Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Je plaatst een link die geen of weinig dierlijke vetten en sojamelk promoot. Daarom vraag ik me af of je wel weet wat voor voedingswijze wij hier voorstaan.

Mike

Ach ja, natuurlijk

De vetoplosbare vitamines en mineralen haalden de door Price onderzochte natuurvolkeren grotendeels uit dierlijke bron. Weston Price identificeerde drie dierlijke superfoods, die een hoge concentratie vetoplosbare vitamines en mineralen bevatten: rauwe melk, orgaanvlees en vis. Hieruit blijkt het belang van een hoge consumptie van dierlijke vetten van de allerbeste kwaliteit. Voor vegetariërs is het nog eens extra belangrijk om voldoende dierlijke vetten te consumeren.

Wel waren er volkeren toch? die dan weer amper vlees ter beschikking hadden en groenten namen.

............................................................................

Mijn zoekopdracht moet veranderen.
Meestal gebruik ik "natuurlijk behandelen"

Dat dikke door jou vertaalde boek zal wel geen ziektes apart benoemen.
en zeker deze moderne ziektes niet

Gastroparese ontstaat toch zomaar niet
Gastroparese wordt veroorzaakt door zenuwbeschadiging, inclusief schade aan de nervus vagus. In zijn normale toestand trekt de nervus vagus de maagspieren samen (spannen) om het voedsel door het spijsverteringskanaal te helpen verplaatsen.

Ik moet hier eens goed verder over nadenken.

Inmiddels vind ik een zeer goed (wel lang) artikel over de schildklier en Gastroparese.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan