kanker natuurlijk genezen

Ik bedoel min of meer te zeggen dat je je beter kan richten op zaken waar je wel invloed op hebt dan zaken waar je helemaal niets aan kan doen. Ja, we leven in een corrupte maatschappij, ja we worden financieel uitgekleed en ik zie niets wat wij daarin kunnen veranderen behalve de manier waarop we er zelf in staan.

De mensen doen hier (en bij Zaplog en bij QFF) aan bewustzijnsverruiming en ik voel steeds meer vrijheid naarmate ik meer weet over voeding en gezondheid, alle mysterien van nu en vroeger. De geheimen worden ontsluierd.

Zojuist gebeld door een goede vriend. Zijn moeder heeft chemobehandelingen gehad tegen kanker en was in eerste instantie genezen verklaard. Nu is de kanker terug. Ik wil hun graag helpen. Belangrijkste advies zal zijn om te kiezen voor ozontherapie in combinatie met H202. En natuurlijk het budwigpapje. De familie woont in Noord Nederland. Heeft iemand hier ervaring met ozontherapie en kan het beste worden gekozen voor Duitsland of Nederland op dit gebied. Alle andere tips zijn welkom.

Satfat,

Ik hoop dat je haar kunt helpen en dat ze dingen van je aan wil nemen. Want buiten ozontherapie en H2O2 zal ook haar voedingspatroon drastisch moeten veranderen.

Alle suikers eruit, want suiker voedt kanker. Je kunt heel veel zuurstof inbrengen maar als je daarnaast suikers blijft eten.......

De vetten verhogen en uiteraard verse producten en zoveel mogelijk biologisch. Geen koffie, niet roken (als ze dat al doet) en geen alcohol. Verder de nachtschades laten voor wat ze zijn.

En de rest qua voeding weet jij natuurlijk ook zo ondertussen wel.

Ik hoop dat ze de stress uit haar leven kan weren en de rust kan vinden om aan haar genezing te werken.

Wat Ozon betreft: ik geloof dat ze in Duitsland een grotere hoeveelheid bloed ozoneren dan in NL.

Bovendien doen ze dit in Duitsland al veel langer, dus ik zou voor Duitsland kiezen.

Lia

Dag Satfat,

Het boek eten tegen kanker van R. Béliveau, D. Gingras & Denis Gingras is in dit stadium een aanrader en zou ik zo snel mogelijk bij hen in huis zien te krijgen. Deze Canadese artsen gaan dieper in op de voeding die in de behandeling van kanker succesvol is. Zij hebben hier heel wat onderzoek naar gedaan en hiermee de levenskwaliteit van heel wat kankerpatiënten aangenamer gemaakt.

Naast suikervrij en koolhydraatarme voeding - vooral Omega-3-rijke voeding nuttigen. Teveel omega-6 ten opzichte van omega-3 werkt nl. ook ontstekingen en kanker in de hand. Dit houdt in zoveel mogelijk de inname van voeding met Omega 6 (zonnebloemolie, maïsolie) beperken en veel roomboter eten van koeien die met gras gevoederd zijn. Zuivere extra vierge kokosolie is het beste kankerbestrijdende vet. Ook volgende zaken meenemen : zoveel mogelijk inname van o.a. kurkuma en venkel als kruid. Bessen, frambozen, kefir zijn ook heilzaam. Tevens mag de moeder geen magnetron in haar keuken gebruiken want deze doet afbreuk aan al het goede van de voeding.

Laten we hopen dat je iets met deze informatie kan bereiken.

@ Poekie en @ Vivianne

Bedankt voor de informatie. Ik ga een document voor hun opstellen met daarin alle tips omtrent voeding en zuurstoftherapie.

zonnebloemolie en maisolie niet alleen beperken maar helemaal weggooien.

Over omega-6: als je alle pakjes met barcode vermijdt en verse producten koopt krijg je ook niet teveel omega-6 binnen.

En nu niet zeggen, ja maar roomboter heeft ook een barcode. Als je het bij de boer koopt zit er geen barcode op. :roll:

Lia

@Satfat, AMANDELPITTEN!!!

heb er al veel goede dingen over vernomen.

http://boinnk.nl/blog/tag/amandelpitten/

http://zaplog.nl/zaplog/article/bittere_abrikozenpitten_ervaringen

Asperges tegen kanker!

http://www.wanttoknow.nl/overige/asperge-tegen-kanker/

Quote:
Asperge bevat namelijk een flinke hoeveelheid eiwit-histonen, die verbonden zijn met de regulering van de celgroei.

De US National Cancer Institute heeft aangegeven, dat asperge de hoogste hoeveelheid glutationen van alle voedingsmiddelen bevat, welke als een van de meest effectieve lichaamsstoffen wordt beschouwd i.v.m. anti-carcinogene- en antioxydant werkingen!

Kwam dit filmpje tegen. Elke kanker kan in een paar weken worden genezen....

Moest aan dit topic denken,wellicht al bekend hier!

Over filmpje van Tizz:

Wat zegt ie vanaf 4:45 over tafelzout?

"30% glas, 30% zand de rest zout", wat bedoelt hij daarmee?

Ik kan me wel vinden in zijn uitspraak: "if nature creates a problem, nature creates a solution". Jammer alleen dat hij voorstander is van een vegetarisch raw food voedngspatroon.

Heb ook weer veel gelezen over Cayennepeper, werkelijk een wondermiddel, bevat veel vitamine C, ok nachtschade maar als je er kanker mee kunt genezen en hartfalen, hogebloeddruk etc dan is het toch te proberen?

www.happynews.nl/2009/03/02/de-genezende-kracht-van-cayennepeper

http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.nl/2010/09/cayenne-chilipeper-genezende-kracht.html

Quote:
AMANDELPITTEN!!!

heb er al veel goede dingen over vernomen.

Niet doen. Fytinezuur.

Mike

Maar Mike weegt met deze dingen niet de voordelen tegen de nadelen, er zijn immers enorm wat succesverhalen op het internet.

Je kan ze toch ook weken en vliesje eraf wil je het helemaal goed doen..

zijn die succesverhalen niet over abrikozenpitten? en ik dacht ook dat de fytinezuur vooral in het vliesje zat.

En ergens gelezen dat .... vitamine C fytinezuur neutraliseerd.

Arjan

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan