LGBTQ+

Mijn kind voelt zich geen man of vrouw. Het is fysiek een man zo is mijn kind geboren maar nog nooit heeft mijn kind zich omdat er een piemel aanzit geidentificeerd met een man. Het is niet zo dat die nu zich wil laten opereren want die voelt zich ook geen vrouw. Mijn kind voelt zich gewoon een mens. En trekt aan waar die zich goed bij voelt en heeft eveneens relaties met mensen (in dit geval met fysiek geboren vrouwen) In dat opzicht zou je mijn kind een hetero kunnen noemen. En de partner een vrouw en mijn kind een man. En toch is het allemaal niet zo zwart wit. Want vertel eens: hoe voelt het om een man te zijn? Of een vrouw? Leg me dat eens uit.
 
Kan dat onzin-topic ;' interessant maar moeiljk forum' die hij/zij/het had opgestart ook niet meteen gewist worden? Zonde van de digitale ruimte ;)
 
Een paar dagen geleden hier in het nieuws :

Francisco, een man in het leger, heeft 8 maanden geleden nav de nieuwe wet alhier zijn sexe op zijn paspoort laten veranderen. Maw tot vrouw.

Nu mag hij niet in de vrouwenkleedkamer en vindt dat hij gediscrimineerd wordt.

Hij heeft nog steeds een baard en gaat zich ook niet laten opereren of niks, en omdat ie nog steeds voor de vrouwen is, is ie nu dus lesbisch.

Nu weet ik niet of hij

1/ ofwel volledig gek is
of
2/ gewoonweg wil aantonen hoe ridicuul die wet is

Ah, en je hoort niets van die feministiche groeperingen hoor, uiteraard wel dioe LGHRT pipos
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.147
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan