LGBTQ+

En als hier iemand met een bron afkomt met zo´n verleden zou jij hem meteen aan de blanke pathologie of perverse homo schandpalen nagelen. En nu hou ik er over op, je kan hier wel bezig blijven.

Dan onderschat je mij toch! Wat ik mooi vind aan de zoektocht van Makow is dat hij in feite een inheemse levensstijl najaagt. Zijn probleem is (en daar kan hij niets aan doen) is dat hij daarin geen (bege)leiding heeft gehad en het dus helemaal zelf moest uitzoeken. Hij was daarbij onzeker en ongetwijfeld ook narcistisch en egoistisch, maar wat kun je verwachten als je normen en waarden afkomstig zijn uit een cultuur die precies dat stimuleert? Dankzij deze opgedane lessen is hij nu echter in staat om m.i. ijzersterke artikelen te schrijven. M.a.w., hij moest miskleunen om te leren wat er wel en niet deugde, zowel aan hemzelf als de wereld om hem heen.

Mike

"Het masker is nu gevallen en je bewijst dat je een ontwikkelingsstoornis hebt."

Aart, we weten wie het zegt. Een fijne dag daar in de zon!

Ik start een topic over LBGTQ+ en de enigen die negatief reageren zijn vrouwen en homo's. Omdat zij maatschappelijk gezien de geaccepteerde opinie vertolken mogen zij zich kinderachtig gedragen en de ene belediging na de andere spuien. Immers, ik ben toch de 'onverdraagzame' hier? Nergens gaan ze echter in op de INHOUDELIJKE kant van wat ik ter discussie breng. Kortom, we hebben een maatschappij gecreeerd van pruilende pubers die niet in staat zijn om inhoudelijk een discussie op niveau te voeren. Iets om te overdenken als je in de zon zit!

Mike

Angry Harry, warm aanbevolen door Phil Valentine, schrijft:

Well, for what it is worth, I do not really have an attitude problem with regard to gays - but I do have a problem with some aspects of the gay agenda. I will just give one example of this - the 'civil partnership' idea, wherein gay couples are seeking to have the law and the tax office treat them as 'normal' married couples.

(...)

Furthermore, the special status and privileges that were traditionally accorded to heterosexual couples who were married were designed to help them with the maintenance of family bonds (inheritance laws etc) and with the extra financial burdens incurred when bringing up children. And the introduction of 'marriage' for gay couples is, clearly, just one more step in the direction of destroying this particularly special situation - i.e. it is part and parcel of the treacherous pathway designed to break down traditional families.

http://www.angryharry.com/es-Gay-Marriage.htm?note

Mike

Jammer dat de discussie is uitgemond in moddergooien over en weer.
Dit is hoe ik het zie:

Biologisch gezien horen een man en een vrouw bij elkaar, onder andere vanwege het feit dat voortplanting dan plaats kan vinden. Dat er door degeneratie ook mannen- en vrouwenstelletjes zijn, doet daar niets aan af. Ik weet nog dat Aart lang geleden zelf ook onderkende dat homoseksualiteit een vorm van degeneratie is en ik vond het knap dat hij dat zelf inzag.

Weston Price vond dat degeneratie plaats kan vinden door ongezonde voeding. Daarnaast speelt blootstelling aan allerlei gifstoffen van eerdere en huidige generaties ook een belangrijke rol, waardoor de natuurlijke seksuele voorkeur niet meer bij iedereen vanzelfsprekend is. Dat er op alle mogelijke manieren verder van hogerhand nog meer verwarring wordt gezaaid met alle mogelijke 'geslachtsidentificaties', helpt ook niet mee. (South Park: Transpecies ? )

Dan is het de vraag wat je daarmee gaat doen verder. Voor zover ik het kan inschatten, lijkt Aart me een voorbeeld van hoe je een liefdevol leven met partner en kinderen kan leiden. Kinderen krijgen vindt dan wel door middel van een niet-natuurijke weg plaats (de partners zijn niet (beiden) de biologische ouders van het kind) en bij de opvoeding hebben de kinderen niet een vader en een moeder die hun de weg kunnen wijzen (dit vindt ook bij hetero's plaats via bijv. scheiding). Maar met liefde kom je een heel eind, zoals Aart terecht aangeeft.

Maar natuurlijk? Nee, dat is het niet en zou ook niet als zodanig gepromoot moeten worden.

Mark

Tussen het 'moddergooien' door heb ik nog behoorlijk wat argumenten en links gepost, waar inhoudelijk niet op wordt gereageerd omdat er teveel...modder wordt gegooid.

Aart geeft geen duimbreed meer toe en heeft de hakken in het zand gezet. Homoseksualiteit is helemaal geen degeneratief verschijnsel - welnee joh, inheemse volkeren deden hier ook aan en het is volkomen natuurlijk. Hier heb je een 'studie' van onze LGBT-vriendjes die dit aantoont. Want geslachtsidentiteit is slechts maatschappelijk aangeleerd. O, en hier heb je een 'studie' van 1 pagina waarin we iedereen uit onze homofiele vriendenkring gevraagd hebben of ze vinden dat hun pleegkinderen gezond en gelukkig zijn. Zo, dat hebben we toch ook maar mooi aangetoond!

En SM en promiscuiteit komen helemaal niet vaak voor bij homo's. Dat iedereen er uitziet als de Village People als er weer eens een Gay Pride door de stad rolt is puur toeval, laat ons gewoon lekker ons feestje vieren en doe niet zo moeilijk. Tja, tegen zulke krachtige 'argumenten' heb ik natuurlijk niets in te brengen! :roll:

Mike

Ik zet hem maar in dit topic; mister Michelle Obama :).

http://beforeitsnews.com/opinion-conservative/2016/05/michelle-obama-was-born-a-man-video-liberal-radicals-heads-explode-hahahaha-roflmao-obamas-a-homo-aka-abomination-3144154.html

Joost

Michelle O. een tranny, ik heb het vaker voorbij zien komen. Lijkt me sterk, maar aan de andere kant is alles mogelijk bij die lui!

Mike

Lijkt mij ook sterk, maar ik hou de optie open. Ze heeft in ieder geval een testosteronniveau waar menig man jaloers op is.

Joost

Ik was nog niet ingegaan op deze vraag van Aart, in reactie op mijn vergelijking met 'onderzoek' naar de voordelen van plantaardige vetten ten nadele van dierlijke vetten:

En waar komt deze opmerking in deze discussie opeens vandaan?

Als je de agenda niet doorziet en uitsluitend in het kleine plaatje blijft hangen, dan lijkt dit een afleidingstactiek van mij. Maar wie het grotere plaatje doorziet, beseft dat de overeenkomst met 'onderzoek' naar het welzijn van pleegkinderen met homo-ouders is dat er in beide gevallen sprake is van een eenzijdige agenda, die frauduleus onderzoek in de hand werkt door vooringenomenheid van de onderzoekers. Ze belazeren de kluit en presenteren dit als 'wetenschap', dat is de overeenkomst. En ze zijn afkomstig uit dezelfde club van social engineers, die ons de mythes van overbevolking, opwarming van de aarde en LBGTQ door de strot duwen. Het maakt allemaal onderdeel uit van de cultureel marxistische agenda.

Mike

Laatst zat ik op TV een oude aflevering te bekijken van No Reservations van Anthony Bourdain, waarin hij Polynesische eilanden bezocht. In het eerste deel van de aflevering was hij in Papeete, de enige stad in Frans Polynesie. Hij bezocht daar o.a. een nachtclub waar zogeheten 'rae rae's' (transgenders) uitgingen. Bourdain nam ze ook mee uit eten. Helaas kan ik je geen link geven naar de beelden, want die kan ik nergens vinden, ongetwijfeld vanwege copyright van het Travel Channel.

In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat deze rae rae's er uiterlijk werkelijk beeldschoon uitzien en niet te onderscheiden van echte vrouwen. Bij lange na dus niet de foeilijke karikaturen die we hier in het westen zien. Het was bijna niet te geloven dat Bourdain niet gewoon met vrouwen aan tafel zat. Hij vond ze ook iets naiefs hebben, beschrijft hij in zijn commentaar. Heel wat anders dan de verwende en zelfingenomen types waar we hier mee te maken hebben!

Bourdain legde uit dat rae rae's zijn ontstaan uit een prekoloniale traditie (dus nog voordat de Fransen daar de boel overnamen), waarin ouders een van hun mannelike kinderen opdroegen om zich de rest van zijn leven te kleden en gedragen als een vrouw en dat rae rae's er vandaag de dag zelf voor kiezen. Dat klinkt als een overtuigend argument dat de antropologische onderzoeken van Margaret Mead e.a. het wel degelijk bij het rechte eind hadden, maar hier zijn nog wel wat kritische kanttekeningen bij te stellen:

Ik lees hier dat de term 'rae rae' van oorsprong slaat op mannelijke prostituten die zich aanboden aan de Franse overheersers door zich te verkleden en gedragen als vrouwen. In datzelfde stuk lezen we dat de term 'mahu' een flatteuzere term is. De naam Francois Bauer wordt genoemd als zijnde de 'expert' op het gebied van mahu's en rae rae's en deze zou in de jaren '60 dit opgetekend hebben. Een Google-search naar deze persoon levert bitter weinig informatie op. Wie was deze Bauer en hoe kunnen we hem op zijn woord vertrouwen? Een Franse variant op Margaret Mead?

In ieder geval heeft Anthony Bourdain dit allemaal voor waar aangenomen. Waarom zijn het altijd blanke westerlingen die voor en over deze mensen spreken en wordt de inheemse bevolking nooit iets gevraagd? Bourdain spreekt wel rechtstreeks met de rae rae's, terwijl hij met ze een lokale maaltijd deelt. Uit het programma blijkt dat de Polynesische cultuur zeer tolerant is naar deze rae rae's en dat ze niet of nauwelijks vervolgd of gediscrimineerd worden. Hieruit leidt Bourdain af dat dit wel voort moet komen uit een lange inheemse traditie aldaar, maar dat moet je natuurlijk niet bespreken met moderne rae rae's maar met ouderlingen die nog binding hebben met de oude, prekoloniale cultuur.

De indianen waren ook zeer tolerant naar de 'two-spirited people'. Ik heb zelf ook nooit gezegd dat we hier intolerant naar zouden moeten zijn en het getuigt van een hoogontwikkelde culturele mentaliteit om hier tolerantie in te betrachten. Tolerantie jegens MEDEMENSEN is echter heel wat anders dan dit verschijnsel via de populaire media de massa door de strot duwen als zijnde normaal of zelfs superieur aan heteroseksualiteit en dat is ook van het begin af aan mijn uitgangspunt geweest. De discussie is vertroebeld geraakt omdat Aart het wegtrok van het blootleggen van een cultureel marxistische mind-control agenda naar een aanval op zijn persoon. Dat was het niet en is het ook nooit geweest.

De hamvraag is dus: hebben de mahu's/rae rae's daadwerkelijk een lange geschiedenis die teruggaat tot voor de Franse koloniale overheersing? Of is dit verschijnsel ontstaan nadat de Fransen daar de dienst gingen uitmaken? Bedenk dat de harteloze Fransen daar ook nucleaire tests hebben uitgevoerd en het niet ondenkbaar is dat er ernstige hormonale verstoring heeft plaatsgevonden onder de inheemse bevolking als gevolg hiervan. Aan het eind van de bewuste aflevering van No Reservations geeft Anthony Bourdain onbewust zelf ook nog een aanwijzing. Hij vond het graf van de Franse artiest Paul Gaugin, van wie hij zegt dat hoe meer hij over Gaugin te weten kwam hoe minder hij hem mocht. Bourdain beschrijft hem o.a. als een pedofiel. Dit is ook de oorsprong van het woord 'kolonist' (colon = dikke darm). Het is zeer waarschijnlijk dat dit ook weinig goeds heeft gedaan voor de geslachtsidentiteit van de arme slachtoffers van de Franse overheersers. Dat rae rae's transseksuele prostituten waren die de Fransen mochten behagen helpt ook niet echt mee.

Hieruit blijkt maar weer hoe donker de bladzijdes zijn van westerse kolonieen en welk hormoonverstorend effect zij hebben weten uit te oefenen op de inheemse bevolking. Daarnaast zijn het notoire geschiedsvervalsers en dus niet te vertrouwen in hun optekeningen van inheemse 'tradities', zeker niet als het gaat om homofilie, transseksualiteit en aanverwante onderwerpen. Zij hebben hun ziekte verspreid over de wereld en ze doen er alles aan om het te doen lijken alsof het zo oud is als de mensheid zelf en dus geen relatief modern verschijnsel dat van oorsprong EXCLUSIEF toebehoort aan blanke Europeanen!

Mike

Leiders en leidsters op Amerikaanse kinderdagverblijven moeten binnenkort peuters gaan leren dat geslacht geen biologische basis heeft. Dit programma valt onder de noemer 'sexual health':

http://patriotrising.com/2016/06/04/public-educators-teach-tots-trannys/

Dit is dus waar het om gaat, niet de flauwekul die Aart er de hele tijd bij haalt. Als dit je bloed niet doet koken, heb je een gat in je ziel!

Mike

En terwijl man en vrouw in het westen in elkaar over moeten gaan als een 'derde geslacht' houden de joodse religieuze wetten een strikte scheiding tussen de geslachten aan:

http://forward.com/news/341742/hasidic-single-sex-swimming-sparks-new-clash-with-new-york-law-at-the-local/?utm_content=daily_Newsletter_MostPopular_Position-1&utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_campaign=New%20Daily%202016-06-04&utm_term=The%20Forwa

Zij laten ook geen vluchtelingen toe, terwijl Europa er door wordt overspoeld. Wetten die voor ons gelden, gelden overduidelijk voor hen niet, want zij weten wat voor waanzin dit werkelijk is en dat dit ten koste gaat van de samenhang van sociale structuren!

Mike

Een ijzersterk filmpje dat laat zien dat de 'kinderdagverblijfgeneratie' nu de huilebalken zijn die zich identificeren met slachtofferschap en voortdurend op een irritante manier de aandacht op zich vestigen:

Fijn he, dat feminisme? KDV's als dumpplaats voor kinderen, zodat mammie kan werken en de loonslaaf kan uithangen. En dit is wat je krijgt, een complete generatie huilebalken die in het vroegste stadium van hun ontwikkeling onvoldoende moederliefde hebben gekregen.

Hier een mooi voorbeeld van het kinderlijke gedrag dat deze generatie vertoont:

Dat noemen we dus een ontwikkelingsstoornis. Dat zagen we ook terug bij Aart, toen hij zich niet meer kon beheersen. Maar uiteraard mocht ik dat niet benoemen...

Mike

De absurditeit van 'genderidentiteit':

Can someone identify as a senior citizen and collect Social Security?

Can someone identify as a resident of Colorado, Alaska, Washington, or Oregon and legally use marijuana recreationally?

Can someone identify as a resident of Missouri and only pay a 17-cents-per-pack tax on cigarettes?

Can someone identify as a college graduate and qualify for a job?

Can someone identify as a new parent and take advantage of a company’s paid family leave?

Can someone identify as a TSA agent and grope people in airports?

Can someone identify as an ex-con and be released from prison?

Can someone identify as a cop and seize cash from motorists?

Can someone identify as a NASCAR driver and disregard the speed limit?

Can someone identify as a minority and take advantage of a company’s Affirmative Action policy to land a good job?

Can someone identify as an unwed mother with three children and get a huge Earned Income Tax Credit?

Can someone identify as a resident of Seattle and get paid a minimum wage of $15 an hour?

Can someone identify as having an income below the poverty level and receive welfare benefits?

Can someone identify as a veteran and get a free or discounted meal on Veterans Day?

Can someone identify as a U.S. Air Marshall and board an airplane with a gun?

Can someone identify as a resident of a state where medical marijuana is legal and smoke a joint when he gets a headache?

Can someone identify as the president and have a hit list of people to be killed?

Can someone identify as a season ticket holder and get free access to Yankee games?

Can someone identify as a senior citizen and get a senior citizen discount?

Can someone identify as a child and take advantage of a “kids eat free” promotion at a restaurant?

If the answer to all of these things is no, then why should a boy be able to identify as a girl and use the girl’s restroom? Why isn’t that idea viewed as just as absurd as all the others I have mentioned?

http://patriotrising.com/2016/06/07/absurdity-gender-identity/

Mike

Hierboven wederom een discussie die al vele malen in deze vorm gevoerd is.

Stuitend vind ik deze zin:

Maar als het gaat om je transgender-vriend (Thineke)

waarbij ik me afvraag waarom dit vermeld moest worden. Het feit lijkt in de hele discussie namelijk niet interessant en het lijkt niet nodig om dergelijke privé feiten erbij te halen tbv een zinvolle discussie.
Laat ik dit nuanceren: voor mij lijken het privé feiten daar ik deze informatie niet eerder hier voorbij heb zien komen.
Het heeft zoals het nu lijkt een erg hoog tabloid gehalte om dit te noemen en riekt naar een stoot onder de gordel dan wel bedoelt als uitlokking.

Heel gek, zelf heb ik nl. het idee dat ik een van de weinige onbeschadigde personen ben.

en gekken denken altijd van zichzelf dat ze niet gek zijn.
Grote mate van zelfkennis en zelfvertrouwen of blindheid voor de eigen persoon?

Verder is het een nieuwe tekst op een oud wijsje. Inderdaad een draak van een discussie waarbij de verborgen agenda wederom ondergesneeuwd wordt door de toonzetting.

Begrijpend lezen is heel belangrijk wil men begrepen worden.

Ik lees hier al een tijdje mee mn de lgbtq en p-gekkigheid heeft mijn interesse ik zie dit agendapunt alleen maar meer en meer gepushed worden. Als je je mond over open trekt word je weggezet als racist en homofoob. Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die ziet wat er werkelijk gebeurt en aan de hand is in de wereld. Goed forum trouwens, kleinschalig en zonder vervelende trolls hoop ik.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan