Kijk uit voor ecofascisme!

Vandaag zijn er geen agent provocateurs ingezet. Geen ME met knuppels en waterkanonnen. Er gold geen noodverordening bij de A10. Er werden geen demonstranten ingesloten (cattling). Er kwamen geen hordes paarden in galop op de demonstranten af zoals op het Malieveld in maart '21.

Geen bejaarden neergeknuppeld of omver gespoten. Geen schedelfractuur door het waterkanon. Waarschijnlijk ook geen valse PV's door agenten over demonstranten die een fietsenstandaard aan een accu zouden hebben gemonteerd. De bijtgrage honden kregen een bot in plaats van dat ze de kuiten van demonstranten kapot mochten scheuren. Ik denk ook dat er geen 40 scherpe patronen op de demonstranten zijn afgevuurd zoals bij de avondklokrellen in Rotterdam. Waarschijnlijk is er niet eens op één boerenzoon gericht geschoten. Kortom, er zijn dit keer geen verdragen voor de rechten van de mens geschonden.

Dat is het goede nieuws. Alleen wat wetten die door de demonstranten zelf zijn overtreden waarop niet is gehandhaafd door dezelfde prinsemarij. Als iemand een duidelijke illustratie wil zien van het verschil tussen grass roots (coronaprotesten) en astroturfing (XR), dan kun je de demonstratie van vandaag tegen een willekeurig coronaprotest aanhouden.

Goed opletten wat het demissionaire team de komende weken gaat zeggen. Met vrome gezichten aan de praattafel bij Op1, peinzend toch maar nieuwe maatregelen

Can we figure out the carbon footprint of all the pedophiles in the world en masse?

I only ask b/c even if I don't ascribe to the silly religion of man-caused global warming I'm more than willing to consider assuaging the hurty feels of their flock (a little) by offering up all the MARs (minor-attracted rapists) for population reduction.

The way I see it, this act of good faith is something we can all agree on.

It's a true win/win type scenario.

Well, not for the kiddie didlers, of course. This ends poorly for them.

Problem(s) solved.
Good talk ~ AO

Mike

Mijn GFT werd gisteren niet meegenomen. Ik heb de gemeente gebeld. Reden: Bleek uiteindelijk omdat ik zwarte biozakjes (die zijn steviger en dikker) van de DM gebruikt had en die dichtgeknoopt had notabene. Het moeten Nederlandse zakjes zijn, je weet wel die dunne waar alles na 3 dagen uitvalt. En de zakjes mogen NIET dicht zijn, want de vuilnisophaler moet kunnen zien wat ik in de bak gooi. Nou, gaan we toch lekker naar middeleeuwse toestanden met gerotte producten in de bak. Maar ja, wij zijn ook het plebs en die moeten voldoen aan de klimaat-waanzin.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan