Quote:
De kokosolie van bart wordt behoorlijk bruin bij hoge verhitting, en hij was betrokken bij de postzegelfraude. Als je postzegels betrekt via de zwarte markt dan neem je het niet zo nauw met de moraal, dat heeft mij wel aan het denken gezet.
Vandaag heb ik hierop van Bart van Veen van www.kokos-olie.nl een reactie gekregen. I.v.m. de naam en reputatie van Bart en vanuit het oogpunt van vrije meningsuiting is het niet meer dan fair dat ik hier de reactie van Bart plaats:
Quote:
Reactie van Bart van Veen, oprichter van Kokos-Olie.nl:
25-6-2012
Wij weerspreken elke 'betrokkenheid bij postzegelfraude' die in dit bericht wordt gesuggereerd.
Gedurende 2011 hebben wij inderdaad - te goeder trouw - voorgefrankeerde verzendzegels gekocht en gebruikt, omdat dit voor ons gunstigere verzendkosten opleverde. PostNL meldde op 27 december 2011 echter in de media dat de bewuste zegels vervalsingen zouden zijn.
Nadat dit bericht ons bereikte, zijn wij acuut gestopt met het gebruiken van deze zegels, hebben wij de aanbieder van deze zegels met deze feiten geconfronteerd, aangifte gedaan bij de politie van fraude en deze ontwikkelingen direct en zonder enige aarzeling op de website gezet en aan onze nieuwsbriefleden gecommuniceerd.
Kokos-Olie.nl heeft niets te verbergen, noch doet zij haar bedrijfsvoering op welke frauduleuze wijze dan ook. Kokos-Olie.nl respecteert haar klanten en zichzelf en ik garandeer op persoonlijke voet dat de integriteit van zowel onze klanten, ons product als die van onszelf hoog in het vaandel staat.
Als er vragen zijn omtrent dit onderwerp of andere, mag u altijd contact met ons opnemen.
Wij bedanken de moderator van dit forum voor het plaatsen van deze rectificatie.
Vriendelijke groet,
Bart van Veen
Kokos-Olie.nl
Mike