Kijk uit voor ecofascisme!

The Largest Ozone Hole Ever Recorded Over North Pole
Has Finally "Healed Itself" & Closedhttps://www.news18.com/news/buzz/largest-ozone-hole-ever-recorded-over-north-pole-has-now-healed-itself-and-closed-2595391.html …

Earth , like humans and all of life, have built in, self healing mechanisms.

DESIGNED that way.
Facts.

Zag twee maanden geleden een youtube-filmpje van Lucas Reijnders (van 2013; geen link opgeslagen) toen ik meer wilde weten over ozon. Hij zei daarin dat de uitstoot van vliegtuigen, de industrie en de scheepvaart zorgen voor de grootste uitstoot/verontreiniging van broom- en chloorverbindingen die zorgen voor de aantasting van de ozonlaag. Hij zei ook dat salpeterzuur (is een stikstofverbinding!) het proces stopt van voortdurend actieve broom- en chloorverbindingen als invloed op de ozonlaag!

Dit hoort natuurlijk niet in dit topic. Tenzij dit gedrag wordt veroorzaakt door klimaatverandering veroorzaakt door te veel CO2-uitstoot. ?

Het gaat niet goed met de opwarming van de Aarde. Dinsdag wordt het aan de kust slechts 12 graden. Dat is kouder dan gemiddeld. Heeft Gerrit hier een verklaring voor?

5-AC9-DBA1-CDC1-4-A08-B304-77-B5-F470-F5-D8.png

Ja, maar, biomassa is goed voor het klimaat. Dus niet klagen.

Klopt! Maar niet zelf je open haard stoken, want dat is WEL slecht voor het klimaat! ?

Kevin

Vanmiddag reed ik langs Pernis. dat is dat stink gebied in Nederland waar die chemische fabrieken staan bij Brielle. Daar ben ik wel eens vaker geweest en dan was het echt vies van de rook die daar geproduceerd word. Vanmiddag echter waren er maar 2 zichtbaar die rook produceerden. Wellicht dat er door de Corona ook minder werk is daar. Het resultaat is wel een veel zuivere lucht. Het stink in elk geval stukken minder dan andere keren. Echt, een openhaard is niks bij wat daar normaal geproduceerd word.

Hij zegt gewoon doodleuk dat we westerse economieen moeten vernietigen vanwege COVID-19 en natuurlijk weer het klimaat.

Mike

Tijdens het bekijken van bovenstaand filmpje was ik meer gefocust op de achtergrond links en rechts. Het lijkt wel op een spinnenweb met dat logo van de UN erbij en het spinnenweb kwam ik ook tegen wanneer de Qanons het over Obama hebben. Welke gedachte zal daarachter zitten?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan