Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Alex jones heeft de jodium ontdekt! Ik hoor hem de laatste tijd hier veelvuldig over gedurende zijn radio programma zo ook nu "as we speak" . Oke hij verkoopt het nu ook maar ik kan horen dat hij het zelf ook neemt en dat hij er heel erg veel baat bij heeft. Ik weet dat omdat ik dat zelf ook heb. Hij is er bijna net zo enthousiast over als ik.
Of zie dit:
Quote:
Gas uit water maken ? Het kan met de FEY3000
De FEY3000 maakt schoon gas bij u op locatie uit water. Het gas noemen wij "oxyhydrogen" dat maximaal met 3000 liter per uur eruit komt!, stabiel en regelbaar (geautomatiseerd). Het gas is voor verbranding al schoon/veilig (water en zuurstof), en na verbranding nog steeds schoon/veilig en valt weer terug in water. Een slimmere manier van elektrolyse wat vele malen duurzamer is. Kan met u stem, een toekomstige alternatief worden voor de nu bestaande fossiele gassen.
zelf heb ik mijn stem gegeven in bovenstaande link .
kerrygold koeien krijgen ongeveer 3% GMO in hun voedsel.Hoe minder hoe beter lijkt mij. Ik koop veel van deze bote en vindt het een goede prijs/kwalitiet verhouding hebben. Natuurlijk koop ik ook boter bij de boer maar zeker nu de winter begint heeft deze er weiniger van.