LGBTQ+

Over de frauduleuze 'gay gene'-studie van Dean Hamer:

In the 1990s, homosexual activists believed that if they could convince the courts that they were “born gay” they would acquire protected-class status and could then legally challenge anti-sodomy laws in the United States.

Dean Hamer played an enormous role in this effort. In fact, on April 3, 1994, the The Washington Times reported that while Hamer was testifying against Colorado’s Amendment 2 – which sought to keep men who have sex with men from winning minority-class status – Sen. Robert C. Smith, R-N.H., knew of Hamer’s motives and accused the doctor of “actively pursuing a gay agenda.”

(...)

In addition to the political and social firestorm Hamer’s research has ignited, he has also been criticized by numerous scientists for not performing what seems to be an obvious control experiment: examining the genes of heterosexual brothers.

The omission of a control group in a scientific experiment is significant, because it essentially renders the experiment inconclusive. Why would a supposedly professional researcher like Hamer conduct an experiment in such an unacceptable and unprofessional fashion?

(...)

The fact that Hamer’s study cannot be replicated confirms reports that Hamer lied about his results. In 1998, another group of researchers (Sanders, et al.) tried to replicate Hamer’s study as well; they also failed to find a genetic connection to homosexuality.

Then, in the Aug. 6, 1999, edition of Science, George Rice and George Ebers published a review of Hamer’s study to go along with their previous attempts to replicate his findings. The scientists stated that the results of Hamer’s study “did not support an X-linked gene underlying male homosexuality.” They found that the brothers observed by the Hamer group were no more likely to share the Xq28 markers than would be expected by mere chance.

By this time, Hamer had already conceded that his pseudo-scientific study did not support a genetic cause for homosexuality, in the Jan. 30, 1998, edition of the Washington Blade. He also conceded that homosexuality is “culturally transmitted, not inherited,” and that “there is not a single master gene that makes people gay. … I don’t think we will ever be able to predict who will be gay,” he said.

http://www.wnd.com/2010/06/161549/

Nice try, goodbye, don't waste my time!

Mike

Pfffff helaas weer niets zeggend. Kom toch eens met objectief en wetenschappelijk onderbouwd onderzoek. Maar ja, dat is er niet. Dus moeten wel het doen met dit soort pulp? Niet voor mij!

Born or bred

Conclusion
Determining whether something has a biological cause is difficult, and locating a specifically
genetic link is even more so. The handful of studies that purportedly add up to incontestable
“proof” that homosexuals are “born that way” are
inconclusive at best and, as Dr. Rahman notes,
“largely correlational in nature.” In some cases, such as the twins studies, the evidence strongly
indicates that early environment is more likely the dominant factor to have produced homosexual
desires.

Interessante 'logica' houd jij er op na, Aart. Je komt zelf met niet onderbouwde beweringen, nog niet eens een link naar het artikel dat je knipt en plakt, en vervolgens leg je de bewijslast voor het tegendeel bij mij neer. Zo werkt het niet in een discussie, Aart, de bedoeling is dat als jij boude beweringen doet jij dit moet staven.

Maar goed, ik kom dan met bewijs dat de bedenker van de frauduleuze theorie omtrent het 'homogen' een ACTIVIST is voor homorechten, die GEEN CONTROLEGROEP heeft gebruikt voor zijn 'wetenschappelijk onderzoek' en uiteindelijk ZELF TOEGEEFT dat hij heeft gefraudeerd en homoseksualiteit niet beschouwt als biologisch maar CULTUREEL overgedragen en dan wijs je dat doodleuk van de hand, eveneens zonder enige feitelijke onderbouwing.

Dit is het hele probleem met links, ze plaatsen emoties boven feiten, doen NUL onderzoek en verhullen hun onwetendheid met arrogantie.

Mike

Aart, de bedoeling is dat als jij boude beweringen doet jij dit moet staven.

Jij bent degene van de boude beweringen Mike. De zogenaamd "onderbouwde" stukkies die jij plaatst zijn meestal van de hand van types die zich vooral angstig baseren op stereotypen en extremen. Ik hoef dus helemaal niets. Ik weet ook wel dat alles wat ik aan zal halen met de grootste onzin die er is, onderuit gehaald worden. Althans een poging daartoe.

Dan zou ik maar eens beginnen, Aart, want tot nu toe zie ik nog weinig feitelijks van jouw hand. Ondertussen haal ik de ene na de andere 'onderbouwing' van jouw verhaal onderuit. Wat te denken van 'Joan' Roughgarden, de persoon die verantwoordelijk is voor al die beweringen dat homoseksualiteit de normaalste zaak van de wereld is onder het dierenrijk en die pleit voor de term 'sociale selectie' i.p.v. natuurlijke selectie? Welnu, 'Joan' is een TRANSGENDER, die eerst Jonathan heette en die zich inzet voor LGBT-rechten, hoe kon het ook anders?

Joan Roughgarden had a revelation as she marched in San Francisco's 1997 gay pride parade. The Stanford University professor of biological sciences--who was herself then transitioning to life as a woman--was struck by the overwhelming physical diversity of the tens of thousands of people lining the parade route. Male, female, gay, straight, and everything in between: The variety seemed endless.

https://www.questia.com/magazine/1G...ral-biologist-and-transwoman-joan-roughgarden

Mike

Wat te denken van ‘Joan’ Roughgarden, de persoon die verantwoordelijk is voor al die beweringen dat homoseksualiteit de normaalste zaak van de wereld is onder het dierenrijk en die pleit voor de term ‘sociale selectie’ i.p.v. natuurlijke selectie? Welnu, ‘Joan’ is een TRANSGENDER, die eerst Jonathan heette en die zich inzet voor LGBT-rechten, hoe kon het ook anders?

Ja? En wat te denken? Een onderzoek dat gedaan is door een transgender. Brrrrrrr, eng hè?

Of, nee ...... je wilt hiermee waarschijnlijk de objectiviteit in twijfel trekken. Begin met twijfelen dan maar bij jouw eigen bronnen.

Opnieuw kom je aan met aannames en bedenkingen. Objectieve wetenschappelijke bronnen Mike. Ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel. Maar daar kom je niet mee aanzetten. Die zijn er namelijk niet. Kortom: alle bronnen, ook de jouwe, zijn niet geheel objectief. De mijne doen, en inderdaad misschien vanuit persoonlijke betrokkenheid, in ieder geval nog onderzoek. De jouwe roeptoeteren maar wat. Gedreven door angst, brrrrrrt

Ziehier de projectie die links voortdurend hanteert. Ze zijn zogenaamd tegen racisme, seksisme en fascisme en hanteren met hun verstikkende identititeitspolitiek...racisme, seksisme en fascisme!

Hier zie je exact hetzelfde gebeuren. Het is OK voor progressief links om allerlei algemeenheden te beweren zonder enige onderbouwing, maar als je daar kritiek op levert word je niet serieus genomen want het is niet onderbouwd. Kom je vervolgens met onderbouwingen, dan worden deze accuut van de hand gewezen want deze zouden niet 'objectief' zijn. Ik heb nog nooit ook maar enige vorm van objectiviteit van hun kant meegemaakt, maar dat is OK voor links, het is alleen maar een probleem als het conservatief ingestelden betreft.

Zo gaat er totaal geen belletje rinkelen als ik aantoon dat alle 'onderzoekers' die beweren dat homo-ouders even goede, zo niet betere ouders, zijn als hetero-ouders zelf gay zijn, of 'onderzoekers' die beweren dat er een 'homogen' zou bestaan homo-activisten zijn, of 'onderzoekers' die beweren dat homofilie onder dieren wijdverspreid zou zijn omgebouwde mannen zijn. Nee, ik moet objectief blijven, alleen links mag een overduidelijke agenda hebben die gebaseerd is op fictie i.p.v. feiten.

We zagen het ook na de verkiezing van Trump gebeuren. Trump zei tijdens het derde debat dat hij nog wel zou zien of hij de verkiezingsuitslag zou respecteren mocht Hillary winnen, vanwege mogelijke verkiezingsfraude (die ook massaal heeft plaatsgevonden). De voltallige linkse media stond op z'n kop, want 'nog nooit eerder' zou een presidentskandidaat niet akkoord zijn gegaan met een verkiezingsuitslag. O nee? Herinner je je nog Gore tegen Bush in 2000? Dat heeft helemaal tot aan het Hooggerechtshof gespeeld en de uitslag is maandenlang onbeslist geweest! Maar het is alleen OK als links dit doet, rechts voldoet aan een andere norm, als het aan links ligt. Nu vinden er gewelddadige protesten plaats tegen een DEMOCRATISCHE verkiezingsuitslag. Maar dat is allemaal OK als je links bent, dan mag je demonsteren tegen de democratie. Hoeveel demonstraties waren er van rechts toen Obama TOT TWEE KEER TOE won? Juist ja, NUL!

Jezelf aan een andere standaard houden dan die je je critici toebedeelt, een linkse specialiteit gebaseerd op psychologische projectie. Het geeft de mentale staat aan van een volkomen doorgeslagen slag volk dat alle binding met de realiteit heeft verloren. Het is dan ook niet makkelijk om je staande te houden met een ontwikkelingsstoornis in deze harde wereld. En hij gaat nog een stuk harder worden nu er een fikse 'reality check' gaat plaatsvinden, let maar eens op!

Mike

Een mooi stuk Mike. Het is allemaal reflectie. Je herkent het dus wel. Alleen nog niet als de "waarheid" en "handelswijze" van de bange witte mannetjes. Maar dat komt nog wel.

Dat is je nieuwe 'buzz word', zie ik, 'bange witte mannetjes'. Whatever, dude, ik kan je echt niet meer serieus nemen.

Mike

Ik ga nog even verder met het ontmantelen van de laatste door Aart ingebrachte tekst, waarin een aantal prominente 'onderzoekers' wordt genoemd die verantwoordelijk zijn voor de voortdurend geherkauwde 'wetenschap' omtrent homoseksualiteit bij mensen en dieren.

We hadden al geconstateerd dat de theorie omtrent een 'homogen' ongefundeerd is en afkomstig van de homo-activist Dean Hamer. Daarnaast zagen we dat de 'onderzoeker' Joan Roughgarden zelf een omgebouwde man is.

Laten we ons nu eens richten op Bruce Bagemihl. Het begint een beetje voorspelbaar te worden, want ook hij is GAY. Ik vond dit verhelderende artikel, dat de moeite waard is om in zijn geheel te lezen, maar ik licht er specifiek dit citaat uit over Bagemihl:

Dr. Bagemihl’s interpretation, however, throughout his 750-page book unabashedly favors the animal homosexuality theory. Its pages are filled with descriptions of animal acts that would have a homosexual connotation in human beings. Dr. Bagemihl does not prove, however, that these acts have the same meaning for animals. He simply gives them a homosexual interpretation. Not surprisingly, his book was published by Stonewall Inn Editions, “an imprint of St. Martin’s Press devoted to gay and lesbian interest books.”

https://aubreymoeketsi.wordpress.com/2014/03/21/dispelling-animal-homosexuality-myth/

Kortom, er blijft geen spaan heel van alle 'bewijs' van Aart voor de vermeende homoseksuele 'natuur'. De rode draad is inmiddels wel duidelijk: alle 'onderzoekers' op dit gebied zijn mensen met een overduidelijke eigen agenda.

Een interessant argument dat in dit artikel ook wordt genoemd is dat in de dierenwereld ook kannibalisme en infanticide voorkomt. Moeten we dat ook extrapoleren naar de mensenwereld?

Mike

IJzersterke Ierse YouTuber, van wie ik ook al in de topics over Trump en feminisme een filmpje heb geplaatst:

Mike

Ik had nog niet gereageerd op die 'professor' Nick Matte, waar Mark een filmpje van had geplaatst. Hij is, hoe kan het ook anders, een gay-activist, die ook in het filmpje overduidelijk gay overkomt, met zijn slissende 's' en zijn 'uptalk' en natuurlijk zijn jargon, waaronder 'cis normativity' en 'binary'. Speak English, man! Deze Matte is een van de eikels die het professor Peterson zo moeilijk maakt, de enige normale professor die er nog in Toronto lijkt rond te lopen:

https://www.lifesitenews.com/opinio...eeping-dictatorship-of-gender-rights-movement

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan