Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We deden een kwart jaar precies wat de alarmisten al zo lang wilden. We legden de industrie stil met als gevolg dat onze uitstoot drastisch werd teruggebracht. Op het hoogtepunt daalden de emissies in individuele landen met gemiddeld 26 procent. Wat was de impact? Volgens het officiële CO2-meetstation op Hawaï is de concentratie ondanks de lockdowns gestegen.
Langzaam, maar gestaag is een van de ergerlijkste elementen van het Nederlandse klimaatbeleid aan het wankelen. Politieke partijen – D66, GroenLinks, ChristenUnie – die tot dusver nog steunpilaren waren van de miljardensubsidies voor biomassa in warmtecentrales en elektriciteitscentrales komen er achter dat ze dit niet meer tegenover hun aanhang kunnen verdedigen. Dat Nederland als enige land ter wereld zijn burgers van het schone gas haalt en tegen hoge kosten uitlevert aan de vieze houtstook – het is ook niet te verkopen.
Ik vind dat de SGP nu wel heel erg door de mand valt... Hun stemgedrag was al vreemd, maar ik heb echt het idee dat deze lui nergens voor staan. Ik vind dat FVD ook veel beter voor christenen opkomt dan die verstokte lui van de SGP.
Gadver, wat leven we toch in een corrupt k****landje.
Er gaat 660 miljoen aan subsidie naar het grootste windmolenpark op het land van Nederland. Maar alle stroom gaat naar Microsoft en Google en omwonenden zijn de sjaak. Hoe kan dat?
Bijdrager
Ik vind dat de SGP nu wel heel erg door de mand valt… Hun stemgedrag was al vreemd, maar ik heb echt het idee dat deze lui nergens voor staan. Ik vind dat FVD ook veel beter voor christenen opkomt dan die verstokte lui van de SGP.
Ik heb daar wel eens met n gelovige over gesproken en ze ‘moeten’ vanuit het geloof standaard op deze mensen stemmen het gaat dus niet over wie iets zinvols zegt maar wie vertegenwoordigd jouw geloofd visie.
Helaas het is zo.
Vandaar dat je vaak ziet dat deze partijen een vaste kern vam stemmers hebben nu weet je waarom.
Als de oudjes niet dood gaan aan Corona dan moet het maar de hitte gebeuren. Zogenaamde Corona maatregelen zodat Hugo straks kan aanvoeren dat er weer meer doden zijn gevallen.
argh, mijn geliefde SGP krijgt hier een veeg uit de pan. Ik moet jullie voor de laatste maanden gelijk geven. Het is heel apart, zo ken ik ze niet. Vraagteken, vraagteken, vraagteken
Omdat christenen helaas geen warriors of God zijn, te weinig ruggegraat. Met bidden alleen kom je er niet. God gaat je niet helpen, Trump gaat je niet helpen, de overheid gaat je niet helpen, wij moeten onszelf en elkaar helpen!
Omdat christenen helaas geen warriors of God zijn, te weinig ruggegraat. Met bidden alleen kom je er niet. God gaat je niet helpen, Trump gaat je niet helpen, de overheid gaat je niet helpen, wij moeten onszelf en elkaar helpen!