Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geniaal! Iemand wordt op CNN geinterviewd over Edward Snowden en de geinterviewde ontmaskert CNN-'interviews' als een script door niet over Edward Snowden te gaan praten maar over Edward Scissorhands. De interviewer blijft zich echter aan het script houden en hoort helemaal niet dat hij ervan afwijkt!
In Engeland heb je nog ouderwetse jongens- en meisjesscholen. Nu bestaat er echter een richtlijn voor meisjesscholen om de woorden 'meisje' of 'jonge vrouw' niet meer te gebruiken om leerlingen die verward zijn over hun geslachtsidentiteit niet voor het hoofd te stoten:
Belachelijk. Ik zou mijn kind daar meteen weghalen als het daar op school zat. En een cabaretier die een grap maakt over Erdogan wordt opgepakt in datzelfde land. Wat een idioten!
deze video vond ik net, ik heb hem deels bekeken, 1 uur en kwartier en gaat over de agenda voor LBGTQ
wel 500.000 keer bekeken door mensen, best veel denk ik.
De propaganda wordt steeds absurder. Kennelijk gaan ze nu voor het combineren van agenda's. Wat te denken van dit verhaal dat abortus combineert met automatische wapens, zoals de AR-15:
Over agenda's gesproken: de Amerikaanse procureur-generaal Loretta Lynch krijgt kritiek omdat ze heeft gezegd dat 'liefde en eenheid' het beste wapen tegen terreur is:
Meer van die softe 'keer de andere wang toe'-bullshit. Doet denken aan Sandy Hook, waarbij de ouders zelf aangaven verheugd te zijn dat hun kinderen waren heengegaan en ook opriepen tot 'eenheid'!