Kijk uit voor ecofascisme!

Ik ben niet weg geweest heer Mike.
Heb alleen wat moeite met inloggen en de kat die in de boom zit…zat…

Om de 1 of andere reden heb ik de indruk dat je het over mij hebt aangezien ik nergens gelezen heb dat het hier ergens over katten gaan.
Als dat zo is dan zou ik het op prijs stellen als je de ballen hebt om recht in me gezicht te zeggen wat je dwars zit. Wie de bal kaatst kan deze terug verwachten. Maar doe dat dan wel op een NIET achterbakse manier oke? Dan kan men van elkaar leren iplv met modder gooien!
Als ik ernaast zit dan kan je een welgemeend excuses van me krijgen en neem ik mijn woorden oprecht terug.

Leuke natuur filmpjes.

Binc, Bij mijn zoektocht naar sites over voeding en gezondheid, kwam ik 'binnen vallen' op deze site. heb ik id. eens gereageerd op een draadje van u meen ik, ik weet het fijne er niet meer van, en wat mij nog bijstaat is dat ik toen dacht: Waar twee kijven... maar las alleen eenzijdige verhalen....of zo iets. Ik weet het niet meer omdat het mij wellicht ook niet echt interesseerde.
Dat ik het in dit geval over u heb is onjuist.
Ik lees sinds die tijd regelmatig op deze site zonder in te loggen, niet in loggen omdat ik toch verder niet veel te zeggen heb, maar wel graag naar anderen 'luister'.
Ik doel slechts: 'De kat uit de boom kijken', een oud gezegde, om deze site met zijn bezoekers te leren kennen. Ik ken u niet en u mij niet dus, al zou ik willen; ik kan niets, wat ik u kwalijk zou kunnen nemen, recht in uw gezicht zeggen of gooien. Heb er ook geen behoefte aan, dus waarom zou ik?
Misschien...wellicht heb ik eens wat gezegd dat niet uit mijn toetsenbord kwam zo ik wilde.
Daar heb ik mij zelf eerder op betrapt, mede door reactie van anderen. Door de berg medicijnen die ik voorgeschreven kreeg voor mijn hartkwaal de laatste 10 jaar ( 6 hartoperaties, 32 cardioversies, 3 x pace maker wissel ) was ik wel eens (wellicht vaker dan ik zelf weet) 'iets' van de kaart. Als dat is wat u dwars zit: Mijn excuses, ik kaats geen bal.
grt Maarten

Zo had ik het ook opgevat maarten, dus je hoeft je excuses niet aan te bieden. Als iemand dat moet doen, dan is Binc dat wel. Ik verwijs naar mijn zojuist geplaatste reactie in de 'hulpverlener'-topic over het thema PROJECTIE, want dit is een klassiek voorbeeld hiervan.

Mike

En ik had ook beloofd excuses aan te bieden als ik ernaast zou zitten.
Dus bij deze oprechte excuses! Ik zat ernaast en heb het verkeerd gezien.
Voel je vrij om gewoon je posts te plaatsen.

Nou maarten, je mag van Binc blijven, gelukkig maar. Geen woord over waar deze irrationele uitbarsting vandaan kwam en geen besef van hoe respectloos deze was. Maar jij mag blijven posten, ongelooflijk wat een arrogantie!

Mike

Je hebt gelijk Mike dat mijn reactie respectloos was. Ik weet idd niet waar dit vandaan kwam.
Wil niet zeggen dat mijn excuses niet oprecht bedoeld is. Weer iets om over na te denken om dit idd te voorkomen.

Waar dit vandaan komt is PROJECTIE, of in gewoon Nederlands: afreageren op een ander. Je voelt momenteel veel woede, zoveel is duidelijk. Maarten is echter een keurige christelijke jongen - met zo te lezen ook veel naastenliefde, want ik heb beduidend minder veel geduld! Zoals Colloquial al aangeeft in het andere subforum doe je er verstandig aan iets met mijn analyses te gaan doen.

Voor wat betreft je reactie hierboven: zie je nou dat het helemaal niet zo moeilijk is om toe te geven dat je feilbaar bent? Dit siert je en het laat je (mede)menselijkheid zien!

Mike

Misschien weet ik wel waar het voor een deel vandaan komt. Ik had gister olie genomen met thc. Ik dacht, ik probeer het nog eens of het helpt om rustiger te worden in me hoofd. Maar dat heeft duidelijk een averechts effect. Kan jij verder niks mee maar zal er wel mee te maken hebben samen met boosheid die ik voel die ik onterecht naar jou heb geuit.

Mike, onze berichten kruiden elkaar.
Ik lees het later terug want ik moet nu weg.

Ik ben alweer 'vergeten' dat ik een stapje opzij deed om een woordenstroom te ontwijken.
Te blij dat ik nog leef en...ik zeg ook wel eens wat verkeerds...of zo, 't is wel goed.

Ander onderwerp.

Al zeker 2 keer voorbij gekomen, maar de moeite van het herhalen waard:

https://fenixx.org/2019/07/26/etappe-tour-de-france-stilgelegd-vanwege-hagel-en-sneeuwstorm-in-juli/

Zal wel 'weer' geweest zijn i.p.v. 'klimaat'.

Mike

Haha Mike toch jij benadrukt dit elke keer weer, maar Gerrit Hiemstra is toch wel een man ;-)

Gerrit Hiemstra is geen man. Hij is een zwakke beta. Ik heb talloze keren geschreven dat het probleem VROUWEN betreft en de zwakke 'beta orbiters' die hen verdedigen. Het begint bij de VROUWEN, zij zijn geboren marxistische vaandeldragers. Jij bent ook een van die vrouwelijke forumleden die steevast om de olifant in de kamer heen danst.

Mike

Waar dit vandaan komt is PROJECTIE, of in gewoon Nederlands: afreageren op een ander. Je voelt momenteel veel woede, zoveel is duidelijk. Maarten is echter een keurige christelijke jongen – met zo te lezen ook veel naastenliefde, want ik heb beduidend minder veel geduld! Zoals Colloquial al aangeeft in het andere subforum doe je er verstandig aan iets met mijn analyses te gaan doen.

Voor wat betreft je reactie hierboven: zie je nou dat het helemaal niet zo moeilijk is om toe te geven dat je feilbaar bent? Dit siert je en het laat je (mede)menselijkheid zien!

Het is helemaal mij bedoeling niet om af te reageren op een ander.
En inderdaad, ik lees dat ook terug bij Maarten. Zoals gezegd, ik weet niet wat er gister gebeurde maar ik vermoed dat het ook iets met de thc te maken had. Geen excuus verder maar iets ging niet goed.

Ik heb ook nooit moeite gehad met iemand gelijk geven. Alleen heb ik te vaak mensen gelijk gegeven in situaties dat het niet moest. En ik zie het soms gewoon niet meer. Maar ik zal iets met je analyses gaan doen en bij hem neerleggen. Het probleem waar ik bang voor was gebeurde wel want hij adviseert antidepressiva, maar ik ben niet depressief. Overigens weet hij van mijn woede en schuldgevoel. Dat heb ik hem eerder verteld. Maar ik wil die antidreprseiva niet. En daarom probeerde ik het gisteren nog een keer met thc olie. Niet slim van mij dus.

Maarten, nogmaals sorry, en fijn dat je het inmiddels vergeten bent. Het zal ook niet meer gebeuren.

Nu stoppen jullie twee!
Accepteer maar dat iedereen anders is, als we daarover onderling ruzie gaan maken gaat er fundamenteel iets goed fout.
De neuzen hier op de site staan redelijk de zelfde kant op meen ik, met ruzie krijg je 'splinter partijen' en wordt het nooit één geheel, dat moeten we voorkomen.

Binc,
Ik heb wat oppervlakkig en snel wat zitten lezen. Ik denk dat je je het jezelf wat te moeilijk maakt. Wellicht dat je je wat te veel op je zelf richt, je zelf te veel in 'het midden'ziet. Lees en luister, niet horen maar luisteren, naar de mensen in de zelfde kring als waar jij staat en je zult je zelf leren kennen. Anderen zijn als u, leer ze kennen en je zult er achter komen dat gevoelens, meningen enz. overeen komen, al zijn de persoonlijke ervaringen anders en worden ze met andere woorden dan je zelf zou gebruiken gebracht.

Ondertussen verdwalen we, dit draadje gaat ergens anders over meen ik.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan