LGBTQ+

Elkedageenei heeft het krantenartikel in zijn geheel geplaatst in het forum over voeding en gezondheid.

Mike

Ik heb gezien, dat Elkedageenei het geplaatst had.
Geweldig artikel.
Hopelijk kom je ook eens hiermee naar Maastricht!!!

Ik heb die teksten van Johan doorgescrolld. Is er speciaal iets wat ik lezen moet (bv. over de illuminatie)?

Dorothé

Dank je,
als ik thuiskom ga ik het doorlezen.
Ik heb nu ongeveer 200 blz. met teksten van je opgeslagen (Spiritualiteit, Talmoed, Zohar, Kabbalah) en die ga ik ook doorlezen.

Dorothé

Wellicht niet helemaal het juiste topic maar iemand de opening van de Gotthardtunnel jl gezien? Deze 'feestelijke' opening was op 01.06.2016. Ik heb de hele opening opgezocht en gezien, mijn nekharen gingen ervan overeind. In deel II kwam je ook verschillende mannen verkleed als vrouw tegen (transgenders?). Ik blijf het opmerkelijk vinden want deze feestelijke opening waar heel wat hooggeplaatsten bij aanwezig waren (oa Merkel en Hollande) deed mij griezelig satanistisch aan.

Was dit een ritueel? Voor wat en met welk doel? Hoe duidelijk willen we het nog hebben? Het nieuws heeft er niet veel aandacht aan besteed terwijl je zou denken een tunnel waar 17 (!) jaar aan gebouwd is zo'n grote opening wereldnieuws zou zijn. Het spektakel wordt door mensen die ik erop gewezen heb, al snel afgedaan als een choreograaf die artistiek een beetje gek is en anders wil zijn. Ik denk daar anders over vrees ik. Oordeel zelf.

http://vigilantcitizen.com/vigilantreport/opening-ceremony-worlds-largest-tunnel-bizarre-occult-ritual/

Hoi Door,

Ik had gezocht maar ik kon er niets over vinden op het forum, niet goed gekeken dus. Als je deel II in zijn geheel ziet kom je daar ook wat 'tranny' figuren tegen zo ook de woman in red giving birth. Als je een beetje thuis bent in symbolisme en nummerologie kom je het allemaal tegen en vaak uit bij 17 en 9. En 6 natuurlijk, 600 genodigden, juni (maand 6) in 2016. Nooit gedacht dat ik nog eens zou gaan geloven dat satanisme daadwerkelijk bestaat maar dit is een staaltje van recht in je gezicht.

Vraag me wel eens af wat ik er nog aan kan doen om aan dit alles een halt toe te roepen als het gros van de mensen zulke zaken niet eens zien of willen zien. Elke dag kom ik wel iets tegen, chemtrails, leugens in het nieuws, corrupte wetenschappers en medici die het spelletje meespelen maar ze kunnen allemaal hun gang gaan want het gros slikt het als zoete koek. Beste maar van maken de tijd die ons rest en genieten van kleine dingetjes zoals de natuur en van het beetje vrijheid wat we nog hebben. Wie weet is het over een paar jaar wel heel anders.

Hoi Johanna,
Ja, ik maak me er ook best zorgen over.
Dan denk ik inderdaad in dezelfde richting. Nu hebben we nog vrijheden en het merendeel van de bevolking weet van niets.
Hoe lang gaat dat nog goed.
Ik hoop nog lang hoor, want als iedereen het gaat weten, dan zijn we er erg aan toe. Dan zal het wel overduidelijk zijn.
Dan zijn er misschien geen vrijheden meer en is het zoals in de film Equilibrium.

Dorothé

Was dhr. Oldenkamp geen vega wat ik mij vaag weet te herinneren?

Ja, maar dat doet niets af aan zijn wiskundig puzzelwerk dat geleid heeft tot de twee pdf's die Dorothee noemt. Phil Valentine is ook een veganist en ik kan me zeer in zijn boodschap vinden, als hij het maar niet over voeding heeft. Gary Null idem dito. David Wolfe is superfoodist, maar ook veel van wat hij te melden heeft snijdt hout. Eigenlijk hetzelfde als met homo's: geen probleem op individueel niveau, maar wel als agenda!

Mike

Vraag me wel eens af wat ik er nog aan kan doen om aan dit alles een halt toe te roepen als het gros van de mensen zulke zaken niet eens zien of willen zien. Elke dag kom ik wel iets tegen, chemtrails, leugens in het nieuws, corrupte wetenschappers en medici die het spelletje meespelen maar ze kunnen allemaal hun gang gaan want het gros slikt het als zoete koek. Beste maar van maken de tijd die ons rest en genieten van kleine dingetjes zoals de natuur en van het beetje vrijheid wat we nog hebben. Wie weet is het over een paar jaar wel heel anders.

Daarom is het des te belangrijker om dit keer op keer bloot te leggen voor wat het is. De kracht van de boodschap zit hem in de herhaling. Hetgeen mij brengt bij deze vraag van Aart:

Waar ik serieus nieuwsgierig naar blijf is wat de bedoeling is van dit topic. Oké, jouw idee van de agenda is duidelijk. En nu? Er zijn nu eenmaal mensen die homo zijn. En zoals ik al aangaf zijn dat mensen die leven, werken, trouwen, kinderen krijgen en opvoeden, enzovoorts. Alle berichten die hier geplaatst worden schetsen een negatief beeld van homo’s. Vooral de extreme berichten worden belicht. Wat hebben we daar aan?

Stel je voor dat er nu een jood zich inschrijft en dezelfde opmerkingen gaat maken over de topic over Israel en Palestina. Of een moslim die soortgelijke kanttekeningen stelt bij de 'regenboog'-topic. Immers, ik belicht enkel de 'extremen' en heus niet alle joden en moslims maken zich hieraan schuldig.

Klopt, maar er is serieus iets mis met dergelijke bevolkingsgroepen als de extremen dermate zedeloos en onfatsoenlijk zijn dat ze een gevaar vormen voor de samenleving. En dus moeten ze onder de aandacht gebracht worden, telkens weer opnieuw. Het alternatief is ze verzwijgen en tot een taboe maken. We kunnen ons als samenleving niet veroorloven om onze sociale cohesie af te laten brokkelen door censuur en politieke correctheid, terwijl het kwaad van binnenuit afbreuk doet aan het geheel.

Mike

Een uitstekend artikel dat daadwerkelijk de vraag durft te stellen of chemicalien in vaccins, voedsel, kleding en toiletproducten geslachtsverwarring in de hand werken:

http://holyhormones.com/womens-health/hormones/estrogen-dominance/are-gender-bending-chemicals-causing-gender-bending-confusion/

AzXjmTG.jpg

Mike

Wie zulke daden goedkeurt is niet goed bij zijn hoofd. Ik heb me er nog niet in verdiept is het nog te vroeg voor maar mijn hoax/false flag-radar staat evengoed op scherp. Deze aanslag komt de LGBTQ-agenda wel goed uit zodat deze nog harder gepushed gaat worden onder de noemer gelijkheid.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan