Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MAAR
GEEN ENKELE van deze zijn gevaccineerd.
Mijn vader neemt nu gedurende 1j IVM en Fenben bij uitgezaaide prostaatkanker. (stage4). De kanker is niet meer gegroeid, en enkele uitzaaiingen zijn gehalveerd. Maar weg ? Verre van.
En in hoeveelheden die groter zijn.
vb IVM op en af gaande van 2 pillen tot 10 pillen per dag en Fenben gaande van 222mg tot 1110mg per dag
Maar, gevaccineerd, 2x
Goed om te lezen dat IVM niet een onderdrukkend middel is, maar juist ondersteunt bij de genezing.IVM ondersteunt de genezing omdat het de mytochondrische activiteit op celniveau ondersteunt. Het is geen onderdrukkend medicijn, het helpt het lichaam zichzelf te helpen.
Mike
Goed om te lezen dat IVM niet een onderdrukkend middel is, maar juist ondersteunt bij de genezing.
Kanker 'genezen' zoals de reguliere zorg dat voorstaat is immers alleen maar onderdrukking. Kanker is immers niet de vijand, maar de onderliggende [psychische] oorzaak.
Net als aan de kanker is er voor de heuppijn een psychische oorzaak te vinden. Als je zoekt op 'heup' en 'site:germaansegeneeskunde.nl' vind je wel het een en ander; eigenwaarde inbreuk / conflict / onvermogen, mede ook op seksueel vlak. Niet zo verwonderlijk na de tover-PSA-test met bijbehorende vernietigende diagnoses en gesprekken.Het grootste probleem is de heuppijn en die kan door de metastasis niet geopereerd worden.
Uiteraard neemt ie hiervoor pijnstillers in, die al niet meer echt helpen. Worden nu vervangen door pijnpleisters.
Yep, ontstaan na de handelingen, maar niet door de handelingen. De handelingen zijn niet de oorzaak van je darmproblemen, maar de zorghandelingen [en wss ook de diagnose van de art[sen]] hebben bij jou een conflict [op mentaal vlak dus] en dus een Hamerse haard veroorzaakt.ik heb eea gelezen over germaanse geneeskunde. Echter als je iets hebt een afwijking of b.v. (ik zal het woord niet noemen), in de darm, ontstaan NA rontgen en een operatie aan de hand, dan kan je dat niet wegkrijgen door germaanse geneeskunde toe te passen. Misschien dat ivm het verminderen doet.
Een vriend van mij (naam zal ik ook niet noemen), hamert er steeds op dat ik "ernaar moet laten kijken". Echter het symptoom bekijken en in die valkuil trapt menigeen gaat mij echt niet helpen. Dan krijg je, wat de reguliere geneeskunde doet, symptoombestrijding. Ze weten nooit de oorzaak en gaan snijden of bestralen. En dan ben je nog verder van huis.
Het enige wat ik nu kan bedenken is ivm zo nu en dan inzetten.
ttps://kanker-actueel.nl/NL/hyperthermie-aanvullend-op-chemo-en-bestraling-geeft-gemiddeld-35-procent-betere-resultaten-dan-zonder-hyperthermie-bewijst-reviewstudie-met-meta-analyse-van-38-gerandomiseerde-studies-bij-verschillende-vormen-van-kanker.html
Botpijn: tips en natuurlijke behandelingen
Botpijn is een gevoeligheid die of ongemak dat gewoonlijk voorkomt bij ouderdom, omdat het het resultaat is van een tekort...gezonderleven.com
De top 12 voedingsmiddelen met het meeste calcium - aHealthylife.nl
De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid calcium is voor een volwassene vastgesteld op 1000 mg. De maximum hoeveelheid voor dit mineraal is 2500 mg. Calcium is een mineraal wat betrokken is bij de zenuwgeleiding en spiercontracties. Ook is calcium belangrijk, in combinatie met magnesium, vitamine D...www.ahealthylife.nl
Botpijn: tips en natuurlijke behandelingen
Botpijn is een gevoeligheid die of ongemak dat gewoonlijk voorkomt bij ouderdom, omdat het het resultaat is van een tekort...gezonderleven.com
De top 12 voedingsmiddelen met het meeste calcium - aHealthylife.nl
De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid calcium is voor een volwassene vastgesteld op 1000 mg. De maximum hoeveelheid voor dit mineraal is 2500 mg. Calcium is een mineraal wat betrokken is bij de zenuwgeleiding en spiercontracties. Ook is calcium belangrijk, in combinatie met magnesium, vitamine D...www.ahealthylife.nl