Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Kanker is genezing [zie Germaanse Geneeskunde].
Als IVM werkt tegen kanker, houdt dat mijns inziens in dat het genezing stagneert dan wel stopt.

MAAR

GEEN ENKELE van deze zijn gevaccineerd.

Mijn vader neemt nu gedurende 1j IVM en Fenben bij uitgezaaide prostaatkanker. (stage4). De kanker is niet meer gegroeid, en enkele uitzaaiingen zijn gehalveerd. Maar weg ? Verre van.

En in hoeveelheden die groter zijn.

vb IVM op en af gaande van 2 pillen tot 10 pillen per dag en Fenben gaande van 222mg tot 1110mg per dag

Maar, gevaccineerd, 2x

IVM ondersteunt de genezing omdat het de mytochondrische activiteit op celniveau ondersteunt. Het is geen onderdrukkend medicijn, het helpt het lichaam zichzelf te helpen.

Mike
Goed om te lezen dat IVM niet een onderdrukkend middel is, maar juist ondersteunt bij de genezing.

Kanker 'genezen' zoals de reguliere zorg dat voorstaat is immers alleen maar onderdrukking. Kanker is immers niet de vijand, maar de onderliggende [psychische] oorzaak.

Goed om te lezen dat IVM niet een onderdrukkend middel is, maar juist ondersteunt bij de genezing.

Kanker 'genezen' zoals de reguliere zorg dat voorstaat is immers alleen maar onderdrukking. Kanker is immers niet de vijand, maar de onderliggende [psychische] oorzaak.

Vandaag weer bij oncoloog geweest. Eens wat geinformeerd over Vit C intraveneus. Was volgens hem nutteloos is en geen bewijs voor is.
Ook eens gevraagd over die studie die ook hier recentelijk is gepost ivm FenBen en DON (Deoxynivalenol, 6-diazo-5-oxo-L-norleucine) : als dat (DON) zou werken hadden ze dat al wel geproduceerd en aan de man gebracht om er aan te verdienen.

Bloeduitslag is naar mijn inzicht goed.

Urea is te hoog
Creatinquinase (CK) is te laag, creatine is goed
Colesterol zit op 245, hun limiet is 200
Testosteron is uiteraad VEEL te laag door de hormoonbehandeling voor de prostaat, PSA is intussen ook goed.
Percentaje neutrofielen is net ietsje te laag
Adenosin Disfosfato of PDW, Bloedplaatjes distributiebreedte is ook net iets te laag

Het grootste probleem is de heuppijn en die kan door de metastasis niet geopereerd worden.

Uiteraard neemt ie hiervoor pijnstillers in, die al niet meer echt helpen. Worden nu vervangen door pijnpleisters.

Het grootste probleem is de heuppijn en die kan door de metastasis niet geopereerd worden.

Uiteraard neemt ie hiervoor pijnstillers in, die al niet meer echt helpen. Worden nu vervangen door pijnpleisters.
Net als aan de kanker is er voor de heuppijn een psychische oorzaak te vinden. Als je zoekt op 'heup' en 'site:germaansegeneeskunde.nl' vind je wel het een en ander; eigenwaarde inbreuk / conflict / onvermogen, mede ook op seksueel vlak. Niet zo verwonderlijk na de tover-PSA-test met bijbehorende vernietigende diagnoses en gesprekken.

Prostaat draait om verlies en verdriet, wat niet verwonderlijk is na het verlies van je moeder, de levensgezellin en wederhelft van je vader.

Ik hoop dat je vader in staat is om deze zaken onder de loep te nemen en niet dat hij zich alleen maar focust op een oplossing vanaf de zorg. Waak voor hun bedrijfsmatige instandhouden van hun klandizie. Hun middeltjes zijn er voor hun portemonnee immers.
Het fysieke steunen jullie met goede voeding ondertussen, maar mentaal lijkt er ook nog wel werk aan de winkel.

Veel sterkte Jim. Pas je ook goed op jezelf in de tussentijd?!

• Leuk
Waarderingen: JVG
ik heb eea gelezen over germaanse geneeskunde. Echter als je iets hebt een afwijking of b.v. (ik zal het woord niet noemen), in de darm, ontstaan NA rontgen en een operatie aan de hand, dan kan je dat niet wegkrijgen door germaanse geneeskunde toe te passen. Misschien dat ivm het verminderen doet.
Een vriend van mij (naam zal ik ook niet noemen), hamert er steeds op dat ik "ernaar moet laten kijken". Echter het symptoom bekijken en in die valkuil trapt menigeen gaat mij echt niet helpen. Dan krijg je, wat de reguliere geneeskunde doet, symptoombestrijding. Ze weten nooit de oorzaak en gaan snijden of bestralen. En dan ben je nog verder van huis.

Het enige wat ik nu kan bedenken is ivm zo nu en dan inzetten.

ik heb eea gelezen over germaanse geneeskunde. Echter als je iets hebt een afwijking of b.v. (ik zal het woord niet noemen), in de darm, ontstaan NA rontgen en een operatie aan de hand, dan kan je dat niet wegkrijgen door germaanse geneeskunde toe te passen. Misschien dat ivm het verminderen doet.
Een vriend van mij (naam zal ik ook niet noemen), hamert er steeds op dat ik "ernaar moet laten kijken". Echter het symptoom bekijken en in die valkuil trapt menigeen gaat mij echt niet helpen. Dan krijg je, wat de reguliere geneeskunde doet, symptoombestrijding. Ze weten nooit de oorzaak en gaan snijden of bestralen. En dan ben je nog verder van huis.

Het enige wat ik nu kan bedenken is ivm zo nu en dan inzetten.
Yep, ontstaan na de handelingen, maar niet door de handelingen. De handelingen zijn niet de oorzaak van je darmproblemen, maar de zorghandelingen [en wss ook de diagnose van de art[sen]] hebben bij jou een conflict [op mentaal vlak dus] en dus een Hamerse haard veroorzaakt.
Zolang jij je blijft focussen op de handelingen houd je het conflict en dus ook je 'afwijking in de darm' in stand. Zodra je zoekt welk conflict erbij hoort kan je dat oplossen en biedt dat vast ook mentale rust zodat je lichaam naar balans kan.

ttps://kanker-actueel.nl/NL/hyperthermie-aanvullend-op-chemo-en-bestraling-geeft-gemiddeld-35-procent-betere-resultaten-dan-zonder-hyperthermie-bewijst-reviewstudie-met-meta-analyse-van-38-gerandomiseerde-studies-bij-verschillende-vormen-van-kanker.html

ttps://kanker-actueel.nl/NL/hyperthermie-aanvullend-op-chemo-en-bestraling-geeft-gemiddeld-35-procent-betere-resultaten-dan-zonder-hyperthermie-bewijst-reviewstudie-met-meta-analyse-van-38-gerandomiseerde-studies-bij-verschillende-vormen-van-kanker.html

Lijkt me ideaal. plaatselijk opwarmen dmv microgolfstraling. :unsure:
De arts kan de kankercellen op 2 manieren verhitten. Als je RFA krijgt, gaat het om hitte van radiogolven. Radiogolven zijn een soort straling, net zoals röntgenstraling of uv-straling. Bij MWA gaat het om microgolven, zoals de straling uit een magnetron.

De klassieke dingen blijven lezen. Gaat goed.

Laatst bewerkt:

Uit bovenstaande :

Je moet zoveel mogelijk dierlijke vetten uit je dieet verwijderen

Sap om botpijn te verminderen​

Dit sap kan helpen bij het verminderen van pijn in de botten dankzij het hoge gehalte aan calcium, vitamine A, B, C en E, magnesium en kalium.

Ingrediënten

• Acht aardbeien
  • Twee eetlepels sinaasappelsap
  • 100 ml verrijkte sojamelk

Nou lijkt me niet helend. IK kreeg hier jaren terug het advies om geen fruit te eten; doe ik ook minimaal ivm de hoge gehaltes fructose. En sojamelk is natuurlijk al helemaal uit den boze.

Ik zou zeggen, rauwe melk, kefir, bottenbouillon, vet en vlees. Worst met roomboter. Kaas.

Eventueel vele liters kangenwater als je het kunt verdragen. En collageen poeder!

Mooie en ontspannende bezigheden en lieve mensen om je heen.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan