoon..'s morgens en 's avonds.

Ineens die 1/4 ...is te erg...krijg ik meestal diaree..

Dus ben benieuwd hoe het met het rauwe ei gaat..

Dia.

Dia, ik had net een ingeving: de rauwe ei eerst ozoneren (of misschien het mengsel na het ultrasone reiningsbad).

Dan moet het toch goedkomen als het goed is? (dit ivm evt ongewenst bacteriegeweld).

Je had toch een ozonapparaat ook inmiddels?

Ik ga dit ook laten testen of het nodig is/ of misschien nuttig kan zijn.

http://zaplog.nl/zaplog/article/heeft_brit_78_zichzelf_genezen_van_ongeneeslijke_kanker

Alleen nu maar hopen dat-ie op een gegeven moment ook weer bouwstenen tot zich gaat nemen: dierlijke vetten en eiwitten in de vorm van vlees, zuivel etc.

Het is bekend dat 'rawfood' helend/zuiverend werkt maar daar kun je niet op blijven 'teren'. Dat hebben wij zelf meegemaakt na een rawfood periode. Uiteindelijk waren we heel erg mager, hadden het enorm koud en geen energie meer.

Dat werd gelukkig weer beter toen we weer 'normaal' (maar wel biologisch) gingen eten.

Maar fijn dat het deze mijnheer gelukt is (dat hij op die leeftijd het inzicht kreeg) en dat het ook in de publiciteit is gekomen.

Dat kan weer andere mensen triggeren.

Lia

Gerstegras zit boordevol cholorofyl en dat is tweedehands zuurstof. De zuurstof heeft hem genezen. Nu moet-ie inderdaad de juiste bouwstoffen tot zich gaan nemen.

Mike

Een vraag:

Is kanker niet een "veredelde griep" namelijk voor 1930 gingen mensen dood of echt ziek terwijl dat nu vrijwel niet meer is tenzij het op een van je organen slaat. Deze vraag ook naar aanleiding van de lezing op 9 sept van Mike waarin hij meld dat alleen voeding de boosdoener is ja natuurlijk is dat ook een hoofdoorzaak maar omdat er toen ook al massaal antibiotica & penicilline en eventueel de overige medicatie die toen werd gebruikt lijken die inderdaad de hoofdreden van de griep gedeeltelijk op gelost te hebben tenminste de ernst ervan. Daardoor een andere ziekte is ontstaan, die nu massaal tumor of kanker wordt genoemd.

De term "veredelde griep" heb ik in het verleden geregeld gehoord en gelezen.

Remco,

Zou je alsjeblieft wat meer punten en komma's in je teksten willen gebruiken.

Ik moet soms drie keer de teksten lezen maar dan komt het toch nog niet helemaal over zoals jij het waarschijnlijk bedoeld. :?

Voor de leesbaarheid zou het wel prettiger zijn.

Lia

Wat jij zegt Lia dat wilde ik nog toevoegen. Maar ik dacht dat zal iemand anders wel doen ;-)

Ik kan het wel met Remco eens zijn. Kanker is zo'n beetje het eindstadium van alle ziekte die eraan vooraf gegaan is, of beter: het eindstadium van ongezondheid/toxiciteit die het lichaam met alle eraan vooraf gegane aandoeningen niet heeft kunnen oplossen.

Hilda

Ik denk dat interpunctie Remco's sterkste kant niet is. What's in a name. De verkeerd gespelde zoiezo, zo wie zo, sowiezo, so ie zo's vliegen je hier ook om de oren. Om maar niet te spreken van de d's en t's die achter werkwoordsvormen verschijnen waar ze niet thuishoren. Geen mens die hierover valt. Dat Lia Remco vraagt op te letten lijkt me prima maar (sorry Debsy, om even door te zeuren), het moet zijn:

"Wat jij zegt Lia, dat wilde ik nog toevoegen maar ik dacht: 'dat zal iemand anders wel doen'."

(Shoot me!)

Hilda

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan