butterfly2023
Well-known member
bij mij zijn problemen ontstaan na een operatie a/d vinger, ik vraag me af of ik baat zou hebben bij het curcumine supplement.Joe Tippens protocol is toch duidelijk genoeg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bij mij zijn problemen ontstaan na een operatie a/d vinger, ik vraag me af of ik baat zou hebben bij het curcumine supplement.Joe Tippens protocol is toch duidelijk genoeg?
Ook in de botten zijn de uitzaaiingen verminderd. Maw IVM en Fenben werkt wel degelijk wat dat komt volgens mij zeker niet door die hormoonpillen voor de prostaat, die doen enkel die PSA maar ´goed'', van 1900 destijds naar 1 nu, en verminderen de testosteron naar onder de 7, waar die eigenlijk tussen tss 240 en 825 dient te zitten.
Intussen zit ,mijn vader wel in de rolstoel omdat de heuppijn niet te harden is. Pijnstillers momenteek verhoogt naar 75mg fetanyl en eventueel bij momenten indien nodig extra morfine.
Heupoperatie zal wss nog steeds niet gebeuren doordat ze aan zullen wenden dat er nog steeds uitzaaiingen zijn. (en mss zelfs wel de leeftijd)
Misschien omdat sinds een aantal jaar de focus is komen te liggen op het drinken van (grote hoeveelheden) kangenwater als oplossing voor elk probleem.Waarom gebruikt niemand meer gelatine voor dergelijke problemen? En bottenbouillon soepen? Ik zou gelatine aangelengd met water en dan af laten koelen eten zoveel als nodig is. Rechtsdraaiende sappen zoals zuurkool sap, bieten sap, klein beetje sole en verder bouillons met rauw eidooiers zacht vlees en bittere groentes. Gember shotjes maken met evt curcuma erbij drinken of dat oplossen in de gelatine. Zilver water voor het opruimen van schimmels en gisten en een goeie kwaliteit probiotica. Zoals Mike ook geschreven heeft op voeding en gezondheid word de alvleesklier vaak vergeten. Candida is toch een voorloper van kanker.
Ik heb niet het hele verhaal van je vader gelezen maar wens jou en je familie sterkte hiermee.
Oh ja. En hoe komt men erbij dan dat dat DE oplossing is voor elk probleem? Net als al wormen kuurtjes?? Wie zegt dat dat de oplossing is voor ELK probleem? Volgens mij moet je voor kangen water een sterk maagslijmvlies hebben. Iets wat niet iedereen in deze tijd meer heeft. Volgens mij is dat de allereerste stap in combinatie darmen en alvleesklier. Ik denk dat die worm pillen jullie slijmvliezen verder stuk maken en de maagzuur productie ontneemt.Misschien omdat sinds een aantal jaar de focus is komen te liggen op het drinken van (grote hoeveelheden) kangenwater als oplossing voor elk probleem.
Ja dat idd gecombineerd met gelatine.Is gevriesdroogde rundertestikel een idee voor hem? Is te koop als supplement. Wel prijzig en een aantal pillen extra per dag, maar mogelijk wel van toegevoegde waarde.
Is gevriesdroogde rundertestikel een idee voor hem? Is te koop als supplement. Wel prijzig en een aantal pillen extra per dag, maar mogelijk wel van toegevoegde waarde.
Hij drinkt normaliter extra gelatine, en doet ook een rauw ei in zijn ontbijt. Sole ook al.Waarom gebruikt niemand meer gelatine voor dergelijke problemen? En bottenbouillon soepen? Ik zou gelatine aangelengd met water en dan af laten koelen eten zoveel als nodig is. Rechtsdraaiende sappen zoals zuurkool sap, bieten sap, klein beetje sole en verder bouillons met rauw eidooiers zacht vlees en bittere groentes. Gember shotjes maken met evt curcuma erbij drinken of dat oplossen in de gelatine. Zilver water voor het opruimen van schimmels en gisten en een goeie kwaliteit probiotica. Zoals Mike ook geschreven heeft op voeding en gezondheid word de alvleesklier vaak vergeten. Candida is toch een voorloper van kanker.
Ik heb niet het hele verhaal van je vader gelezen maar wens jou en je familie sterkte hiermee.
Kun je even snel aanhalen wat dit doet aub.Is gevriesdroogde rundertestikel een idee voor hem? Is te koop als supplement. Wel prijzig en een aantal pillen extra per dag, maar mogelijk wel van toegevoegde waarde.
Testikel kenmerkt zich door nutriënten die het testosterongehalte ondersteunen, de energiestofwisseling bevorderen en helpen bij het opbouwen van eiwitten.Kun je even snel aanhalen wat dit doet aub.