NIEUW ARTIKEL: FENBENDAZOLE bij kanker in stadium 4 - de Stanford University Case Series van 2021 waar u nog nooit van gehoord heeft - Wat is het "Stanford Fenbendazole Protocol"?
Ik wed dat je nog nooit van het "Stanford Fenbendazole Protocol" voor de behandeling van kanker hebt gehoord.
Toch bestaat het. Maar het wordt zwaar onderdrukt door zoekmachines en mainstream Oncology, vooral in de Verenigde Staten en Canada.
In 2021 publiceerde een groep van de afdeling Geneeskunde van het Stanford University Medical Center een serie casussen over een 'verboden' hergebruikt medicijn: Fenbendazole.
Ze schreven over 3 gevallen van patiënten met kanker in stadium 4 die zichzelf behandelden en hun kanker genazen
Geval 1: 63-jarige man met niercelcarcinoom stadium 4 (heldercellig), een massa van 5,3 cm en uitzaaiingen in de pancreas en het bot, bij wie 3 chemotherapiebehandelingen niet aansloegen.
Hij bereikte remissie met 1000 mg Fenbendazole driemaal per week en zijn tumoren krompen drastisch.
Geval 2: 72-jarige man met urotheelcarcinoom van de urethra stadium 4, met ontwikkeling van long-, lymfeklier- en hersenmetastasen.
Radiotherapie, carboplatine, paclitaxel, pembrolizumab en 6 cycli gemcitabine en cisplatine hebben bij hem niet geholpen
Begonnen met 1000 mg Fenbendazole oraal 3 dagen per week, Vitamine E 800 mg per dag, Curcumine 600 mg per dag en CBD-olie
Op de CT-scan was te zien dat de tumor 2 cm in de aortocavakliermetastasen krimpte totdat deze verdwenen was (complete radiografische respons).
Geval 3: 63-jarige vrouw met urotheelcarcinoom van de blaas stadium 4, met een tumor van 7,5 cm en uitbreiding naar de bekkenzijwand.
Ze nam drie keer per week een combinatie van chemotherapie MET 1000 mg fenbendazol.
Vervolg-CT toonde geen bewijs van ziekte
We worden nu geconfronteerd met een tsunami van kanker, die voor een groot deel te wijten is aan de COVID-19 mRNA-vaccins van Pfizer en Moderna. Deze veroorzaken zeer agressieve vormen van kanker, ook wel turbokanker genoemd.
De top 5 Turbo Cancers zijn:
1. Lymfoom
2. Glioblastoom en hersentumoren
3. Borstkanker (meestal triple-negatieve TNBC)
4. Darmkanker
5. Longkanker (NSCLC)
De top 10 Turbo Cancers is als volgt:
Leukemieën
Sarcomen
Melanomen
Testiculair en ovarium
Nier (niercel)
Elke kankerpatiënt MOET een alternatieve behandelmethode krijgen, die gelijktijdig met conventionele chemotherapie, radiotherapie of immunotherapie kan worden gegeven, zoals de Stanford Group aantoonde.
Op 1 augustus 2024 ben ik begonnen met kankerconsultaties met hergebruikte medicijnen, en hoewel ik overweldigd ben door de vraag, waardeer ik ieders ongelooflijke steun op deze reis