Kijk uit voor ecofascisme!

Op dit moment ben ik in department Gard in het zuiden van Frankrijk. Gisteren stonden de magnetrons aan. Het was niet normaal warm. Om 16u was het 45,8 graden. Volgens Metéo France de hoogste temperatuur in 100 jaar in Frankrijk. Ik weet niet of Metéo France net als het KNMI historie uitwist. Het leek wel een woestijn. Vandaag is het een beetje afgekoeld naar 38 graden.

Het is zo warm dat ik de CO2 zelfs kan zien!

Op dit moment ben ik in department Gard in het zuiden van Frankrijk. Gisteren stonden de magnetrons aan. Het was niet normaal warm. Om 16u was het 45,8 graden. Het leek wel een woestijn. Vandaag is het een beetje afgekoeld naar 38 graden. De komende dagen blijft het zo.

Het is zo warm dat ik de CO2 zelfs kan zien!

Ik snap niet helemaal hoe ik die tabel moet lezen. Maar ergens ben ik het niet helemaal mee eens. Even terzijde over die 34% want snap die tabel dus niet. Zelf heb ik zonnepanelen in dit huis. Ik heb bijna gratis stroom. Elke maand een overzicht van mijn verbruik en verbruik echt heel weinig. In mijn vorige woning zonder panelen had ik torenhoge stroom rekening. Als ik nu een overzicht krijg van de energiemaatschappij sta ik in de min voor wat betreft verbruik.

Voorbeeld mei

Verbruik mei 102 kWh

Teruglevering mei 122 kWh

Netto verbruik mei -20 kWh

Dat is toch best voordeel denk ik dan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep