McDonald's

Begon echt te grinniken bij het horen en lezen van dit nieuws. Eindelijk.....

Hopen dat er meer fabrikanten volgen, natuurlijk spijtig voor de medewerkers.

 
Vandaar die rare bittere nasmaak. Vind die dingen ook niet te eten.

Gelukkig maak ik er zeer zelden gebruik van...

 
Zoo gelukkig is het 3,5 jr. geleden ( was het maar langer) dat ik daar voor het laatst had gegeten zeg! Brrr dat kan je toch geen eten noemen?

 
Ja Mike je hebt helemaal gelijk in ben ook voor. Als je bij vrienden blijft slapen en die gaan avond eten bij McDonald's wordt het knap lastig wat anders te vinden.

Natuurlijk zou ik het avond eten over kunnen slaan aangezien het meer vulling is dan voeding.

Tips zijn welkom natuurlijk

 
@EatSleep,

Oké, een tip:

Voordat je naar je logeeradres gaat, kook je een ruime hoeveelheid spruitjes. Je kookt ze niet tot moes, ze moeten beetgaar worden. Je kookt ze in water met wat Keltisch zeezout.

Daarna afgieten, en je neemt ze mee naar je logeeradres. Indien jullie vervolgens met zijn allen naar McDonalds gaan, neem jij je bak spruitjes mee, en gooit daar eventueel ter plekke nog wat kruiden overheen.

En terwijl jouw vrienden zich volproppen met vulling, kan jij gezonde voeding binnenkrijgen.

Het is maar een idee...

 
Waarom overtuig je je vrienden niet dat mc D smerige troep is, dan kunnen jullie samen ergens iets gaan eten dat minder ranzig is. Goede shoarma tent opzoeken of ergens een fatsoenlijke hamburger scoren lijkt me niet onmogelijk.

Ufo, die spruitjestip van je is hilarisch, een bakje koude spruiten onder je arm meenemen zie ik niet zo gauw gebeuren.

 
Nee denk ook dat je met een bakje magere spruitjes niet echt een statement maakt. Wel met een goed stuk vlees, gebakken uitje, stoofpotje

 
Quote:
Waarom overtuig je je vrienden niet dat mc D smerige troep is,


Haha succes! Ik weet niet wat dat met die McDonald s is.. triest ieder geval.. iedereen wil dat gewoon, ze zeggen te weten dat het 'slecht' is.

Maar als je mc, shoarma, of wat anders voor legt is de kans groot dat de McDonald gekozen word.

 
Inderdaad, alsof die vrienden dat niet weten dat Mac ongezond is. Is een beetje hetzelfde als aan iemand die rookt vertellen dat roken niet gezond is.

Haha, voordat ik toch met een bak spruitjes bij de Mac ga zitten :lol:

Ik zou me er niet zo druk om maken en gewoon gezellig meedoen. Mike drinkt ook regelmatig bier. Ik zelf ook. En op z'n tijd een lekkere shoarma gaat er bij mij ook prima in.

 
Ik denk niet dat je iemand hoeft te uit te leggen dat het ongezond is, maar wel dat het zo goor is dat jij het niet gaat eten, kunnen ze naar de mac als jij er een keer niet bij bent en met jou erbij idd een vette shoarma oid halen. Ik vind dat je best ergens de grens mag trekken en dat hoeft niet ten koste te gaan van de gezelligheid.

 
Denk hier nog eens aan als je hoort dat 'plantaardige olie' zo gezond is - gebromineerde plantaardige olie, een VLAMVERTRAGER:

http://investmentwatchblog.com/brominated-vegetable-oil-is-a-flame-retardant-used-in-drinks-its-usually-made-from-gmo-corn-or-soy-derivatives-bonded-with-a-bromine-atom/

Mike

 
Selfies en hugs als betaalmiddel bij de Mac:

http://uk.businessinsider.com/mcdonalds-to-accept-selfies-as-payment-2015-1

Zojuist plaatste ik nog deze post waarbij dergelijk soft New Age-gedrag, waarbij het allemaal om 'love' gaat, ook wordt aangenoedigd in het middelbaar onderwijs. McDonald's is een van de meest boosaardige bedrijven op de wereld en om dit nu te gaan associeren met 'liefde' is niets meer dan een satanische omkering.

Kennelijk is de nieuwe strategie erop gericht om het groeiende bewustzijn van de mensheid dat het inderdaad om liefde en verdraagzaamheid hoort te gaan om te keren richting het kwaad. bedenk dat New Age gericht is op een verlangen naar de dood, door materieel leven voor te stellen als een 'gevangenis', waaruit je 'bevrijd' wordt door de dood. Het is een doods- en anti-creatiecultus, voortkomend uit satanisme, dat de Schepper beschouwt als een 'tiran' die alle leven gehangen houdt in materiele duisternis. Alleen de dood biedt 'verlichting'.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.516
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan