LGBTQ+

Een paar dagen geleden hier in het nieuws :

Francisco, een man in het leger, heeft 8 maanden geleden nav de nieuwe wet alhier zijn sexe op zijn paspoort laten veranderen. Maw tot vrouw.

Nu mag hij niet in de vrouwenkleedkamer en vindt dat hij gediscrimineerd wordt.

Hij heeft nog steeds een baard en gaat zich ook niet laten opereren of niks, en omdat ie nog steeds voor de vrouwen is, is ie nu dus lesbisch.

Nu weet ik niet of hij

1/ ofwel volledig gek is
of
2/ gewoonweg wil aantonen hoe ridicuul die wet is

Ah, en je hoort niets van die feministiche groeperingen hoor, uiteraard wel dioe LGHRT pipos

Hier heb je hem :

 
Wel echt een vrouwelijk tiepje zeg 😆
Zou het niet optie 2 zijn? Dat hij/zij wil aantonen hoe ridicuul die wet is? Helaas versta ik geen Spaans dus geen flauw idee wat hier allemaal gezegd wordt.
Volgens mij kan je er ondertitels onder zetten via dat radartje rechts onderaan
 
Ohio Law has now banned gender-affirming care (Child mutilation), prescriptions for puberty blockers, and hormone therapy. Doctors can lose their medical license if they violate this law. Not only this, but Ohio has now banned "trans women and girls" from playing on women's sports teams. Naturally, the trans community is claiming they must move out of the state and make "refugee enclaves in other states." Talk about dramatic.

This is some excellent progress.

23 states have passed "trans health care bans" so far.

Ban child mutilation in all 50 states.



Mike
 
Dat voornaamwoorden geneuzel werkt voor mij echt als een rode lap op een stier. Man wat een open ggz instelling is Amerika aan het worden. En het is hier ook al bijna genormaliseerd zodat het door de meute kan worden nagepreveld.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.478
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan