leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Mindful eten is gewoon eten met je aandacht bij het eten, dus zonder afleiding van tv en mobiel en al die dingen. Zo kan je ook mindful strijken bijvoorbeeld ;)

Het heeft inderdaad niks met meditatie te maken, maar met het idee dat je je eigenlijk maar op een taak volledig kan richten, niemand kan multitasken.

Ik wist niet zo snel waar ik het kwijt moest. Dus zet ik het hier onder "leuke berichten"

Een kennis vertelde dat haar nieuwe baby in de buik niet zoveel beweegden tijdens de echo.

Ze had daar een oplossing voor namelijk een paar koppen koffie en een blikje red bull.

Ik wist niet wat ik moest zeggen of lachen of huilen.Waar gaat het naar toe haha :mrgreen:

Horen zien en zwijgen. sommige leren het nooit en willen het ook niet. :wink:

Quote:
En dan te bedenken dat een echo ook helemaal niet goed is voor de baby. Triest....

Ja misschien was het een gezonde reactie van die baby dat die niet ging bewegen tijdens die echo.

Het arme kind zit nu al met uitgeputte bijniertjes in haar buik, geen wonder dat er eerst Redbull en koffie in moet om er een beetje beweging in te krijgen.

Iemand met bijnieruitputting is toch ook niet vooruit te branden?

Ik zeg het nu wel zo luchtigjes maar nogmaals van binnen huil ik.

Ik kan het leed van wat dat arme kind te wachten staat bijna aan den lijve voelen. (Dat zal ook niet voor niets zijn).

Mijn ouders stonden ook, tja hoe moet ik het zeggen, nogal onbewust in het leven.

Ik weet wel dat ik ook van alles en nog wat mee 'af heb gekregen' tijdens mijn baarmoederfase.

Wat willen of kunnen we hieraan doen?

Alleen maar hopen dat de positieve informatie- stroom omtrent gezonde voeding ook haar op een gegeven moment zal gaan bereiken, dat ze hiervoor open gaat staan omwille van haar kindje.

Aan mij zal het in ieder geval niet liggen. Ik houd mijn mond niet meer (wel tegen familieleden) :mrgreen:

http://ondermoedersvleugels.wordpress.com/2013/06/03/wanneer-is-een-vrouw-klaar-om-zwanger-te-worden/

Die energie spaar ik op en steek ik in mijn (weliswaar bescheiden) blogje :wink:

Een moeder die dit haar ongeboren kind aandoet is volledig verwijderd van haar moederlijke en vrouwelijke instinct en heeft mannelijke energie aangenomen. Dit is pathologisch en dat is wat je ziet. Het is eveneens pathologisch als een man zich vereenzelvigt met vrouwelijke energie. We zijn compleet de weg kwijt en als deze geslachtsverwisseling doorzet, zijn we tot uitsterven gedoemd!

Mike

Ik heb een flink tijd geleden op televisie gezien dat er nu nog best wel redelijk veel moeders zijn die tijdens hun zwangerschap ondanks de nodige adviezen om geen alcohol te drinken, dat toch gewoon blijven doen. Dit heeft ertoe geleidt dat er zeer ernstig misvormde kinderen zijn geboren en daar is kort geleden ook een soort museum of een soort galerie van geopend, puur om mensen bewust te maken van ernstige misvormingen die deze kinderen hebben opgelopen omdat hun moeders alcohol dronken tijdens zwangerschap.

Ik praat dan over Foetaal Alcohol Spectrum Disorder

Gezondheid,

Ik heb moeders gezien of gekend die tijdens de zwangerschap stevig bleven doorroken. Menige zwangere moeder drinkt koffie tijdens de zwangerschap en eet suiker. Om maar te zwijgen over moeders die, als de baby geboren is, borstvoeding 'teveel gedoe' vinden, ook al zijn ze hier fysiek wel toe in staat. Het is ten hemel schrijend!

Mike

Ja of dat ze het kind flesvoeding geven, omdat ze dan eindelijk weer alcohol en energiedrankjes kunnen drinken.

Bij de natuurvolkeren die Weston Price heeft onderzocht kregen een "stel" van hun stamgenoten hard op hun donder als ze niet op de juiste manier voorbereid hebben op zwangerschap qua aangepaste voedingspatroon.

En dat terwijl zelfs die stel die op donder kreeg, ook veel en velen malen gezonder is dan de moderne mens van toen in die tijd, om maar te zwijgen hoe de moderne mens nu is.

Wat moeten de volmaakt gezonde natuurvolkeren wel niet ervan vinden als die nu nog zouden leven en deze pagina op het forum doorleest?

Want dit:
Quote:
Om maar te zwijgen over moeders die, als de baby geboren is, borstvoeding 'teveel gedoe' vinden, ook al zijn ze hier fysiek wel toe in staat.

Is absoluut geen excuus!

Gezondheid,

Ik vind het gewoon eng als je zo met je kind omgaat 8O .

Toen ik baby was heb ik sojamelk gekregen, want ik kon "koemelk" niet verdragen...

Brian

Dat betekent dat je dagelijks een veelvoud aan oestrogenen hebt gekregen dan er in de pil zitten! Nu snap ik waarom je zo gefocust bent op het aftrainen van je lichaam. Je mag dan wel mannelijke spierkracht kweken, maar deze uiterlijke focus getuigt van VROUWELIJKE energie!

Mike

Ja, vroeger was ik er trots op dat ik "gevoeliger" was en veel vrouwelijke trekjes had. Bodybuilden doe ik al een tijd niet meer. Ik doe nu aan kung fu en een keer krachttraining erbij.

Brian

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan