LGBTQ+

Reactie op de video:

Bij daglicht opnamen voor tv gebruikt men vrijwel altijd lampen voor de belichting.

Dit is dus totaal geen argument voor een 'green screen theorie' en draagt alleen bij aan de ongeloofwaardigheid van 'complotters'.

http://bigleaguefilmschool.com/wp-content/uploads/thumbnail-no-3-point-lighting2.jpg

http://www.dvinfo.net/forum/attachments/canon-xl-h-series-hdv-camcorders/18280d1275857141-outdoor-lighting-diffusion-tnshoot1.jpg

Hier vliegt een vlinder in beeld op 0:22

Die vlinder viel me ook al op toen ik deze beelden zag. Monarch mind control of maak ik er teveel van? Wat dan ook ik vind haar totaal niet geloofwaardig overkomen, ik heb het idee dat ik naar een toneelstukje zit te kijken. Wie houdt nou de zonnebril op als tranen (welke tranen ik zie ze niet) je over de wangen lopen?

Dit voelt als een hele slechte soap, maar veel mensen geloven dat dit echt is en identificeren zich met de 'slachtoffers'.

Echte soap-acteurs die 'bad guys/girls' spelen, worden nog wel eens uitgescholden op straat. Alsof mensen het verschil niet willen of kunnen zien tussen feiten en fictie.

Mark

NPO Radio 1: Nieuwsshow: zaterdag 18 juni 2016

Hoe homo-tolerant zijn we eigenlijk?
Met "Linda Duits, publiciste en onderzoeker genderstudies aan de Universiteit van Utrecht"

“We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy.”
― Chris Hedges

Terugluisteren:
[URL]http://www.npo.nl/nieuwsshow/18-06-2016/RBX_TROS_706046/RBX_AT_4227463[/URL]

NPO Radio 1: Nieuwsshow: zaterdag 18 juni 2016, 09:00 uur
Hoe homo-tolerant zijn we eigenlijk?
Het bloedbad in homoclub Pulse in Orlando heeft de afgelopen week veel reacties losgemaakt. De discussie over hoe makkelijk het wel niet is om aan wapens te komen, laaide weer op. Het gesprek ging of deze daad een door IS gestuurde actie was of ging het om een “lone wolf” En het gesprek ging ook over homofobie.

Over homo-tolerantie praten we met Linda Duits, publiciste en onderzoeker genderstudies aan de Universiteit van Utrecht.

En net als met San Bernardino mag de media het huis van de dader in, terwijl het onderzoek nog in volle gang is!

Mike

Over homo-tolerantie praten we met Linda Duits, publiciste en onderzoeker genderstudies aan de Universiteit van Utrecht.

Genderstudies. Zucht. Er valt niets te onderzoeken. Uit een van de door mij eerder geplaatste artikelen:

Gender is not a spectrum, it is a polarity.

Mysterie opgehelderd. Zo, en nu door naar een studie die er werkelijk toe doet!

Mike

Dat is die fijne Volkskrant die eerder al werd aangehaald met een of ander flut'onderzoek' waaruit zou blijken dat kinderen van homo-ouders gezonder en gelukkiger zouden zijn dan kinderen van hetero-ouders. Nee hoor, helemaaaaaaaaaaaaaaaal geen agenda vanuit de links-progressieve hoek.

Even wat citaten uit het stuk van Botte Jellema:

Is het echt zo lastig, #jesuisgay?

Ja, Botte, want 98% heeft geen zin om zich te identificeren met een minderheid van 2%. Ik ben niet gay en zal dat ook niet worden. #jenesuispasgay!

Dit is het land van het eerste huwelijk tussen twee mannen en twee vrouwen en het land van de afgeladen grachten tijdens de botenparade van de Gay Pride. Maar het is ook het land waar een jongeman niet stage mag lopen bij een bedrijf in Drachten vanwege zijn geaardheid. Het land waar op Goeree-Overflakkee een lokale krant niet twee mannen die elkaar liefhebben kan portretteren zonder opzeggingen.

Ik zou zeggen: wees blij met de tot nu toe opgebouwde rechten. Een bedrijf mag discrimineren op basis van wat wenselijk is voor het profiel en de uitstraling van het bedrijf, dat heet vrije markt en vrije wil. Zo zal een bedrijf met een conservatieve uitstraling ook jongens met oorrringetjes of tattoes in de nek afwijzen. Die gaan daar toch ook niet over lopen janken? Een afbeelding van twee mannen die 'elkaar liefhebben' in een krant is ongepast en onfatsoenlijk, net zo goed als dat een afbeelding van een heteropaar dat 'elkaar liefheeft' dat is, omdat KINDEREN die afbeelding kunnen zien op een leeftijd waarop ze hier helemaal nog niet klaar voor zijn. Heb je daar ooit aan gedacht, Botte, of ben je zo druk bezig met je egoistische slachtofferrol dat je hier helemaal niet bij stilstaat?

Ruim 30 procent van de Nederlanders - ook niet-gelovigen - neemt aanstoot aan twee zoenende mannen in het openbaar, bleek onlangs uit de LHBT-Monitor van het Sociaal en Cultureel Planbureau. Stelt u zich eens voor dat u met uw geliefde in een café zit en hem of haar een zoen geeft, en dat een op de drie mensen om u heen dat afkeurt. Daar moeten homo's in Nederland mee leven, elke dag.

De meerderheid van de Nederlanders neemt ook aanstoot aan burka's in het openbaar. Wij zien nu eenmaal niet graag vrouwen in tenten. Als we nog enig zelfrespect hebben als culturele natie horen we ook aanstoot te nemen aan alles wat indruist tegen onze traditionele normen en waarden. Tel je zegeningen, Botte, want als het aan mij had gelegen was ook dat homohuwelijk er nooit gekomen!

De Friese regionale omroep besteedde enige tijd geleden aandacht aan hoe er over homo's werd gedacht. Een paar puberjongens in een dorp werd gevraagd wat ze ervan zouden vinden als een van hen homo zou zijn. Macholachjes volgden, ze vonden het goor en belachelijk.

De jeugd is de toekomst. Alle op de jeugd gerichte propaganda ten spijt wil de pro-LHBT boodschap maar niet beklijven. Mooi!

Het woord 'homo' is overal een scheldwoord, en daar hebben twintig jaar Gay Pride in Amsterdam en het homohuwelijk niets aan veranderd.

En het woord 'gay' betekent 'stom, suf'. It's okay to say 'that's so gay'.

En Botte is nog niet klaar met huilebalken:

Bijna elke week heb ik wel weer een coming-outmoment: het is niet één keer en dan is het klaar, nee, de heterowereld dwingt ons constant om ons tot vermoeiens toe te verklaren. We worden voortdurend behandeld als minder: homomannen zijn niet echte mannen, lesbiennes zijn geen echte vrouwen. En dan is er nog de formele uitsluiting: kinderen adopteren kent veel meer beperkingen voor lhbt'ers, homomannen mogen alleen bloed doneren na een jaar geen seks te hebben gehad. Wij zijn blijkbaar 'de ander'.

Ja, jullie zijn ook 'de ander'. Nu hangt-ie het slachtoffer uit, maar vanuit 'empowerment' (Gay Prides, roze kledij) profileren ze zich juist nadrukkelijk als 'de ander', uit eigen vrije wil. Kortom, er wordt telkens de andere kant op geredeneerd als dat zo uit komt, om maar het slachtoffer uit te kunnen hangen.

Lhbt'ers in Nederland zijn vaker slachtoffer van geweld dan heteroseksuelen. Ze hebben ook op het werk vaker te maken met intimidatie en burn-outverschijnselen, blijkt uit de LHBT-Monitor 2016 van het SCP. Lesbische, homo- en biseksuele jongeren hebben een slechtere gezondheid en meer psychosomatische, emotionele en gedragsproblemen. Het aantal jongeren dat een zelfmoordpoging heeft gedaan, is bij homojongeren vier keer zo hoog als bij niet-homo's, staat in het SCP-rapport Jongeren en seksuele oriëntatie van vorig jaar.

Nee, Botte, de emotionele en gedragsproblemen zijn de OORZAAK, niet het gevolg. Burnouts, een slechte gezondheid, depressiviteit en zelfmoorden zijn het logische gevolg van de polariteit van de natuur negeren en jezelf dwingen in een kunstmatige sociale constructie. Daar word je nl. nooit gelukkig van. En je wordt van al dat gejank al helemaal niet gezonder en gelukkiger!

Een van de vragen die homo's geregeld krijgen, is waarom er nog steeds aparte homoclubs en -cafés zijn. Dat is omdat de lhbt-gemeenschap veilige havens nodig heeft. Nog altijd. Er zijn weinig plekken waar twee mannen met elkaar kunnen dansen, knuffelen of zoenen zonder afkeurende blikken of erger. Homoclubs zijn geen mystieke plekken; het zijn clubs als alle andere. Op een klein verschil na: het is er veilig om als twee jongens of als twee meiden te kunnen doen wat gemengde koppels in alle andere clubs kunnen doen: flirten, dansen en een fijne tijd hebben.

Bullshit! Gay clubs zijn notoire ontmoetingsplaatsen voor de overwegend promiscue, niet-monogame en vaak SMBD-levensstijl van homo's. Het is een subgroepering in de samenleving die NOOIT aansluiting zal vinden bij de mainstream. Het is voor deze groep maar het beste dat zij elkaar weten te vinden in aparte clubs en andere ontmoetingsplekken. Vroeger deden zij dit in parken en op toiletten, dus dit is al een hele vooruitgang!

'De Reguliersdwarsstraat wil geen homostraat meer zijn', kopte de Amsterdamse krant Het Parool toevallig begin deze maand. De straat is al sinds het midden van de 19de eeuw een belangrijke ontmoetingsplaats voor homo's, maar de ondernemersvereniging wil de doelgroep nu verbreden. Siep de Haan, betrokken bij de oprichting van de Gay Pride, noemde het in diezelfde krant 'misschien de opperste vorm van emancipatie'. Terwijl er nog zo veel is om voor te vechten.

Oftewel, het tij is aan het keren en we beginnen als samenleving langzaam maar zeker weer onze geestelijke gezondheid terug te vinden en te beseffen dat de meerderheid nooit en te nimmer moet zwichten voor het politiek correcte dictaat van een minderheid. En dit ondanks de stortvloed aan propaganda die er dagelijks over ons wordt uitgestort! De strijd is gestreden en het gezonde verstand en het goede fatsoen heeft overwonnen!

Een Mexicaanse vriend zegt dat hij tegenwoordig meer mannen hand in hand ziet lopen in Mexico-stad dan in voormalig 'gay capital' Amsterdam. Het is tijd dat de Gay Pride Parade de commerciële veren afschud en de politieke veren opzet met een serieuze boodschap. Na 'Orlando', en na het summiere #jesuisgay, is het zeker nodig.

Hoe ziet Botte dat voor zich? Binnenkort politici in het roze, compleet met leren chaps en hondenkettingen? Sorry, Botte, maar dat gaat hem echt niet worden.

Ik sluit af met de woorden van Henry Makow:

Say it: "Je Ne Suis Pas Homo"

The Masonic Jewish bankers who control the West are leveraging the Orlando massacre to garner acceptance for homosexuality, although the alleged shooter was himself gay. It's very hard to comprehend that the leaders of society are trying to make you sick. But Western society is a satanic cult based on Cabalism. A satanic cult works by enfeebling its members, to be exploited by their controllers. Homosexuality is usually caused by fatherlessness. Its promotion is part of the long-term Communist Jewish attack on m/f gender, marriage and the nuclear family. But more importantly, homosexuality is a major factor in our satanic possession.

Mike

Doet me goed om te lezen dat er mensen zijn die hetzelfde zien wat ik zie en doorhebben hoe het spelletje gespeeld wordt. Walgelijk stukje van de Volkskrant, Mike geeft daar een duidelijk repliek op. Ik ben benieuwd of Mark nog een terugkoppeling krijgt van de schrijver.

Als die lui een sterke vader hadden gehad zou deze hen op jonge leeftijd hebben geleerd dat ze niet moeten janken als ze bijv. hun teen stoten, want de teen valt er niet af. Gefeminiseerd als ze zijn, zijn ze juist bevestigd door hun moeder in hun gejank en hebben ze geleerd om hiermee aandacht te krijgen. Nu zijn het volwassenen en voelen ze zich gesterkt in de matriarchale progressief-linkse slachtoffercultuur die hen nog steeds bevestigt in hun onvolwassen huilebalkgedrag. Misschien wel een mooie boodschap op deze VADERdag!

Mike

Hij komt erg over als een slachtoffer inderdaad met z'n overgevoeligheid, zoals hij het zelf noemt.

Ik heb 1 reactie gehad tot dusver van hem op mijn mededeling dat de schutter zelf homo was. Of ik bedoelde dat om die reden de LGBT-gemeenschap geen steun verdient. Waarop ik antwoordde dat ik bedoelde dat het geen aanslag op de LGBT-gemeenschap is als de schutter zelf homo was en zelf geregeld in die club kwam.

Geen reactie meer gehad daarop. Ik ben dus nog helemaal niet toegekomen aan het false flag gebeuren.

Ik hou jullie op de hoogte.

Mark

Doe geen moeite, Mark. Hij heeft allang besloten dat de LGBT-gemeenschap weer eens geslachtofferd is. Het komt hem niet eens uit dat er vraagtekens bij de gebeurtenis te zetten zijn, hij gelooft liever het officiele verhaal zodat hij door kan blijven jammeren.

Mike

Als hij nog reageert, ga ik er nog wel even op in. Als hij door mijn reacties ook maar 1% gaat twijfelen aan het officiële verhaal en hij krijgt van anderen ook meer tegengas, gaat hij wellicht OOIT in de toekomst zelf leren nadenken en onderzoeken wat er werkelijk speelt in plaats van weer het slachtoffer uit te hangen en blind de staatsmedia te volgen.

69067cb10b313b50ff1f7283133e4e29.jpg

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan