LGBTQ+

Van de MeWe pagina van Desirée Röver geplukt:

Who is funding the transgender movement?

It seems obvious now to look at the money behind transgenderism. Many new markets have opened because of it. The first gender clinic for children opened in Boston in 2007. In the past ten years, more than 30 clinics for children with purported gender dysphoria have arisen in the United States alone, the largest serving 725 patients.

http://www.renegadetribune.com/jews-masquerading-as-rich-white-men-are-funding-the-transgender-movement/

Nog eens proberen de link te plaatsen, censuur???
http://www.
renegadetribune.com/jews-masquerading-as-rich-white-men-are-funding-the-transgender-movement/

Dat snap ik wel. Renegade Tribune is een extreem-rechtse site die Hitler ook wel een OK dude vinden. Toch zijn het geen domme jongens daar, heb ik in het verleden wel eens zeer goede info vernomen via hen.

Mike

Ohhhh, vandaar! Nou ja, ik heb de link in stukjes geknipt, mag de nieuwsgierige lezer zelf even plakken ;-)

Toen ik in 2016 tegen Aart zei dat er veranderingen op komst waren wilde hij er niet aan. Toen hij de bui wel zag hangen kwam hij niet verder dan 'boze witte mannen'. Welnu, de 'boze witte mannen' maken een eind aan de cultuurmarxistische waanzin!

Mike

Onze dochter is sinds een paar jaar ook in twijfel over wat ze is. Volgens haar genderpsycholoog is ze nonbinary, iets waar ik en mijn vrouw nog nooit eerder over hadden gehoord. Nu roept ze al een paar jaar daar ze haar borsten wil laten amputeren omdat die niet bij haar horen. Via het UMC heeft ze nu voor elkaar gekregen dat de psycholoog toestemt met een mastectomie na maar liefst vijf(!) gesprekken van een uur. Mijn vrouw en ik waren met stomheid geslagen maar we kunnen niks doen want ze is 18 geweest. De psycholoog erkent dat ze psychische problemen heeft maar dat ziet hij los van de hulpvraag. Echt onbegrijpelijk is dit. Het is gewoon een brute verminking van het lichaam die ook nog eens allerlei vervelende consequenties kunnen en zullen hebben. We hebben inmiddels aangegeven dat we niet achter deze beslissing kunnen staan en ook niet kunnen helpen, het is gewoon te gruwelijk. Het vreemde is ook nog dat veel mensen heel laconiek reageren, zo van "laat dat kind toch" of "als zij dat nou graag wil". Zijn wij dan gek?

Tjees wat erg zeg! Jullie zijn niet gek hoor, de wereld is gek geworden.
Grote kans dat jullie dochter later heel veel spijt gaat krijgen van deze fratsen.
Vreselijk voor jullie om te moeten aanschouwen dat je dochter zichzelf zo laat verminken!

Ik had ook nog niet gehoord van non binanary, vond dit (pffffff):

Non-binair is een parapluterm voor deze grote groep mensen, die heel diverse gevoelens hebben over hun gender. De veelheid van termen die mensen voor zichzelf gebruiken geeft dit ook aan. Termen die gebruikt worden zijn: gendercreatief, ‘(gender)queer’, ‘a-gender’, ‘bigender’, ‘genderfluïde’, ‘androgyn’, ‘polygender’, ‘genderneutraal’, gender non-comform, pangender, etc. Dit is een kleine greep, er zijn er nog meer. Sommige noemen zich daarnaast ook transgender, anderen juist niet.

Juist omdat de gevoelens zo divers zijn is er ook een grote variatie in hoe mensen expressie geven aan hun gender, in kleding, haardracht en andere uiterlijke kenmerken. Daarmee is ook de behoefte aan hulp nogal verschillend, vaak is maatwerk nodig.

Soms is het voldoende om alleen met bijvoorbeeld kleding en haardracht te laten zien wie je bent. Soms is er wel een verlangen naar lichamelijke aanpassingen of hormoon gebruik. Soms verandert de gender in de tijd of zelfs van dag tot dag. Uiteindelijk gaat het erom dat je vooral jezelf kunt zijn en dat je de uitingsvormen vindt die bij jou passen en dat je je daarin op je gemak voelt. Lastig is dat er weinig rolmodellen te vinden zijn die zich vrij hebben gemaakt van de dwingende tweedeling. Behalve in de kunstwereld zijn non-binaire mensen nauwelijks te vinden in de media. Ook lastig is dat er nauwelijks taal is ontwikkeld. Het Nederlands kent alleen mannelijke of vrouwelijke aanspreekvormen. TNN (zie de website van TNN) heeft een poging gedaan maar dit is helaas nog geen gemeengoed geworden.

De taak van de hulpverlening is om in te spelen op jouw behoefte om een expressievorm te vinden die bij jou past. Je te helpen bij die zoektocht als dat nodig is of tegemoet te komen aan jouw specifieke wensen. Is duidelijk hoe je je gender vorm wil geven dan kan daarbij bijvoorbeeld medicatie, logopedie of een operatie passen. Aan jou om te bepalen wat bij je past.

Jawel mensen, we hebben nu ook 'genderpsychologen' die 'diagnostiseren' dat iemand 'non-binary' is en dat de fysieke manifestatie hiervan levenslange verminking moet zijn. Zogenaamde 'kwakzalvers' (alternatieve artsen/therapeuten) maken we het leven zuur, maar dit soort charlatans mogen hun 'vak' ongehinderd uitvoeren.

Niet alleen ben ik het met Medusa eens dat jullie dochter spijt gaat krijgen van deze ingreep, maar het zou uiteindelijk wel eens tot zelfmoord kunnen leiden. Sorry dat ik zo hard ben, maar het is een illusie dat ze daarna gelukkig zal worden, integendeel. Wat deze 'psycholoog' doet, en het ziekenhuis eveneens, is haar bevestigen en voeden in haar waan. Is er echt geen juridische bodemprocedure mogelijk om haar te beschermen tegen zichzelf en tegen deze charlatan?

Mike

Dank voor jullie reakties!

Ik had ook nog niet gehoord van non binanary, vond dit (pffffff):

Dat hebben wij dus ook. Pffff... er worden en hoop termen verzonnen om bepaalde groepen te classificeren, maar die groepen komen al bij een psycholoog binnen met van het internet af geplukte voorbeelden en hypes en dat komt dan weer mooi samen. Onze dochter kijkt niet naar het daadwerkelijke probleem, wat voor ons maar al te duidelijk is en in plaats daarvan verstopt ze zich achter deze nonbinary onzin. Dat zien we bij haar niet terug.

Niet alleen ben ik het met Medusa eens dat jullie dochter spijt gaat krijgen van deze ingreep, maar het zou uiteindelijk wel eens tot zelfmoord kunnen leiden. Sorry dat ik zo hard ben, maar het is een illusie dat ze daarna gelukkig zal worden, integendeel.

Je bent niet hard maar realistisch en wij zien dit ook en zeggen dat ook tegen haar. Haar antwoord is dat ze liever het risico loopt dat ze er niet gelukkiger van wordt dan dat ze met haar borsten moet blijven rondlopen. Ze zijn overigens wel exceptioneel groot voor haar postuur dus we kunnen wel snappen dat het lastig is maar dan zou ze bijv. een borstverkleining kunnen doen maar dat wil ze per se niet.

Is er echt geen juridische bodemprocedure mogelijk om haar te beschermen tegen zichzelf en tegen deze charlatan?

We zijn er mee bezig om te kijken naar de mogelijkheden. Punt blijft dat ze 18 is geweest en dan kun je niet veel. Ze heeft een psychologisch onderzoek gehad en daaruit blijkt dat ze mentaal gezond is om dergelijke beslissingen te nemen. Echt wat een grap. Als je weet wat we al met haar mee hebben gemaakt... Er scheelt nogal wat aan maar zodra ze bij de psycholoog zit is het een heel ander mens. Alle troep krijgen wij op ons bord en dat geeft ook niet maar met dit erbij wordt het te veel. We hebben inmiddels aangegeven dat we niet gaan helpen want na de operatie kan ze zelf bijna niks. Dat kan voor het medisch team en overweging zijn om de operatie uit te stellen. Daarbij willen we ook dat als ze dit werkelijk doorzet ze het huis uit moet. Dat klinkt misschien hard, maar we kunnen dit echt niet aanzien. Daarbij is haar gedrag van dien aard dat we het sowieso niet meer met haar uithouden. En dat is echt niet zo maar besloten.

We hebben een brief gestuurd naar de kliniek met onze zorgen. We hebben een second opinion gevraag etc. etc. Maar nog niks heeft geholpen. We hopen maar dat ze ergens het verstand nog gaat vinden.

Elly Barnes, oprichter van Educate and Celebrate, beschrijft haar organisatie als een “liefdadigheidsinstelling” die “scholen transformeert” in LGBTQ-vriendelijke plaatsen.

https://fenixx.org/2019/08/08/lgbtq-activist-die-scholen-transformeert-geeft-toe-we-trainen-leerkrachten-om-de-heteronormativiteit-volledig-te-breken/

Uiteraard is dit een VROUW. Maar dat zal vast berusten op puur toeval als ik sommige vrouwekijke (ex)forumleden mag geloven.

Mike

@Healthbased, wellicht een idee om Theo Hiddema aan te schrijven voor het starten van een bodemprocedure? Dan heb je iig een advocaat die ideologisch op 1 lijn staat met jullie als ouders.

Verder lees ik dat jullie dochter sowieso grensoverschrijdend gedrag vertoont. Hoe lang is dat al gaande en, veel belangrijker, hoe lang staan jullie dit al toe? Volgens mij ligt nl. aan de basis van dit hele circus GEBREK AAN GRENZEN. Heel goed dat jullie haar te kennen hebben gegeven niet voor haar klaar te willen staan na deze rampzalige ingreep en dat ze het huis uit moet, maar ik vermoed dat deze grenzeloosheid van jullie afkomstig is en al veel langer speelt.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan