Kanker

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
In zijn geval kan ik niets zinnigs zeggen over pijn. Wat ik wel weet dat massages kunnen helpen. of acupunctuur. Ik denk nog aan pijnstillende kruiden o.i.d. Van wilgenbast maken ze aspirine. Ik drink het zelf, is een milde thee.
Is het een plek waar hij zelf bij kan. Dus zelf masseren?
Prednison verplicht? stiekem niet nemen?
Vandaag had ik acupunctuur. darmen geven pijn in mijn been en is nu grotendeels weg. .
Ook was ik ooit bij een zeer speciale fysio man. drukt bv ergens op voet, au au au en drukt op een corresponderen pijn ergens anders in het lichaam. Hij kent dus de correponderende punten in het lichaam. zelfde als acupunctuur.
Heb je wel eens zo,n poppetje gezien? Vol met energie-lijnen.
Wat zei mijn ziekenhuis destijds? Daar doen we niet aan.

Uitzaaiiingen in de heup is natuurlijk wel heel iets anders.
Ik las dat NAC ingezet kan worden tegen verklevingen.

Voor mezelf heb ik Lidocaine vaselinecreme 3% FNA in huis. Geen idee of dat door de huid genoeg pijn kan stillen. Ik ga nu mijn knie even smeren en uitproberen.

Eerlijk gezegd JVG ik vind het al knap dat jullie (jij) zoveel extra kunnen doen

.
 

Andreas Kalcker adviseert door de hele wereld Chloordioxide. Heeft de Nobelprijs ermee gewonnen. Hoofdzakelijk kanker. Mocht je het willen doen, gaat reguliere artsen niets aan, die hebben de ballen verstand. .
 

Andreas Kalcker adviseert door de hele wereld Chloordioxide. Heeft de Nobelprijs ermee gewonnen. Hoofdzakelijk kanker. Mocht je het willen doen, gaat reguliere artsen niets aan, die hebben de ballen verstand. .

Hij neemt al H202 (12%) 3x rond de 30druppels, hoger geraakt ie niet.
 
NAC lijkt me iets heel anders dan H202. Maar ik ben ook maar een leek.
Als het om mijzelf zou gaan zou ik het desnoods afwisselen.
En bij NAC praten ze over te veel paracetamol.
Zat net te lezen over prednison. Moet je niet willen.
Ik meen dat er op dit forum ergens over de verslaving van die middelen wordt gesproken.
En de bijwerkingen.
 
Het BIOK instituut adviseerde mij PEA. Zeer interessant. Nooit iets mee gedaan.


En Naldextrone.

LDN – Low Dose Naltrexone – BeterKliniek


WEBLage dosis naltrexon (LDN) is een medicijn dat kan helpen in de behandeling van uiteenlopende vormen van kanker, aandoeningen aan het centrale zenuwstelsel, auto-immuunziektes en verschillende andere aandoeningen.

Even snel gekeken naar LDN. staat me niet aan.
  • Geschatte leestijd: 9 min.
 
In zijn geval kan ik niets zinnigs zeggen over pijn. Wat ik wel weet dat massages kunnen helpen. of acupunctuur. Ik denk nog aan pijnstillende kruiden o.i.d. Van wilgenbast maken ze aspirine. Ik drink het zelf, is een milde thee.
Is het een plek waar hij zelf bij kan. Dus zelf masseren?
In zijn geval kan ik niets zinnigs zeggen over pijn. Wat ik wel weet dat massages kunnen helpen. of acupunctuur. Ik denk nog aan pijnstillende kruiden o.i.d. Van wilgenbast maken ze aspirine. Ik drink het zelf, is een milde thee.
Is het een plek waar hij zelf bij kan. Dus zelf masseren?
Vandaag had ik acupunctuur. darmen geven pijn in mijn been en is nu grotendeels weg. .
Ook was ik ooit bij een zeer speciale fysio man. drukt bv ergens op voet, au au au en drukt op een corresponderen pijn ergens anders in het lichaam. Hij kent dus de correponderende punten in het lichaam. zelfde als acupunctuur.
Heb je wel eens zo,n poppetje gezien? Vol met energie-lijnen.
Wat zei mijn ziekenhuis destijds? Daar doen we niet aan.

Uitzaaiiingen in de heup is natuurlijk wel heel iets anders.
Ik las dat NAC ingezet kan worden tegen verklevingen.

Voor mezelf heb ik Lidocaine vaselinecreme 3% FNA in huis. Geen idee of dat door de huid genoeg pijn kan stillen. Ik ga nu mijn knie even smeren en uitproberen.

Eerlijk gezegd JVG ik vind het al knap dat jullie (jij) zoveel extra kunnen doen

.

In zijn geval kan ik niets zinnigs zeggen over pijn. Wat ik wel weet dat massages kunnen helpen. of acupunctuur. Ik denk nog aan pijnstillende kruiden o.i.d. Van wilgenbast maken ze aspirine. Ik drink het zelf, is een milde thee.
Is het een plek waar hij zelf bij kan. Dus zelf masseren?
👆
Dit zijn we al voorbij, dat helpt al niet meer.



Prednison verplicht? stiekem niet nemen?
👆
Wordt ook niet meer genomen, adrenal in de plaats



Ik denk dat het die Crespine gel gaat worden als dat nog kan uiteraard.
 

De schokkende waarheid over huidkanker: wat u niet wordt verteld over de zon

Is alles wat ons is verteld één grote leugen? Het antwoord lijkt een volmondig ja te zijn.

Terwijl het publiek voortdurend wordt verteld de zon te vermijden om huidkanker te voorkomen, vertellen ze je niet dat zonlicht misschien wel de belangrijkste voedingsstof voor het menselijk lichaam is.

En begrijp dit: het vermijden van zonlicht kan het risico op vroegtijdig overlijden verdubbelen, en het verhoogt ook het risico op alle andere vormen van kanker.

Zonlicht ook:

• is van cruciaal belang voor de geestelijke gezondheid
• vermindert het risico op borstkanker
• is essentieel voor de cardiovasculaire gezondheid
• verlengt iemands levensduur
• is van cruciaal belang voor de vruchtbaarheid van mens en dier
• stimuleert de productie van vitamine D
• is essentieel voor een goede werking van het immuunsysteem

Dus waarom al die angstzaaierij? Het antwoord lijkt te zijn ‘volg het geld’.

Een arts uit het Midwesten schrijft:

“Er werd een opmerkelijk geavanceerde PR-campagne gelanceerd om de samenleving te transformeren ten behoeve van de [dermatologische] industrie.”

De demonisering van de zon heeft ‘de dermatologen in staat gesteld zichzelf als helden op te werpen en zoveel mogelijk angst voor de zon aan te wakkeren – vooral omdat een psychologische investering die ze moesten doen door voortdurend zonnebrandcrème op te smeren ervoor zou zorgen dat ze eerder naar hun huisarts zouden gaan. dermatoloog.”

Bovendien heeft de angstcampagne voor huidkanker “een enorme verkoopkanaal gecreëerd door een enorm aantal routinematige huidonderzoeken van het hele lichaam te mogen doen (bij verder gezonde personen) en daardoor een enorme hoeveelheid potentiële kankers te hebben die biopsie of accijns (verwijderen) vereisen. .”

Ten slotte heeft de oorlog tegen zonlicht hen in staat gesteld “mee te liften op de angst die de medische industrie rond kanker op de markt heeft gebracht om het vragen van veel geld te rechtvaardigen om iets twijfelachtigs te doen om kanker te voorkomen en om elke patiënt daarin te laten meegaan zodra hij de gevreesde berichten hoort.” 'c'-woord.”

Dus daar heb je het. Nu begrijp je waarom ze willen dat je bang bent voor de zon en giftige zonnebrandcrème gebruikt.

Lees het hele meesterlijke artikel van
@MidwesternDoc
 
Zelf wist ik dit al en ging naar het strand zonder te smeren. Wel een blouse na een half uurtje aantrekken.
War deden de oermensen? Ik meen dat olijf-olie wel oke is.
Op mijn gezicht smeer ik al jaren meteen in de ochtend pure olie. Poets het later weer af. klaar.
Mijn huid? prima prachtig.

f
 

Voor iedereen die met kanker te maken heeft...
Hier zijn een paar handige tips:

Ten eerste, laat ze de tumor niet "testen". Tumoren zijn de manier waarop het lichaam ons beschermt tegen het toestaan dat de CA-cellen het lichaam doorkruisen en gezonde cellen muteren.
Zodra het is doorboord voor "testen", reizen de cellen en veroorzaken de beestjes meer problemen. (Waarom niet toch? Het is een racket dat $ verdient.)

1A. KANKER IS EEN PARASITE. Start met Ivermectine (dosering 13.00 uur op basis van lichaamsgewicht) en Fenbendazol (dosering 1 pil van 222 mg/dag gedurende 6 dagen, sla de 7e over om het nierstelsel te laten rusten).

2e, STOP MET ALLE SUIKERS. CA houdt van suiker in ALLE VORMEN.

3e, WATERSTOFPEROXIDE: H202 heeft het extra zuurstofmolecuul waar CA niet tegen kan. Doe het op een watje, of was een doekje voor grotere oppervlakken en wrijf over de hele huid. 3x/dag, vooral als u niet in bad of onder de douche bent, omdat uw poriën dan open zijn en gemakkelijker in de bloedbaan terechtkomen. De huid absorbeert de HP en doodt de CA-cellen vrijwel onmiddellijk.

4e, ALKALINE WATER: CA kan niet overleven in een alkalisch lichaam. Begin de hele dag consequent alkalisch water met citroen te drinken. Citroen is een zuur buiten het lichaam, maar het zoutzuur in je maag zet het om in een alkalische base. Dit reist door je bloedbaan en zal helpen de vieze stoffen uit te roeien.

5e, DETOX-BADEN: 1 kopje zuiveringszout, 1 kopje borax, 1 kopje Epsom-zout en bentonietklei. Trek het heetste bad dat je kunt bedenken... Geniet zo lang als je kunt, zo heet als je kunt, en het zal helpen om de CA en de nanodeeltjes (gr@phine oxide) uit het lichaam te ontgiften. Doe dit minimaal 2-3x per week.

6e, De GROTE BOMBER: VITAMINE B17 waarvan NIEMAND wil dat IEDEREEN het weet!
Appelzaden, abrikozen-, perzik- en pruimenpitten - ALLES! Je kunt ze krijgen op Cabalazon of op een andere plaats online. De vitamine B17 is uit onze kennis verwijderd, omdat: GROTE pHARMa. Een kwart theelepel poeder per dag, of gewoon een paar abrikozenpitten eten gedurende de dag (zoals 3 of 4), zal ook de CA uitroeien.

Ik haat het echt dat niet-vermoedende mensen te maken hebben met alle biowapens. De turbokankers maken er allemaal deel van uit. ..

We hebben nu LEGIT CURES. Er is niet langer behoefte aan chemo en bestraling, die niets anders doen dan het goede weefsel doden. Op 9/10 gaat de patiënt over van chemo- en stralingsvergiftiging dan van de daadwerkelijke kanker.

Vóór BIG pHARMa kregen CA-patiënten twee grote flessen peroxide en een zak met wattenbolletjes. Ze moesten deze dagelijks gebruiken en binnen twee weken terugkomen om te zien dat de ziekte voor 100% genezen was.
 

Voor iedereen die met kanker te maken heeft...
Hier zijn een paar handige tips:

Ten eerste, laat ze de tumor niet "testen". Tumoren zijn de manier waarop het lichaam ons beschermt tegen het toestaan dat de CA-cellen het lichaam doorkruisen en gezonde cellen muteren.
Zodra het is doorboord voor "testen", reizen de cellen en veroorzaken de beestjes meer problemen. (Waarom niet toch? Het is een racket dat $ verdient.)

1A. KANKER IS EEN PARASITE. Start met Ivermectine (dosering 13.00 uur op basis van lichaamsgewicht) en Fenbendazol (dosering 1 pil van 222 mg/dag gedurende 6 dagen, sla de 7e over om het nierstelsel te laten rusten).

2e, STOP MET ALLE SUIKERS. CA houdt van suiker in ALLE VORMEN.

3e, WATERSTOFPEROXIDE: H202 heeft het extra zuurstofmolecuul waar CA niet tegen kan. Doe het op een watje, of was een doekje voor grotere oppervlakken en wrijf over de hele huid. 3x/dag, vooral als u niet in bad of onder de douche bent, omdat uw poriën dan open zijn en gemakkelijker in de bloedbaan terechtkomen. De huid absorbeert de HP en doodt de CA-cellen vrijwel onmiddellijk.

4e, ALKALINE WATER: CA kan niet overleven in een alkalisch lichaam. Begin de hele dag consequent alkalisch water met citroen te drinken. Citroen is een zuur buiten het lichaam, maar het zoutzuur in je maag zet het om in een alkalische base. Dit reist door je bloedbaan en zal helpen de vieze stoffen uit te roeien.

5e, DETOX-BADEN: 1 kopje zuiveringszout, 1 kopje borax, 1 kopje Epsom-zout en bentonietklei. Trek het heetste bad dat je kunt bedenken... Geniet zo lang als je kunt, zo heet als je kunt, en het zal helpen om de CA en de nanodeeltjes (gr@phine oxide) uit het lichaam te ontgiften. Doe dit minimaal 2-3x per week.

6e, De GROTE BOMBER: VITAMINE B17 waarvan NIEMAND wil dat IEDEREEN het weet!
Appelzaden, abrikozen-, perzik- en pruimenpitten - ALLES! Je kunt ze krijgen op Cabalazon of op een andere plaats online. De vitamine B17 is uit onze kennis verwijderd, omdat: GROTE pHARMa. Een kwart theelepel poeder per dag, of gewoon een paar abrikozenpitten eten gedurende de dag (zoals 3 of 4), zal ook de CA uitroeien.

Ik haat het echt dat niet-vermoedende mensen te maken hebben met alle biowapens. De turbokankers maken er allemaal deel van uit. ..

We hebben nu LEGIT CURES. Er is niet langer behoefte aan chemo en bestraling, die niets anders doen dan het goede weefsel doden. Op 9/10 gaat de patiënt over van chemo- en stralingsvergiftiging dan van de daadwerkelijke kanker.

Vóór BIG pHARMa kregen CA-patiënten twee grote flessen peroxide en een zak met wattenbolletjes. Ze moesten deze dagelijks gebruiken en binnen twee weken terugkomen om te zien dat de ziekte voor 100% genezen was.

Ik geloof ook niet helemaal dat dit alles oké is. Teveel basische stoffen maken het lichaam/maag te basisch waarbij de problemen alleen maar erger worden vermoed ik zo. Zou betaine hcl meer vertrouwen.
 
Gisteren bioresonatie en levende bloedanalys.

Uit bio bleek een beetje een prostaathyperplasie maar in algemeen vrij normaal. Faarnaast circulaire problemen en blijkbaar ademhalingsproblemen.

Uit bloed bleek dat de rode bloedlichamen opgestapeld zijn en niet bewegen. Vrij veel vrije radicalen en ook wat lymfeproblemen.

Zullen vit c maar eens wat opschroeven naar minumum 3gr of meer.
Zou NAC ook iets doen ?
En waarschijnlijk ook terug leren goed ademen, buikademhaling/Wim Hof
 
Levende bloedanalyse resultaten :

ACCUMULATIES IN rouleaux : onbalans van elektrische lading, onevenwichtige pH. Als ze erg overvloedig zijn, kunnen ze tot ziekte leiden.Het is een teken van oxidatieve stress, slechte doorbloeding en daardoor slechte zuurstofvoorziening voor cellen en weefsels.

I FUNGIËN : Over het algemeen kleiner dan de rode bloedcel: ze kunnen bruin, wit, zwart, rood of vertakt zijn.
Geassocieerd met immuundeficiëntie.
I - MYCOPLASMA BACTERIA: Aanwezigheid van structuren gedifferentieerd van rode bloedcellen, meestal kleiner van omvang waarvan de overvloed wijst op infectie door schimmels of bacteriën. Immuundeficiëntie
C - HYPOCHROMIE: (licht gekleurd monster): ijzertekort, sideroblastaire anemie,
thalassemie, chronische ziekten
C - PERIPHERAL SHINY SAMPLE: ophoping van residuen in de huid, medicijndeeltjes en chemicaliën in onderhuids weefsel.
C - GEEN STROOM: het bloed in het monster heeft niet de neiging om in stromen te bewegen. wordt geassocieerd met een gebrek aan bepaalde aminozuren. Als het gepaard gaat met een gebrek aan andere aminozuren veroorzaakt cognitieve functiestoornissen. Gebrek aan geheugen, nerveuze vermoeidheid.
D - RODE BLOEDCELLEN FRAGIEL, GEBROKEN MEMBRAAN. Overmatige oxidatie die scheurt het membraan en laat de celinhoud naar buiten stromen. Geassocieerd met de aanwezigheid van vrije radicalen.
D - HETEROGENE PLATEN: Moeilijkheden met het afvoeren van afvalstoffen. Geassocieerd met enzymtekort
D - Glimmende kristallen: dit zijn ophopingen van hyperreflecterend vetmateriaal die wijzen op een tekort aan vetmetabolisme: atherosclerotische plaque: gebrekkige vetvertering, biliaire insufficiëntie, veranderde pH, laag mineralengehalte, lever hypofunctie.
D - CHYLOMICRONEN: hun aanwezigheid wordt geassocieerd met een verstoord vetmetabolisme.
M - FIBRINE MASSEN: groot, breed, gebonden, wijst op een acute staat van ophoping van vrije radicalen, vermoeidheid.Ophoping van vrije radicalen, vermoeidheid, vergeetachtigheid, gewrichtspijn, slapeloosheid,
fibromyalgie.


INFLAMMATIE
I - RONDEN EN GESLACHTEN: Geassocieerd met plaatselijke ontsteking.
I - LUNDEN MET RESTEN VAN RODE GLOBULEN: Geassocieerd met gegeneraliseerde ontstekingstoestand.
I - GROEPEN MET RODE globulen GEAGLUTEERD OP DE GRENS: Geassocieerd met gegeneraliseerde ontstekingstoestand.
 
Toevoeging: snel delende cellen kom je vaak tegen op gebieden waarbij de natuur vindt dat er snel herstel nodig is: de cellen rond een bot breuk lijken precies op cellen die men typeert als kankers omdat ze snel delen: nee, ze zijn snel aan het delen om te herstellen.
 
Bioresonatie uitslag :

Dit zijn volgens mij belangrijke resultaten :

Mate van osteoporose 0,124 - 0,453 resultaat : 0,533
Botmineraaldichtheid 0,796 - 0,433 resultaat : 0,177

Lumbale calcificatie graad 4,326 - 7,531 resultaat : 8,33
Osteoporose coëfficiënt 2,019 - 4,721 resultaat : 6,19

Botalkalische fosfatase 0,433 - 0,796 resultaat : 0,333
Osteocalcine (BGP) 0,525 - 0,817 resultaat : 0,299
Herstelstatus lange botten 0,713 - 0,992 resultaat : 0,671

Calcium 1.219 - 3.021 resultaat : 3.004
IJzer 1,151 - 1,847 0,756
Zink 1,143 - 1,989 1,225
Selenium 0,847 - 2,045 0,565
Fosfor 1,195 - 2,134 1,512
Kalium 0,689 - 0,987 0,368
Magnesium 0,568 - 0,992 0,343
Koper 0,474 - 0,749 0,362
Kobalt 2,326 - 5,531 5 ,006
mangaan 0,497 - 0,879 0,787
jodium 1,421 - 5,490 5,262
Nikkel 2,462 - 5,753 3,531
Fluor 1,954 - 4,543 1,364
Molybdeen 0,938 - 1,712 1,266
Vanadium 1,019 - 3,721 3,623
tin 1,023 - 7,627 1,24
Silicium 1,425 - 5,872 0,895
strontium 1,142 - 5,862 3,645
boor 1,124 - 3,453 1,589

Vitamine A 0,346 - 0,401 0,323
Vitamine B1 2.124 - 4.192 2.365
Vitamine B2 1.549 - 2.213 1.544
Vitamine B3 14,477 - 21,348 9,96
Vitamine B6 0,824 - 1,942 1,16
Vitamine B12 6,428 - 21,396 16,797
Vitamine C 4,543 - 5,023 3,725
Vitamine D3 5.327 - 7.109 4.216
Vitamine E 4,826 - 6,013 5,146
Vitamine K 0,717 - 1,486 0,906
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.138
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan