In zijn geval kan ik niets zinnigs zeggen over pijn. Wat ik wel weet dat massages kunnen helpen. of acupunctuur. Ik denk nog aan pijnstillende kruiden o.i.d. Van wilgenbast maken ze aspirine. Ik drink het zelf, is een milde thee.
Is het een plek waar hij zelf bij kan. Dus zelf masseren?
Prednison verplicht? stiekem niet nemen?
Vandaag had ik acupunctuur. darmen geven pijn in mijn been en is nu grotendeels weg. .
Ook was ik ooit bij een zeer speciale fysio man. drukt bv ergens op voet, au au au en drukt op een corresponderen pijn ergens anders in het lichaam. Hij kent dus de correponderende punten in het lichaam. zelfde als acupunctuur.
Heb je wel eens zo,n poppetje gezien? Vol met energie-lijnen.
Wat zei mijn ziekenhuis destijds? Daar doen we niet aan.
Uitzaaiiingen in de heup is natuurlijk wel heel iets anders.
Ik las dat NAC ingezet kan worden tegen verklevingen.
Voor mezelf heb ik Lidocaine vaselinecreme 3% FNA in huis. Geen idee of dat door de huid genoeg pijn kan stillen. Ik ga nu mijn knie even smeren en uitproberen.
Eerlijk gezegd JVG ik vind het al knap dat jullie (jij) zoveel extra kunnen doen
.
Is het een plek waar hij zelf bij kan. Dus zelf masseren?
Prednison verplicht? stiekem niet nemen?
Vandaag had ik acupunctuur. darmen geven pijn in mijn been en is nu grotendeels weg. .
Ook was ik ooit bij een zeer speciale fysio man. drukt bv ergens op voet, au au au en drukt op een corresponderen pijn ergens anders in het lichaam. Hij kent dus de correponderende punten in het lichaam. zelfde als acupunctuur.
Heb je wel eens zo,n poppetje gezien? Vol met energie-lijnen.
Wat zei mijn ziekenhuis destijds? Daar doen we niet aan.
Uitzaaiiingen in de heup is natuurlijk wel heel iets anders.
Ik las dat NAC ingezet kan worden tegen verklevingen.
Voor mezelf heb ik Lidocaine vaselinecreme 3% FNA in huis. Geen idee of dat door de huid genoeg pijn kan stillen. Ik ga nu mijn knie even smeren en uitproberen.
Eerlijk gezegd JVG ik vind het al knap dat jullie (jij) zoveel extra kunnen doen
.