Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor. Maar ik vraag mezelf alleen maar af waarom de houding van iedereen gebaseerd is op niet reageren. Of aanvallen. En dat is niet iets van de laatste tijd maar van de laatste jaren. Ik kan me daar niet in vinden. De gehele sfeer is raar geworden en het enige wat ik ervaar is benauwend gevoel naar aanleiding daarvan. En niet alleen hier maar ook elders al voor een langere periode dan kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit expres is om wat voor reden dan ook. Het duet niks anders dan verdriet en ik heb daar geen zin meer in om iets ontwetends op te moeten lossen, op me ziel getrapt te worden of het gevoel hebben gedwongen anders te moeten zijn dan wie ik ben. Dat is nog de enige indruk die ik heb. Elke reactie is negeren of overheen praten of een richting op duwen die ik niet begrijp. Voor mij wel genoeg geweest. Uitleg komt er ook niet. En ik ga me hasses er niet meer over breken aangezien ik mijzelf helemaal niet goed voel.Is het verplicht telkens te reageren ?
Dat wist ik niet, mijn excuses hiervoor. Zal hier voortaan rekening mee houden.
Moet ik ook nog reageren op je eerdere post ?