LGBTQ+

Nederland kan natuurlijk niet achterblijven:
'Ouders moeten niet meer als vader of moeder in de geboorteakte komen'

Het Nederlandse familierecht is ernstig verouderd en houdt geen rekening met alle moderne familieverbanden die zijn ontstaan. Daarom is er een speciale staatscommissie in het leven geroepen om te kijken of dat kan veranderen. De commissie heeft twee jaar lang vergaderd en komt woensdag met een besluit.

Sofie Schers van Transgender Netwerk Nederland (TNN):

Wij zijn eigenlijk voor de afschaffing van geslacht, dus dat het geslacht van het kind ook niet in de geboorteakte komt te staan. Want uiteindelijk weet het kind het zelf het beste.

Luister Sofie:
piemel = jongetje
vagina = meisje

Niet moeilijker maken dan het is.

http://www.nporadio1.nl/achtergrond/2274-het-registreren-van-geslacht-moet-afgeschaft-worden

Mark

Er is sprake van een internationale poging om marxisme op basis van identiteitspolitiek (ras, geslacht, seksualiteit) in te voeren, om zo groeperingen tegenover elkaar te zetten en het gezin en de samenleving te ondermijnen. Alles wat natuurlijk is en een lange traditie heeft past niet in deze volkomen gestoorde filosofie en daarmee moet radicaal gebroken worden. Dit culturele marxisme heeft als doel om de samenleving opnieuw vorm te geven (social engineering). De twee ergste landen zijn momenteel Zweden (nr. 1), gevolgd door Canada (nr. 2).

Amerika heeft inmiddels een breekpunt bereikt en met de komst van Trump zal hier flink paal en perk aan worden gesteld. Oostenrijk heeft nog een weg te gaan nu de FPO daar heeft verloren. We zullen zien wat er volgend jaar in Frankrijk en in Duitsland gaat gebeuren, de bom is ook daar aan het barsten. Nederland lijkt vooralsnog nog volledig in de ban van het culturele marxisme, maar wie weet vindt hier in maart ook een politieke aardverschuiving plaats. Mocht Wilders aan de macht komen en hij weet deze totale waanzin terug te draaien, dan zal ik hem alleen daarom al eeuwige dank betuigen. Dit moet en zal stoppen!!!

MIke

Hier nog een goed voorbeeld over hoe er een cultuur is ontstaan waarbij alles moet mogen en er niet geoordeeld mag worden over anderen. Incest? Moet kunnen...

Mark

http://nos.nl/artikel/2147018-advies-kind-moet-vier-ouders-kunnen-hebben.html

Straks genderneutrale wonderkinderen van zes ouders waaronder twee queers, twee met een migratieachtergrond, en twee boze blanke mannen.

Dat zal me een pret worden.

Helemaal als we dat straks moeten gaan combineren met dat plan van laatst dat kinderen verplicht twee achternamen zouden moeten krijgen :D

Beautiful Destiny Jansen-al Baghdadi de Groot-Vlinder van Hier tot Ginder :')

Ik hoorde het op de radio. Iemand van het COC (natuurlijk een vrouw!) was dit aan het verkondigen. Er werd gesproken over 'kinderen met meer dan 2 ouders' zonder uitleg, alsof het de normaalste zaak van de wereld was en nu eindelijk maar eens bij wet geregeld moest worden.

Mike

Psychiatrie is sowieso een nepwetenschap. Dit maakt elke vorm van gedragstherapie nattevingerwerk. Toch worden er positieve resultaten geboekt op dat gebied, ook met homoseksualiteit. Waarom mag iemand niet de vrijheid hebben om dergelijke vormen van behandeling uit te oefenen of te volgen? Ik kan toch ook zonder problemen naar een astroloog of waarzegger? Waarom moet een overheid optreden als gedachtenpolitie?

Mike

Dat was ook wat me tegen de borst stuit, de overheid als gedachtenpolitie...Jij drukt het goed uit Mike.

Als ik therapie wil volgen zodat ik niet meer op wat dan ook val is toch mijn zaak. Ik dacht met therapie ook aan de ruimste zin van het woord en aan allerlij behandelingen.

Bepaald de overheid strax ook of ik mij mag laten behandelen tegen depressies of anderen dingen die ik hinderlijk vind maar een ander bij zijn indentiteit vind horen.

Enge ontwikkeling.

Complotdenker

Ik was laatst op Sloterdijk

be2e5031-5a9f-4bfb-99d3-143ee18f9da4

Regenboogpad Amsterdam officieel in gebruik genomen

Die laatste slaat alles... vertaald zou dat dan zijn barend individu? Laat maar, pak die trompet maar weer die is toch al krom...

Complotdenker

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan