LGBTQ+

Zojuist een aflevering gezien van Reportage over - zet je schrap - volwassen baby's. De docu spitste zich vooral toe op een echtpaar dat - ben je er klaar voor? - een CRECHE had opgezet voor volwassen baby's. Het echtpaar zelf bestond overigens ook uit een 'mama' die een mannelijke 'baby' verzorgt, compleet met luiers verschonen en al. Deze man geeft in de docu aan al eens een zelfmoordpoging te hebben ondernomen, hetgeen wijst op een onverwerkt trauma en gezien het feit dat hij graag een 'baby' wil zijn moet dat op zeer jonge leeftijd gebeurd zijn.

Het echtpaar heeft moeite om de creche draaiende te houden vanwege een gebrek aan klanten. Uit economische noodzaak besluiten ze dan ook om nog meer diensten aan te bieden. Behalve dat 'baby's' verzorgd worden door een 'mama' besluit haar man niet langer meer alleen zelf 'baby' te zijn, maar ook 'papa' voor 'meisjes', iets wat hij tot zijn eigen verbazing heel erg leuk blijkt te vinden, maar wat jaloezie opwekt bij zijn vrouw en 'mama'. Vanwege het welslagen van hun onderneming legt zij zich hier echter bij neer. Toch lopen de zaken nog steeds niet goed genoeg en dus zien we dat er een begin wordt gemaakt met de aanleg van een SM-kelder, waarmee het koppel een overstap maakt naar het aanbieden van seksuele diensten i.p.v. uitsluitend 'verzorging'.

In de docu zien we ook een echtpaar dat bestaat uit een 'papa' en een 'klein meisje' van 5 of 6 jaar. Aan die 'papa' blijkt echter nog wel meer te mankeren, want hij heeft het liefst te maken met een 'peuter' en dringt hier voortdurend bij zijn partner op aan. Maar daar houdt het niet op, want zij blijkt behoefte te hebben aan een feestje met nog meer 'baby's' en andere mannelijke en vrouwelijke 'kinderen', waarbij zij de baas kan spelen. Na het bewuste feestje is de 'papa' niet te genieten, want hij wil zijn 'peuter' het liefst helemaal voor zichzelf alleen, terwijl zij juist wel behoefte heeft aan meer contact met andere 'kinderen'.

Houd je het nog droog allemaal? Hou je vast, want we zien ook een man die het liefst als meisje geboren was en zich prive uitdost als 'klein meisje' en zichzelf bestrooit met talkpoeder. Deze man laat ook iets los over zijn kindertijd: hij was een 'ongelukje' en zijn vader heeft hij nooit gekend, terwijl zijn moeder nauwelijks aandacht voor hem had omdat ze alleen haar eigen pleziertjes najoeg.

Er valt nog veel meer te zien in deze docu, maar het is inmiddels wel duidelijk wat al deze mensen met elkaar gemeen hebben. Ze zijn allemaal getraumatiseerd geraakt in hun vroege jeugd en komen naar alle waarschijnlijkheid uit eenoudergezinnen waarbij de vaderfiguur ontbrak of geen rol van betekenis speelde. Velen geven aan dat ze 'kind' of 'baby' willen zijn om terug te gaan naar een tijd dat ze geen verantwoordelijkheid hoefden te hebben. Sommigen zijn explicieter en geven aan dat ze dan geen pijn of stress hoeven te ervaren.

Hoeveel meer bewijs heb je nog nodig dat we hier te maken hebben met een ontwikkelingsstoornis? En opnieuw grijpt dit diep in in de geslachtsidentiteit en zien we 'arrested development' waarbij men in het rollenspel kiest om te blijven hangen op een zeer jonge leeftijd. Ook zie je hoezeer dominantie en overgave een rol spelen bij dit soort toneelstukjes. Interessant in dat verband om te zien dat er snel uitstapjes in die wereld mogelijk zijn naar sadomasochisme.

En daarmee is er weer een link met homoseksualiteit, waarbij de twee partners eveneens verwikkeld zijn in een 'mannelijk' en 'vrouwelijk' rollenspel en waarbij uitstapjes richting SM eveneens snel gemaakt zijn. Maar ik mag niet hardop zeggen dat ook dit een ontwikkelingsstoornis is die ook te maken heeft met kindertrauma's en ontbrekende vaders!

Mike

Nog geen reactie op het bovenstaande. Het is ook een hele schok om te vernemen dat er zoveel gekte kan bestaan in zoveel vormen, dus dat zul je even moeten laten bezinken. Zo schadelijk werkt een gebroken gezin dus uit op de psyche van mensen.

Kun je je dan voorstellen dat ik fel word van de opmerking dat het huwelijk een 'bedacht' concept zou zijn? Nog een vraag: moeten we, net als met transgenders, een aparte toiletvoorziening creeren voor deze mensen, in dit geval een VERSCHOONRUIMTE, voor het geval ze een 'ongelukje' in de luier hebben?

Geloof mij maar, binnen afzienbare tijd moeten we 'tolerantie' vertonen naar de volgende lichting huilebalken, zodat we alsmaar meer vormen van geestelijke gestoordheid gaan accepteren als zijnde onderdeel van het menselijke gedrags'spectrum'.

Mike

Ik heb die docu al eens eerder gezien en het is van den zotte inderdaad. Ik word fel als ik merk hoeveel mensen begrip hebben voor deze flauwekul, onder de noemer 'als het iemand gelukkig maakt' en 'ze doen niemand kwaad' het is maar een fetish. Je hebt nu ook de otherkin

Otherkin are people who identify as partially or entirely nonhuman. A dragon, a lion, a fox—you name it—there is probably someone out there who feels like they are more these things than they are human.

https://www.vice.com/read/from-drag...y-believes-you-can-be-whatever-you-want-to-be

Wat een wereld, wat ooit als abnormaal werd gezien wordt nu als normaal door je strot geduwd. Ik vind de mensen die daar zo zaligmakend in meewaaien nog een stuk enger eerlijk gezegd.

Toevallig zag ik een beginstukje van genoemd programma. Ik vond het niet interessant genoeg, zonde van mijn tijd.

Dat mag natuurlijk. Voor mij is het een studie in waanzin. Wel is het zo dat deze gekte steeds meer om zich heen grijpt en dat het binnen de kortste keren een stuk minder abstract is dan een oenig TV-programma dat je wel of niet kunt kijken.

Mike

Ik word fel als ik merk hoeveel mensen begrip hebben voor deze flauwekul, onder de noemer ‘als het iemand gelukkig maakt’ en ‘ze doen niemand kwaad’ het is maar een fetish.

Ik vind de mensen die daar zo zaligmakend in meewaaien nog een stuk enger eerlijk gezegd.

Helemaal mee eens!!! Dat argument van 'als ze maar gelukkig zijn' is hier ook al voorbij gekomen. En uiteraard mocht ik er niets van zeggen. En ik word ook fel, maar dan schoffeer ik weer mensen. Yeah, watever, recht is recht en krom is krom!

Mike

Dat kreeg ik ook steeds te horen, toen er bij mij op het werk die discussies waren over die seksuele vrijheid en blijheid.
Er werd gezegd: Wat zou het, als men er maar gelukkig door is en men schaadt niemand ermee. Wat is het probleem?
Ja, dan kun je gaan antwoorden over creatie etc., maar niemand die nog naar je luistert.

Dorothe

Het dringt kennelijk niet tot de massa door dat als mensen zelf niet eens weten wie of wat ze zijn ze ook geen goede ouders of echtgenoten/partners kunnen zijn en dat dit als een schokgolf doorwerkt op de culturele identiteit en functionaliteit van de voltallige natie, omdat dit complete gezinnen, families en gemeenschappen ontwricht.

De maatschappij, dat ben jij. Wil je een samenleving vol met weekdieren, eeuwige slachtoffers en huilebalken? Nou, ik niet! Polariteit/dualiteit is een voorwaarde voor creatie, ALLES wat deze polariteit/dualiteit ontkent, bespot of hier afbreuk aan doet getuigt van anti-creatie!

Mike

Dat kreeg ik ook steeds te horen, toen er bij mij op het werk die discussies waren over die seksuele vrijheid en blijheid.
Er werd gezegd: Wat zou het, als men er maar gelukkig door is en men schaadt niemand ermee. Wat is het probleem?
Ja, dan kun je gaan antwoorden over creatie etc., maar niemand die nog naar je luistert.

Dorothe

Die ervaring heb ik ook dus hou ik tegenwoordig wijselijk mijn mond als men het over zulke zaken heeft maar dan ben ik wel geagiteerd van binnen want ik wil het liefste uitschreeuwen. WAKE UP!! Ook als men zit te jammeren over al die aanslagen, hoe verschrikkelijk het allemaal niet is en al die slachtoffers dan zeg ik liever niks meer. Ik sluit me af want als ik werkelijk zeg wat ik ervan denk dan word je nagewezen als 'de gek' of de bekende opmerking dat ik een conservatieve homofoob ben. Ik maak liever geen slapende honden wakker in deze tijden, je weet maar nooit in de toekomst.

Ik heb niets tegen ho en les of bi en ook niet tegen trans maar wel tegen deze agenda die nu op full speed staat. Kwestie van tijd dan hebben we regenboog-postzegels en regenbooghagelslag, leuk voor de kleintjes met een lesbische Elsa (Frozen) op de verpakking.

Net als Mike geloof ik niet meer dat je zo wordt geboren, dat dit andere oorzaken heeft maar dat is schoppen tegen een zeer been voor de meesten. Ik heb me even geleden verdiept in tweelingen waarvan de één ho en de ander he is. Ook merkwaardig als het genetisch bepaald zou zijn dan zouden beiden hetzelfde moeten zijn in hun voorkeur. Natuurlijk zijn daar ook al de eerste onderzoekjes over verschenen die dit (zogenaamd) verklaren.

Als dit beïnvloedbaar is dan lijkt me het alleen maar logisch dat de higher forces de massa hiermee conditioneert. Daar zijn ze heel wat jaren geleden mee van start gegaan.
Ik vraag me wel eens af wanneer the breaking point komt, hoeveel kun je nog hebben totdat je doordraait. Wellicht is dit ook één van de redenen, chaos laten ontstaan zodat men niet meer weet wat wel en niet waar is. Ik merk wel dat ik inmiddels wat apathisch voor dit alles aan het worden ben. Toen ik hoorde van de aanslag in Orlando was mijn eerste gedachte 'hier gaan we weer'. En jawel hoor. Ik hoef CNN maar aan te zetten en ik zie de bekende poppenkast opnieuw opgevoerd worden. Ik heb daar niet eens de alternatieve media nog voor nodig.

@ Dorothe en Johanna; same here, heel herkenbaar. Ik zou zelfs haat verspreiden, jawel haha.

Joost

En ik ben hopeloos ouderwets.

MAAR, we hebben een nieuwe jongen op het werk. Een zwarte jongen met wortels komend vanuit Afrika en wel Egypte.
Vandaag vroeg iemand hem iets en hij antwoorde dat er bij zijn volk kennis was van kwantumfysica.
Toen ben ik meteen door gaan vragen- over de grondkennis van onze beschaving - spirituele kennis - melatonine- Kemet. Hij zal het me uitleggen, zei hij. Hij zei dat er zeer weinig mnensen waren die hier nog iets over wisten en hij was zeer verwonderd over mijn vragen. Jammer genoeg spreekt hij Engels, maar het is zo interessant, dat ik me daar overheen moet gaan zetten. Natuurlijk hebben wij geen zeeën van tijd om te discussiëren, maar wie weet...
Heel interessant. Ga ik nu toch graag naar het werk!
Dorothé

http://21stcenturywire.com/2016/06/18/casting-crisis-orlandos-actors-agents-and-casualty-role-players/

Joost

Nieuwe wending in de Orlando shooting. James Howell en nog 4 anderen waren betrokken bij geplande aanvallen op zondag in Florida en California.

Sources within the Santa Monica police department claim that James Wesley Howell, an Indiana man who was caught with explosives and weapons on Sunday Morning, told the Santa Monica police that as many as five people were involved in planned attacks on gay communities in both Florida and California.

Maar het interessante is dat Howell tegen 2 agenten vertelde dat hij beschermd moet worden tegen de CIA, z'n opdrachtgever, omdat ze hem dood willen hebben:

According to two department sources, Howell called the Santa Monica police on Sunday morning claiming that he needed protection from the CIA. Howell further elaborated to the dispatcher stating that he "had been set up by the CIA – they are going to kill me."

Speaking of the suspect killed in the Pulse Bar massacre in Florida, Howell stated, "Omar was not suppose to be killed. They lied to us – Omar and Brandy were suppose to get away."

http://getoffthebs.com/five-suspects-involved-in-planned-attacks/

Mark

Dit meldde ik een dag eerder ook al.

Het meest voor de hand liggende scenario is dat er die dag honderden doden hadden moeten vallen, niet alleen in Orlando maar dus ook tijdens de Gay Pride in LA. De 'patsy' die verantwoordelijk was geweest voor de aanslag tijdens de Gay Pride doorzag echter het spel en besefte bijtijds dat de 'patsy' altijd in dit soort scenario's het loodje legt. Waarmee hij op een nog niet eerder vertoonde manier blootlegt dat we te maken hebben met operaties die rechtstreeks door de Amerikaanse alfabet-agencies (CIA, FBI, FEMA) worden georchestreerd!

Mike

Ik zou zelfs haat verspreiden, jawel haha.

Ja, Joost, je bent een homohater, een racist. O ja, en een antisemiet! Join the club!

Mike

En geen echte Nederlander omdat ik tegen de monarchie en Zwarte Piet ben. I'm a proud member ;)

Joost

Je wordt inderdaad voor van alles uitgemaakt als je tegen de gevestigde mening/orde in gaat. Veel mensen denken niet zelf na, maar lepelen gewoon de propaganda op die ze op mainstream media zien en horen. Maar je ziet wel een verandering en meer mensen die, wellicht mede door 'gekkies' als wij, niet zomaar alles meer aannemen.

Hopelijk zet dit door en kiezen steeds minder mensen voor de weg van de minste weerstand.

ClYtTFLWIAAgy-R.jpg

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan