Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
En bestralingen ook. Ik had geen kanker maar ben wel bestraald. allemaal uit voorzorg. Kassa.
schade door bestralingen herstellen?

Ingrediënten van zonnebrand zijn o.a:

• Butyl methoxydibenzoylmethane
  • Phenylbenzimidazole sulfonic acid
  • Benzophenone-3
  • Octocrylene
  • Ethylhexyl methoxycinnamate
  • titaandioxide
  • zinkoxide
  • Butyl methoxydibenzoylmethane
  • Ethylhexyl salicylate
  • Octocrylene
  • Linalool
  • Limonene
  • Benzyl alcohol
  • Citronellol
  • Benzyl salicylate
  • Geraniol.
  • oxybenzone (benzophenone-3)
  • octinoxate (ethylhexyl methoxycinnamate)

Klinkt iig top :)
Ja hier kwam ik onlangs ook achter. Het slaat ook op je ogen. Had het laatst een keer opgedaan werd gelijk beroerd. Had het eraf gewassen en wat kokosolie opgesmeerd. Nu op zoek naar beter alternatief.

Ja hier kwam ik onlangs ook achter. Het slaat ook op je ogen. Had het laatst een keer opgedaan werd gelijk beroerd. Had het eraf gewassen en wat kokosolie opgesmeerd. Nu op zoek naar beter alternatief.
Je komt er dus nu pas achter, na jaren op dit forum, je smeert een goed alternatief op en dan NOG schrijf je : nu op zoek naar een beter alternatief. ????

Een metronoom is stabieler.

Dit is hem : Maarten zal tijdens de Vegan Night een college geven over de gezondheidsvoordelen van veganistische voeding.

Ik lees zeker wel iets voordat ik het post.

Die zin over voeding voor 90% plantaardig heb ik nergens gezien. was geinteresseerd in de bloedonderzoeken enz.

Wat betreft voeding zijn er altijd al vele ideen geweest en later weer veranderd. Ik hou dus een slag om mijn arm. Grotendeels plantaardig is dus niet helemaal plantaardig.
En in ieder geval zonder medicijnen. Waar vind je dat nog?
Oh ja, hij heeft het over chloordioxide. Heel apart.
Het was me eerlijk gezegd ontgaan dat hij zo achter de ideen van veganistisch stond.
Keek naar andere dingen op zijn site.

Ik ben nu begonnen met CDS. alles op de gok.
waarom?
verklevingen.
Ik dacht dat ik alles onder controle had gekregen.
Mijn buik en darmen zijn slechter dan ooit.

Ik zit nu te lezen bij forefronthealt (uitsuitend over schildklier) en die site heeft heel aparte ideen over de schildklier en behandeling. allemaal uitgebreid toegelicht . Als iets me aanstaat doe ik het gewoon.

Laatst bewerkt:
ZWITSERLAND IS HET EERSTE LAND TER WERELD DAT MAMOGRAFIE VERBIEDT

Screeningsdiensten zijn ook opgeschort in delen van Canada, Italië, Schotland en Australië 👍

— 50-60% van de "positieve" resultaten zijn onjuist! De diagnose wordt dus gesteld
"borstkanker" bewijst in 50-60% van de gevallen dat het er helemaal niet was.
— bij onderzoek wordt de borst samengedrukt met een groot gewicht van 10 кРа (1019 kg/m2) en vervolgens wordt een gezond, zeer gevoelig borstweefsel gebombardeerd met radioactieve straling!
— stimuleert tumorgroei en verspreiding van metastasen!
– Uit onderzoek gedaan op 690.000 records blijkt dat een groot aantal borstkanker bij volkomen gezonde vrouwen ontstaat na mammografie!!!

Oorspronkelijk dus M1 prostaatdiagnose

Laatste bloedresultaten :
alles zo goed als normaal
PSA (prostaat) op nog slechts 9 (komende van 1900), dit zal zeer waarschijnlijk wel te wijten zijn aan de hormonenkuur. (normale waarde tot 3, leeftijd rond de 80 mag 5 bedragen). Maw nog licht verhoogd.

Scans en dergelijke :

Een aanzienlijke afname van adenopias supracliviculares en mediastinium, van 23mm naar 10mm
Verdwijning van de vochtophoping tussen longen en wand van de borstholte
Geen longknobbles
Het interstitium is de extracellulaire ruimte, de ruimte buiten de cellen van een weefsel. Het speelt een rol in de uitwisseling van aanvoer- en afvalstoffen van een meercellig organisme. is dalend
Lever normaal, hepatitische kisten zonder verandering
Bloedvaten dat bloed van het spijsverteringskanaal, de milt en de alvleesklier naar de lever transporteert, en gal normaal
Aanzienlijke afname van adenopias achter buikvlies van 3mm naar 1.7
Botaantasting hetzelfde
lichte afname van letsel aan borstbeen, ribbenkast en wervelkolom
grotere betrokkenheid van de heupen

metastatische verspreiding bot met weinig veranderingen

ZWITSERLAND IS HET EERSTE LAND TER WERELD DAT MAMOGRAFIE VERBIEDT

Screeningsdiensten zijn ook opgeschort in delen van Canada, Italië, Schotland en Australië 👍

— 50-60% van de "positieve" resultaten zijn onjuist! De diagnose wordt dus gesteld
"borstkanker" bewijst in 50-60% van de gevallen dat het er helemaal niet was.
— bij onderzoek wordt de borst samengedrukt met een groot gewicht van 10 кРа (1019 kg/m2) en vervolgens wordt een gezond, zeer gevoelig borstweefsel gebombardeerd met radioactieve straling!
— stimuleert tumorgroei en verspreiding van metastasen!
– Uit onderzoek gedaan op 690.000 records blijkt dat een groot aantal borstkanker bij volkomen gezonde vrouwen ontstaat na mammografie!!!

Komt van facebook

En is fout. Komt uit een onderzoek van reeds 2013 gebaseerd op gegevens van eind jaren 80 begin jaren 90 en er wordt gesuggereerd pm te verminderen.

Komt blijkbaar om de x jaar terug op facebook

Iemand hier al van gehoord :

1720105743031.png

Voor een volledige genezing raadde hij aan om 42 dagen lang alleen thee en sappen te drinken die bereid waren volgens zijn recept.

Om het sap te bereiden heb je nodig
- 300 gram rode bieten
- 100 gram wortelen
- 100 gram selderwortel
- 70 gram vers aardappelsap
- 30 gram radijs

Opmerkingen:
aardappelen zijn optioneel, met uitzondering van leverkanker, waar aardappelen een belangrijke rol spelen.

Bereidingswijze:
Pers met behulp van een sapcentrifuge het sap uit alle bovenstaande producten. Bewaar het in een afgesloten glazen pot in de koelkast. Drink het sap de hele dag door in 1-2 slokjes. Gebruik in plaats van water thee van geneeskrachtige kruiden: salie, brandnetel, heermoes.

jvg het gaat dus hartstikke goed met die M1 diagnose.
Wat zeggen de artsen daarvan?
Voelt hij zich ook beter?

Rudolf Breus?
Of dit zo goed is als men beweert, geen idee.
Maar groentesappen worden zowiezo vaak gepromoot. en men ziet door de bomen het bos niet meer .,
Selderij-sap moet ook zo gezond zijn. Als ik die ziektes zou hebben zou ik het gewoon proberen.

jvg het gaat dus hartstikke goed met die M1 diagnose.
Wat zeggen de artsen daarvan?
Voelt hij zich ook beter?
Het gaat zeker niet slecht, tot inderdaad goed zelfs. Hij voelt zich wel goed, eet goed ed

Het enige probleem is de pijn in de heup, die zelfs soms vrij erg is. Een een heupoperatie kan nu nog niet daar die heup ook ergens op bevestigd moet worden en daar zit dus ook uitzaaiing.

Als pijnstiller neemt ie dus paracetemol en soms iets anders wat ik zo niet van buiten weet. Alles mag ook niet met die hormonenbehandeling.
Morfine mag ook, maar dat is er precies iets over misschien.

Nu weer even de fenbendazole en IVM/AVM terugschroeven.

Fenben van 5x 222mg , nu naar 4x voor 4 weken, dan 3x voor 3w, dan 2x voor 2w en dan 1x om dan weer op te schroeven

IVM/AVM idem, van 6 dagelijks , naar 5, 4, 3 en 2

De rest blijft gelijk (Vit C/D, zink, magnesium en van Real Roots prostaat, lever, bloed)
En de adrenal ipv de PRednison.

Die prednison zijn ze blijkbara verplicht voor te schrijven bij de hormonenbehandeling.

Het enigste wat me dus zorgen baart nu is de pijn.

Misschien een Crespine Gel injectie, is een hyaluronzuur voor intrarticulair gebruik.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan