LGBTQ+

Uiteraard zit hier weer een VROUW achter. Puur toeval natuurlijk, want dat is totaal 'niet relevant' (volgens sommige vrouwelijke (ex)forumleden).

Mike

@healthbased, wellicht een idee om Theo Hiddema aan te schrijven voor het starten van een bodemprocedure? Dan heb je iig een advocaat die ideologisch op 1 lijn staat met jullie als ouders.

Nog niet aan gedacht. Financieel lijkt me dat echter niet haalbaar. Indien nodig kunnen we er altijd nog naar kijken wat op dat gebied kan. We hopen nog dat er een kentering komt voor die tijd.

Verder lees ik dat jullie dochter sowieso grensoverschrijdend gedrag vertoont. Hoe lang is dat al gaande en, veel belangrijker, hoe lang staan jullie dit al toe? Volgens mij ligt nl. aan de basis van dit hele circus GEBREK AAN GRENZEN. Heel goed dat jullie haar te kennen hebben gegeven niet voor haar klaar te willen staan na deze rampzalige ingreep en dat ze het huis uit moet, maar ik vermoed dat deze grenzeloosheid van jullie afkomstig is en al veel langer speelt

Je legt de vinger wel op de zere plek. Het verhaal ligt natuurlijk wel veel complexer dan dat ik zo even kan vertellen maar in beginsel heeft het daar ook mee te maken. Vooral ik zal dat een grotere rol in moeten spelen. Wij als ouders zijn inderdaad mede-verantwoordelijk voor dit ontstane gedrag. Een hele confronterende spiegel voor ons beiden.

Je reactie was in de spam verdwenen, ik heb hem teruggeplaatst.

Het is geen raketwetenschap om de vinger op de zere plek te leggen. Zo'n beetje alle gedragsproblematiek en psychologische problematiek van jonge mensen vandaag de dag komt voort uit een afwezige of niet krachtige vaderfiguur. De satanische NWO-elite weet dit en daarom hebben ze de afgelopen 100 jaar ingezet of feminisme en de daarmee gepaard gaande feminisering van de samenleving. Al vele duizenden jaren passen ze hetzelfde trucje al toe en het heeft geleid tot de ondergang van de meest hoogstaande beschavingen en culturen wereldwijd. Niet alleen jullie dochter is hier een slachtoffer van, maar jullie zelf ook!

Ik kan nu ook de gezondheidsproblemen waar je zelf mee kampt veel beter plaatsen. De stress en zorgen die jullie dagelijks hebben over haar eist zijn tol op je eigen gezondheid. Voor wat betreft Hiddema, misschien wil hij de zaak wel gratis op zich nemen. De beste man is de politiek in gegaan om ideologische redenen, voor het geld hoefde hij het niet te doen. Ik kan me voorstellen dat zijn primaire motivatie om op zijn oude dag zaken wel of niet aan te nemen ook niet financieel is maar ideologisch. Het proberen waard, lijkt me.

Mike

Er zijn juist meer mensen nodig zoals Johan Derksen, Jan roos etc... Humor, zelfspot en uitdaging zorgt ervoor dat je sterker in de schoenen staat, en dan accepteer/relativeer je jezelf en anderen veel beter ipv in de slachtofferrol te kruipen.
Waarom heeft die vent trouwens een baard? Een kale poes rond z'n mond staat hem toepasselijker...

Kevin

Wel jammer dat J Derksen het wekelijks niet kan nalaten om af te geven op Trump. En dat terwijl hijzelf ook geen blad voor de mond neemt en recht voor zijn raap is.

Klopt. Johan Derksen kan in veel dingen gelijk hebben, maar als hij ergens naast zit dan zit ie er meteen goed naast. Ook zijn haat naar Baudet is achterlijk.

Kevin

Een Zweedse leraar is ontslagen van een volkshogeschool na het delen van een artikel over LHBTQ-profielen die veroordeeld zijn voor seksueel misbruik van kinderen.

https://fenixx.org/2019/08/15/leraar-ontslagen-na-het-delen-van-lhbtq-kritisch-bericht/

Mike

https://fenixx.org/2019/08/19/transgender-boek-van-joodse-schrijfster-voor-tieners-bevat-een-verslag-van-een-6-jarige-die-orale-seks-heeft-en-het-lekker-vindt/

Een schrijfSTER, een VROUW. Imagine my surprise. Hoe kan dat nou toch, vrouwen zijn zulke rehtschapen wezens... :roll:

Mike

Ik denk dat ik er inmiddels over uit ben dat homoseksualiteit voort vloeit uit zowel een aandoening in de hersenen en hormonale problemen. Dus allebei.
Er zijn wetenschappers die ook tot deze conclusie zijn gekomen. Ook schijnt het zo te zijn dat het vaker voor komt bij een tweeling waarvan 1 dan homo is.
Het kan geen toeval zijn dat mijn neefje die homo is idd een tweeling broer heeft. Twee-eiig. Zijn broer is overigens heel erg dominant.

Jammer dat onze maatschappij dit ziet als iets wat normaal is terwijl het in mijn beleving een aandoening is waar alleen maar misbruik van word gemaakt om de mensen dom te houden. Niet dat ik homo's niet accepteer, alleen het plaatje eromheen is onaanvaardbaar. Ik geloof dat mijn neef er zelf ook zo over denkt als ik hem goed begrepen heb.

Bad move, Coca Cola, bad move:

De inzet van de limonadegigant Coca cola om de Hongaren wat politieke correctheid bij te brengen, kan het bedrijf een deel van zijn omzet in het Midden-Europese land kosten. Sinds de weigering van de limonadegigant om zijn reclamecampagne met homoseksuele mannen terug te trekken, boycotten tienduizenden Hongaren hun producten.

https://fenixx.org/2019/08/21/boedapest-behangt-met-homomannen-nu-wordt-coca-cola-cola-geboycot/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan