Floor, ik heb meestal carnibest bio. Ik zou liever gewoon bij de bioslager iets halen, maar dat is niet altijd mogelijk om de eenvoudige reden dat hier wel een bioslager zit, maar geen fatsoenlijke. Onderweg naar college kan ik soms nog wel wat anders halen, maar meestal geef ik haar dat. Verder eet ze rauwe eieren en rauwe kippennekken. Toen ik een keer rauwe melk had, dronk ze dat ook mee. Dat ga ik alleen niet meer voor haar halen, aangezien ik er zelf niet eens tegen kan. Moet er te ver voor reizen.
Per kg kat raden ze +/- 40 g vlees aan. Ik weet inmiddels niet meer hoe zwaar mijn kat is (in oktober begonnen als 1,5 kg; 1,5 maand later 3,5 kg en nu denk ik 4,5-5kg). Niet dik geworden, wel zwaar geworden. In ieder geval krijgt mijn kat ongeveer 150g vlees per dag + meestal 1 rauw ei of een kippennek o.i.d. En ze houdt altijd honger/doet altijd alsof ze honger heeft.
Eigenlijk ben ik van mening dat een kat naar behoefte moet kunnen eten, maar ik heb het nog niet aangedurfd haar die mogelijkheid te geven. Voor zover ik het nu zie, zou ze rustig dooreten.