Kijk uit voor ecofascisme!

vergeet niet dat velen gedwongen werden want in nieuwbouw wijken werd geen gasnet meer aangelegd. Velen maakten ook gewoon de rekensom (net als ik) Hoe kan ik alles betaalbaar houden. Vele isolatie werkzaamheden om een woning van 1650 te isoleren ((milieulabel B) met 20 panelen en een energie slurpende warmepopm / boiler. Maandelijke energiekosten in 2019 a 49 euro per maand. Ik heb de kosten nog terugverdient maar het winst maken is er nooit van gekomen. Nu staat de hut te koop want op meer fronten is de overheid onbetrouwbaar. de huis verhuur was het pensioen, ... dacht ik.
Henk, misschien zijn er wel al uitspraken van rechters bij jou huis in de buurt geweest waarbij het A label onrechtmatig is verklaard. En de WOZ waarde misschien verminderd is en jou huis zelfs meer waard is dan die met een A label. Die klootviolen moeten in de pan gehakt worden en die zogenaamde waarde die ze eraan hangen vernietigd. Wie weet is er een rechterlijke uitspraak waar je op voort kan borduren. Zomaar wat gedachten. Misschien is jou huis zelfs groter, miss hien kan je met terugwerkende kracht de WOZ waarde laten verminderen. Ik noem maar even gewoon wat dingen oke. Goed bedoeld.

Ik vraag mezelf voor de zoveelste keer af waarom en wat de reden is hier compleet of genegeerd te worden of dat er wazig tegen me gesproken word. Ik begrijp hoet helemaal niks van en heb ook het gevoel dat mijn prive leven van buitenaf beïnvloed word. Dat andere mensen uit mijn omgeving beïnvloed worden of mij te negeren en alleen maar dieper en nog in de problemen brengen. Ik weet niet meer wat ik aan mensen heb en blijf voorlopig weg. Desondanks wens om iedereen een prettige kerst en giec uiteinde.

Ik vraag mezelf voor de zoveelste keer af waarom en wat de reden is hier compleet of genegeerd te worden of dat er wazig tegen me gesproken word. Ik begrijp hoet helemaal niks van en heb ook het gevoel dat mijn prive leven van buitenaf beïnvloed word. Dat andere mensen uit mijn omgeving beïnvloed worden of mij te negeren en alleen maar dieper en nog in de problemen brengen. Ik weet niet meer wat ik aan mensen heb en blijf voorlopig weg. Desondanks wens om iedereen een prettige kerst en giec uiteinde.
Is het verplicht telkens te reageren ?
Dat wist ik niet, mijn excuses hiervoor. Zal hier voortaan rekening mee houden.

Moet ik ook nog reageren op je eerdere post ?

Henk, misschien zijn er wel al uitspraken van rechters bij jou huis in de buurt geweest waarbij het A label onrechtmatig is verklaard. En de WOZ waarde misschien verminderd is en jou huis zelfs meer waard is dan die met een A label. Die klootviolen moeten in de pan gehakt worden en die zogenaamde waarde die ze eraan hangen vernietigd. Wie weet is er een rechterlijke uitspraak waar je op voort kan borduren. Zomaar wat gedachten. Misschien is jou huis zelfs groter, miss hien kan je met terugwerkende kracht de WOZ waarde laten verminderen. Ik noem maar even gewoon wat dingen oke. Goed bedoeld.

Zo'n WOZ verzoek al gedaan en is afgewezen

Trump haalt uit: ‘Open de Noordzee, weg met de windmolens’​

De nieuwgekozen Amerikaanse president Donald Trump heeft uitgehaald naar windmolens in de Noordzee. ‘Weg met windmolens’, aldus Trump op Truth Social, zijn eigen socialemediaplatform. De Republikein wil dat er op de Noordzee meer ruimte is voor de opsporing van olie en dat de windmolens worden weggehaald.

https://www.ad.nl/buitenland/trump-haalt-uit-open-de-noordzee-weg-met-de-windmolens~ae10c2ee/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan